Hoppetaujenta Skrevet 18. juli 2011 #10683 Skrevet 18. juli 2011 Stakkars alle sammen her inne som vansmekter i K`s fravær. Du er ønsket K,- hører du det?
kristian82 Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #10684 Skrevet 18. juli 2011 Ååå, sorry Appi Håper du får en flott tur Å takk takk, men jeg kan jo ikke stå inni i butikken i bar overkropp...eller kan jeg Al har du gått forbi meg i innlegg altså..hmmm....gjør ikke noe siden det er deg Mar Sorry Mia, jeg rakk det ikke i går Om butikkdama sender noen signaler (Gurine som spurte om det var det ikke? ) hater at jeg ikke får multisitert nja...jeg vet ikke helt..vrient å tolke vanlig høflighet kontra noe annet syns jeg... i alle fall så sant det ikke er sånn skikkkkkkelig obvious...uansett så blir jeg jo så stressa og treffer jo aldri på henne ellers uansett, så jeg får jo ikke sjekka det ut..med min flax er hun sikkert samboer på 5 året uansett
Hoppetaujenta Skrevet 18. juli 2011 #10685 Skrevet 18. juli 2011 Jammen, nå fikk jeg en veldiggod idè! Neste gang du er der og handler, tar du diskret opp mobilen og snur ryggen til henne, mens du lynkjapt tar et bilde av deg selv (med ryggen mot kassa) og henne som titter smilende opp bak deg...og så sender du dette til meg, så skal jeg finne ut hvem hun er og om hun er ledig på torget. God idè, ja?
kristian82 Skrevet 18. juli 2011 Forfatter #10686 Skrevet 18. juli 2011 (endret) Jammen, nå fikk jeg en veldiggod idè! Neste gang du er der og handler, tar du diskret opp mobilen og snur ryggen til henne, mens du lynkjapt tar et bilde av deg selv (med ryggen mot kassa) og henne som titter smilende opp bak deg...og så sender du dette til meg, så skal jeg finne ut hvem hun er og om hun er ledig på torget. God idè, ja? Ja God ide Eller du kan bli med ned, og observere på avstand når jeg prater med henne, og så tolke henne for meg? Endret 18. juli 2011 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 18. juli 2011 #10687 Skrevet 18. juli 2011 Å, spennende! Margareth giftekniv's overvåkningstjenester er herved åpnet! :foto: :foto: :foto:
Hoppetaujenta Skrevet 18. juli 2011 #10688 Skrevet 18. juli 2011 Eller du kan bli med ned, og observere på avstand når jeg prater med henne, og så tolke henne for meg?Now you`re talking! Jeg tar med meg den akkurat passe store inkognito-einerbærbusken min og går i ett med reolene i nærheten av dere, så skal jeg tolke alt jeg bare klarer!
Guriane Skrevet 18. juli 2011 #10694 Skrevet 18. juli 2011 Om butikkdama sender noen signaler (Gurine som spurte om det var det ikke? ) hater at jeg ikke får multisitert nja...jeg vet ikke helt..vrient å tolke vanlig høflighet kontra noe annet syns jeg... i alle fall så sant det ikke er sånn skikkkkkkelig obvious...uansett så blir jeg jo så stressa og treffer jo aldri på henne ellers uansett, så jeg får jo ikke sjekka det ut..med min flax er hun sikkert samboer på 5 året uansett Du får ikke funnet ut hva hun heter da?
Gjest hogwash Skrevet 18. juli 2011 #10695 Skrevet 18. juli 2011 Om butikkdama sender noen signaler (Gurine som spurte om det var det ikke? ) hater at jeg ikke får multisitert nja...jeg vet ikke helt..vrient å tolke vanlig høflighet kontra noe annet syns jeg... i alle fall så sant det ikke er sånn skikkkkkkelig obvious...uansett så blir jeg jo så stressa og treffer jo aldri på henne ellers uansett, så jeg får jo ikke sjekka det ut..med min flax er hun sikkert samboer på 5 året uansett Høres ut som vi sliter med det samme Kristian
Hoppetaujenta Skrevet 18. juli 2011 #10696 Skrevet 18. juli 2011 Samme dame?!? DET var da besyndelig!
Gjest hogwash Skrevet 18. juli 2011 #10697 Skrevet 18. juli 2011 Samme dame?!? DET var da besyndelig! Nå tror jeg noen misforstår med vilje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå