trulta_ Skrevet 10. januar 2010 #1101 Del Skrevet 10. januar 2010 Guriane: Jeg er her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 10. januar 2010 #1102 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har aldri prøvd å lage napoleonskake selv, så jeg vet ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 10. januar 2010 #1103 Del Skrevet 10. januar 2010 Guriane: Jeg er her Sorry, jeg stakk før jeg rakk å se at du var her. Hatt ei bra helg? Jeg har aldri prøvd å lage napoleonskake selv, så jeg vet ikke.. Okei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. januar 2010 #1104 Del Skrevet 11. januar 2010 Hatt ei grei helg, har din helg vært fin, Guriane? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1105 Del Skrevet 11. januar 2010 Ja du kan jo f.eks smake den på Halvorsens konditori ved Stortinget.. Det er notert. Hatt ei grei helg, har din helg vært fin, Guriane? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1106 Del Skrevet 11. januar 2010 En bokanbefaling i den rosa tråden: Sammen til verdens ende! Kjeeeempefin bok, selv om den er trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 11. januar 2010 #1107 Del Skrevet 11. januar 2010 Hatt ei grei helg, har din helg vært fin, Guriane? Ja da, skal ikke klage Lurer på om jeg skal sitte oppe og se på Poirot i kveld jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #1108 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Ja da, skal ikke klage Lurer på om jeg skal sitte oppe og se på Poirot i kveld jeg... forsvant du mens jeg skrev Pm nå. :cry3: Jeg som skriver så raskt.. Poirot..han med brillene og lite hår? Endret 11. januar 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 11. januar 2010 #1109 Del Skrevet 11. januar 2010 En bokanbefaling i den rosa tråden: Sammen til verdens ende! Kjeeeempefin bok, selv om den er trist! Hvilken sjanger er det? Ei skikkelig grinebok? Jeg sipper fort av bøker. Poirot..han med brillene og lite hår? Håper bildet kommer frem. Jeg syns bøkene er litt tungleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 11. januar 2010 #1110 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) forsvant du mens jeg skrev Pm nå. :cry3: Jeg som skriver så raskt.. Poirot..han med brillene og lite hår? Sorry Nja. Det er i allefall han som Trulta har bilde av Hvilken sjanger er det? Ei skikkelig grinebok? Jeg sipper fort av bøker. Håper bildet kommer frem. Jeg syns bøkene er litt tungleste. Det er Poirot. Må innrømme at jeg aldri har lest bøkene, men synes filmene er utrolig bra Endret 11. januar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 11. januar 2010 #1111 Del Skrevet 11. januar 2010 Sorry Nja. Det er i allefall han som Trulta har bilde av Det er Poirot. Må innrømme at jeg aldri har lest bøkene, men synes filmene er utrolig bra Mon ami, use ze small grey zells Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 12. januar 2010 #1112 Del Skrevet 12. januar 2010 Ja da, skal ikke klage Lurer på om jeg skal sitte oppe og se på Poirot i kveld jeg... Jeg så Poirot i går, for første gang på så lenge! Jeg synes det var litt koslig jeg, brukte å se mye på det før sammen med mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 12. januar 2010 #1113 Del Skrevet 12. januar 2010 Mon ami, use ze small grey zells :klø: Jeg så Poirot i går, for første gang på så lenge! Jeg synes det var litt koslig jeg, brukte å se mye på det før sammen med mamma Minner meg om barndommen! Eller var kanskje ikke så lita når jeg så Poirot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 12. januar 2010 #1114 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Mon ami, use ze small grey zells :skratte: Jeg så Poirot i går, for første gang på så lenge! Jeg synes det var litt koslig jeg, brukte å se mye på det før sammen med mamma Så ikke på likevel jeg. Fant ut at det ble så seint.. Det er koselig :rødme: Og genialt Endret 12. januar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1115 Del Skrevet 12. januar 2010 Hvilken sjanger er det? Ei skikkelig grinebok? Jeg sipper fort av bøker. Håper bildet kommer frem. Jeg syns bøkene er litt tungleste. Ja, en SKIKKELIG grinebok, men også veeeldig fin! Den må du lese! Oki, ja var han jeg trodde var Poirot. Sorry Nja. Det er i allefall han som Trulta har bilde av Det er Poirot. Må innrømme at jeg aldri har lest bøkene, men synes filmene er utrolig bra Du er tilgitt. :gjeiper: Mon ami, use ze small grey zells Hva betyr det? Jeg har hatt fransk i 3 år, men skjønner bare...Min venn, ..resten ??? Jeg så Poirot i går, for første gang på så lenge! Jeg synes det var litt koslig jeg, brukte å se mye på det før sammen med mamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 12. januar 2010 #1116 Del Skrevet 12. januar 2010 Oki, ja var han jeg trodde var Poirot. Du er tilgitt. :gjeiper: Hva betyr det? Jeg har hatt fransk i 3 år, men skjønner bare...Min venn, ..resten ??? Takk Hi hi, prøv å bare les det som står, så ser du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1117 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Takk Hi hi, prøv å bare les det som står, så ser du Min venn, bruk de små grå? Hvor er Mia enn da? Mia... Endret 12. januar 2010 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 12. januar 2010 #1118 Del Skrevet 12. januar 2010 Min venn, bruk de små grå? Hvor er Mia enn da? Mia... Ikke sant... Mia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #1119 Del Skrevet 12. januar 2010 Ikke sant... Mia. Så flaut at jeg ikke skjønte det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 12. januar 2010 #1120 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) Så flaut at jeg ikke skjønte det. Endret 12. januar 2010 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå