Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars alle sammen her inne som vansmekter i K`s fravær.

Du er ønsket K,- hører du det?

Skrevet

:vinke:

Ååå, sorry Appi :sukk: Håper du får en flott tur :hug::blomst: Å takk takk, men jeg kan jo ikke stå inni i butikken i bar overkropp...eller kan jeg :lur::fnise:

Al :kose: har du gått forbi meg i innlegg altså..hmmm....gjør ikke noe siden det er deg :nigo:

:hoho: Mar :)

Sorry Mia, jeg rakk det ikke i går :sjenert:

Om butikkdama sender noen signaler (Gurine som spurte om det var det ikke? ) hater at jeg ikke får multisitert :sur: nja...jeg vet ikke helt..vrient å tolke vanlig høflighet kontra noe annet syns jeg... i alle fall så sant det ikke er sånn skikkkkkkelig obvious...uansett så blir jeg jo så stressa :fnise: og treffer jo aldri på henne ellers uansett, så jeg får jo ikke sjekka det ut..med min flax er hun sikkert samboer på 5 året uansett :snurt:

Skrevet

Jammen, nå fikk jeg en veldiggod idè! Neste gang du er der og handler, tar du diskret opp mobilen og snur ryggen til henne, mens du lynkjapt tar et bilde av deg selv (med ryggen mot kassa) og henne som titter smilende opp bak deg...og så sender du dette til meg, så skal jeg finne ut hvem hun er og om hun er ledig på torget. God idè, ja? :jepp:

Skrevet (endret)

Jammen, nå fikk jeg en veldiggod idè! Neste gang du er der og handler, tar du diskret opp mobilen og snur ryggen til henne, mens du lynkjapt tar et bilde av deg selv (med ryggen mot kassa) og henne som titter smilende opp bak deg...og så sender du dette til meg, så skal jeg finne ut hvem hun er og om hun er ledig på torget. God idè, ja? :jepp:

Ja :fnise: God ide :jepp: Eller du kan bli med ned, og :ninja: observere på avstand når jeg prater med henne, og så tolke henne for meg? :arwen:

Endret av kristian82
Gjest Katee
Skrevet

Å, spennende! Margareth giftekniv's overvåkningstjenester er herved åpnet!

:duskedame:

:foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto: :foto:

Skrevet

Eller du kan bli med ned, og observere på avstand når jeg prater med henne, og så tolke henne for meg?

Now you`re talking! :biggrin: Jeg tar med meg den akkurat passe store inkognito-einerbærbusken min og går i ett med reolene i nærheten av dere, så skal jeg tolke alt jeg bare klarer! :jepp:
Skrevet

That`s what I skull till tu say! :opplyser:

Skrevet

Om butikkdama sender noen signaler (Gurine som spurte om det var det ikke? ) hater at jeg ikke får multisitert :sur: nja...jeg vet ikke helt..vrient å tolke vanlig høflighet kontra noe annet syns jeg... i alle fall så sant det ikke er sånn skikkkkkkelig obvious...uansett så blir jeg jo så stressa :fnise: og treffer jo aldri på henne ellers uansett, så jeg får jo ikke sjekka det ut..med min flax er hun sikkert samboer på 5 året uansett :snurt:

Du får ikke funnet ut hva hun heter da? :lur:

Gjest hogwash
Skrevet

:troest:

Høres ut som vi sliter med det samme Kristian :ler:

Skrevet

Samme dame?!? :hakeslepp: DET var da besyndelig!

Gjest hogwash
Skrevet

Samme dame?!? :hakeslepp: DET var da besyndelig!

Nå tror jeg noen misforstår med vilje :lur:

Skrevet

Who...me? :sjenert:

*moahmoahmoah*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...