Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Regn er ikke bra nei. :riste: Nå skal det bli godt med helg! :jepp:

Planer Kristian? :)

Nei, ikke noen spesielle. Eller jeg skal spise god mat :opplyser: og se film, fotball, lese og spille sjakk :fnise: Så får jeg se om det dukker opp noen sosiale aktiviteter også :ler: Å løpe da, skal løpe 1 gang i løpet av helga :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres godt ut med ikke alt for mye planer. Det har ikke jeg heller, bortsett fra venninnebesøket. Gleder meg! :strix:

Skrevet

Koslig det da Mia :kose:

Løper akkurat 5 km, ikke en smuuuule lenger :fnise:

Skrevet

Løper akkurat 5 km, ikke en smuuuule lenger :fnise:

Akkurat passe langt det :jepp::5:

Skrevet

Akkurat passe langt det :jepp::5:

:jepp: det holder i bøtter og spann for min del i alle fall :fnise:

Jeg blir så oppgitt over mye sånne treningsting og kostholdsfolk as :daane: Sånn som mye av det på PULS og sånn, han karen der, han treningsduden, fyf så overkill han er :daane:

"Eg ete bara godteri på læurdagane. Ein må treina kvarje dag. Gå alltids i trappar, og legg in mosjon hvor en kan. Når eg handlar, så bærer eg påsane heim og gjer øvninger med dei når eg går, sånn kan en treine biceps, og når en kommer heim og skal opp trappana med påsane så kan en gjæra dype utfall i trappa på veg opp, og nokra skulderøvninger med påsane før ein setjer maten inn i kyleskåpet. Frukost må ein ha, da et et fuglekorn osv :roll: Å ikke se råere ut i kroppen enn han gjør med det NAZI opplegget han kjører er direkte flaut :popcorn:

• Liker 1
Skrevet

Æsj jeg synes han der Yngvar er kvalm jeg.

Skrevet

Æsj jeg synes han der Yngvar er kvalm jeg.

Han er rett og slett latterlig :opplyser:

Skrevet

Enig! :5:

Så kan jo du vise oss et bilde så vi ser hvor digg du er i forhold til han! :popcorn:

Skrevet

Enig! :5:

Så kan jo du vise oss et bilde så vi ser hvor digg du er i forhold til han! :popcorn:

:fnise: Tatt i betrakning alt han forsaker (fuglefrø osv. ) og alt jeg unner meg, så står hvor mye "digger" kropp han har enn meg, i alle fall ikke i forhold til hva han går glipp av/piner seg gjennom as. Får jeg den rette brunfargen er det faktisk mulig jeg er diggere uansett :fnise:

Skrevet

Hvem er Yngvar? :klo:

Han treningsduden på PULS på tv 2 :opplyser:

Nei, nå må jeg sprette folkens. Ha en fin fredag :klemmer:

Skrevet

Sprette? Opp som en løve og ned som en skinnfell, er det ikke det det heter? :ler:

Skrevet

Aha, det har jeg aldri sett på :opplyser:

Hvor høyt forresten? :arwen:

Skrevet

:jepp: det holder i bøtter og spann for min del i alle fall :fnise:

Jeg blir så oppgitt over mye sånne treningsting og kostholdsfolk as :daane: Sånn som mye av det på PULS og sånn, han karen der, han treningsduden, fyf så overkill han er :daane:

"Eg ete bara godteri på læurdagane. Ein må treina kvarje dag. Gå alltids i trappar, og legg in mosjon hvor en kan. Når eg handlar, så bærer eg påsane heim og gjer øvninger med dei når eg går, sånn kan en treine biceps, og når en kommer heim og skal opp trappana med påsane så kan en gjæra dype utfall i trappa på veg opp, og nokra skulderøvninger med påsane før ein setjer maten inn i kyleskåpet. Frukost må ein ha, da et et fuglekorn osv :roll: Å ikke se råere ut i kroppen enn han gjør med det NAZI opplegget han kjører er direkte flaut :popcorn:

:skratte: :skratte:

Haha! Takk for at du klarte vekke meg en mandagsmorgen!!

Skrevet

:lete: Kriiiiiiiiiiiistiiiiiiiiiiiiiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan? :rope:

:dry: Hvor blir det av den karen da? :roll:

Skrevet

:vinke:

:hoho: Mia, den har jeg ikke hørt før. Er her nå :sjenert::klemmer:

1.30 Gurine :jolie:

:hoho: så braa da APPI :klemmer:

Skrevet

Du er her, og stikker med en gang! :ler:

Skrevet

"Eg ete bara godteri på læurdagane. Ein må treina kvarje dag. Gå alltids i trappar, og legg in mosjon hvor en kan. Når eg handlar, så bærer eg påsane heim og gjer øvninger med dei når eg går, sånn kan en treine biceps, og når en kommer heim og skal opp trappana med påsane så kan en gjæra dype utfall i trappa på veg opp, og nokra skulderøvninger med påsane før ein setjer maten inn i kyleskåpet. Frukost må ein ha, da et et fuglekorn osv

:skratte: Akkurat som å høre ham jo,- og jeg ser ham for meg også. Det blir helt klart for mye av det gode, og jeg pleier å svitsje fort forbi om han er på skjermen med sine lystige anbefalinger. Usj. :kjefte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...