kristian82 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1121 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg er egentlig ikke så dum altså...Bare noen ganger...jeg feilkobler...kremt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. januar 2010 #1122 Del Skrevet 12. januar 2010 Mon ami, use ze small grey zells Brukte google oversetter jeg, og da fikk jeg frem denne setningen: Min venn, bruk ze små grå zells NB: Tok ikke med smiletegnene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1123 Del Skrevet 12. januar 2010 Brukte google oversetter jeg, og da fikk jeg frem denne setningen: Min venn, bruk ze små grå zells NB: Tok ikke med smiletegnene Bra det ikke bare var jeg som ikke tok den med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 12. januar 2010 #1124 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg er egentlig ikke så dum altså...Bare noen ganger...jeg feilkobler...kremt. Nåh Brukte google oversetter jeg, og da fikk jeg frem denne setningen: Min venn, bruk ze små grå zells NB: Tok ikke med smiletegnene Ha ha Bra det ikke bare var jeg som ikke tok den med en gang. Unnskyld at jeg ler av dere altså Nå skal jeg se på Anatomien til Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1125 Del Skrevet 12. januar 2010 Nåh Ha ha Unnskyld at jeg ler av dere altså Nå skal jeg se på Anatomien til Grey Lov å le litt. Anatomien til Grey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 12. januar 2010 #1126 Del Skrevet 12. januar 2010 Anatomien til Grey. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. januar 2010 #1127 Del Skrevet 12. januar 2010 Det kom faktisk en liten tåre i øyenkroken min under kveldens episode av Grey`s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 12. januar 2010 #1128 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei hei folkens Alt bra?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 13. januar 2010 #1129 Del Skrevet 13. januar 2010 Så flaut at jeg ikke skjønte det. Ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1130 Del Skrevet 13. januar 2010 Det kom faktisk en liten tåre i øyenkroken min under kveldens episode av Grey`s Hei hei folkens Alt bra?? Alt bra her, der da virrevaaaappppssssteeerrr? Ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 13. januar 2010 #1131 Del Skrevet 13. januar 2010 Det kom faktisk en liten tåre i øyenkroken min under kveldens episode av Grey`s Hei hei folkens Alt bra?? Kjempebra Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. januar 2010 #1132 Del Skrevet 13. januar 2010 så hyggelig at dere har på meg kristan: Har du bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1133 Del Skrevet 13. januar 2010 Kjempebra Hva med deg? så hyggelig at dere har på meg kristan: Har du bil? Så klart har vi ropt på deg Formen er bra? Jepp, jeg har bil Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 13. januar 2010 #1134 Del Skrevet 13. januar 2010 Har du lyst til å kjøre en tur og gjøre noe for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #1135 Del Skrevet 13. januar 2010 Har du lyst til å kjøre en tur og gjøre noe for meg? Kanskje det kanskje. Hva da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 13. januar 2010 #1136 Del Skrevet 13. januar 2010 så hyggelig at dere har på meg kristan: Har du bil? Mia Alt bra med deg? Har ikke sett deg på lenge. Stakk nå som jeg kom ja Er jo aldri noen her samtidig lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 14. januar 2010 #1137 Del Skrevet 14. januar 2010 Æsj, nå er det sikkert ingen som er her siden jeg kommer så sent Men uansett, hei og hopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. januar 2010 #1138 Del Skrevet 14. januar 2010 Har du lyst til å kjøre en tur og gjøre noe for meg? Heia mia! Hvordan går det med deg? Får inntrykket av at det er noe som plager deg for tiden? Æsj, nå er det sikkert ingen som er her siden jeg kommer så sent Men uansett, hei og hopp Ja, pleier være sånn. Her burde vi avtale tidspunkt for å møtes og slikt, sånn at vi i det minste er her samtidig K82: Var ikke meningen å mobbe deg, jo kanskje litt Men jeg trodde du tålte det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #1139 Del Skrevet 14. januar 2010 Stakk nå som jeg kom ja Er jo aldri noen her samtidig lenger Jeg så deg ikke, det var ikke meeeeningen. Æsj, nå er det sikkert ingen som er her siden jeg kommer så sent Men uansett, hei og hopp Koslig du tar turen innom virrevapp Ja, pleier være sånn. Her burde vi avtale tidspunkt for å møtes og slikt, sånn at vi i det minste er her samtidig K82: Var ikke meningen å mobbe deg, jo kanskje litt Men jeg trodde du tålte det? Jeg vet, vi må nesten begynne å avtale tidspunkt ja. Jojo, jeg tåler det jeg Bare tuller litt, artig med litt erting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #1140 Del Skrevet 14. januar 2010 Kristian82 har vært og ( ikke koffert ) på salg. Nesten som en jente så blir jeg helt vild av salg... Er ikke gay altså...jeg lover Kuuun jenteromper som er interessant. Hvorfor er det ingen i tråden min :dåne: kan virkelig ikke skjønne det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå