Guriane Skrevet 17. juni 2011 #10241 Skrevet 17. juni 2011 Hmmm, husker ikke den serien jeg Sånn innestengt ja Nja, gud vet Men nå mååå jeg løpe og hente min pizza folkens. Kos deg!
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2011 #10243 Skrevet 19. juni 2011 Avslutningsvis har jeg funnet ut at jeg rett og slett er avhengig av godis, jeg er seriøst verre enn en liten godtegris på 7 år. --- Prikken over I-en er at jeg tar meg konstant i å banne høyt i stolen - fitte, hore, faen - hver gang jeg taper i sjakk online. Meeen, på den andre siden har jeg jo gladiator kropp, gladiator penis, fint hår og bra kapasitet i topplokket, så it aint al bad Avhengighet er noe jeg selv også kjenner rive og slite i meg, og jeg kjemper i disse tider kampen med godt resultat...men jeg vet at det kommer tøffe tak igjen senere. Huff. Og hva vet vi nå egentlig om gladiatorpenisene? Er det skrevet(!) mye om dem i litteraturen? I såfall har det gått meg hus forbi. Var det ikke slik at de også inntok mest mulig muskelutvidende droger, for så å måtte betale for bivirkningen i form av mikro-peniser? I såfall, min godeste herr K, er det ingen heldig sammenligning. *sorri, dud* --- Og disse verbale utbruddene bør du få luket bort fortest mulig om du vil beholde troverdigheten i å være en ung mann. Om de får bli en fastgrodd vane, er det nemlig det første tegnet på at du begynner å bli gammel. Å snakke høyt med seg selv i mellom reolene når en er på handlerunde...er ikke bra, og derfra går det raskt nedoverbakke. Tro meg, unge mann! En som var litt skummel i kroppstråden bare Er det DER dere holder til? I kroppstrådene, i håp om å få SE noe, som verden ikke har sett før, lissom? Jøjjemeg!
kristian82 Skrevet 19. juni 2011 Forfatter #10244 Skrevet 19. juni 2011 for en serie Guriane Har jeg aldri sett på, men herregud så mad Kult bilde Al Mar da Selve penisen krymper ikke av droger, det er testiklene som krymper. Å i gamle romertider hadde de vel ikke steroids Jojo, står masse om det i litteraturen, just google Gladiatorpenis. Jeg vinner aldri kampen mot godteriet jeg jeg snakker mest med meg selv sånn inni meg da
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2011 #10245 Skrevet 19. juni 2011 (endret) Joho, så! Penisene krympet på dem, mens resten av juvelene fikk en abnormal vekst og måtte bæres i trillebår. Og det er slik det starter, K: en tror at en kun snakker med seg selv inni seg, men det når ut fortere enn du liker å tenke på det. Endret 19. juni 2011 av Margareth
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2011 #10248 Skrevet 19. juni 2011 Det blir det snakket altfor lite om i våre dager. Jeg syns at K kunne starte med å fortelle litt inngående om sin.
Hoppetaujenta Skrevet 19. juni 2011 #10251 Skrevet 19. juni 2011 Tøysetutta! Jeg gikk rett på bildene jeg, men der var det få gladiatorer å skue...
Guriane Skrevet 19. juni 2011 #10253 Skrevet 19. juni 2011 for en serie Guriane Har jeg aldri sett på, men herregud så mad Hva har du gjort i helga da?
kristian82 Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #10257 Skrevet 21. juni 2011 folkens på alle sammen. Mar- de må transporteres i trillebår ja Snakk om store baller Gurine - Ikke noe spes Guriane, bare tittet på fotball og så litt film, trena litt og sånn Det er så grusomt å jogge as Den ene frøkna etter den andre jogger så lett på tå forbi meg Hun ene som løp forbi meg hadde syyyyykt stor rompe, men jaggu kunne dama løpe Ellers har jeg fått besøk av en katt Den kom i går, og var så tynn og liten så måtte mate den litt Ble til at den lå utenfor døra hele natten og så måtte den mates litt på morgenkvisten også På menyen var det en mini box med makrell i tomat og en minibox med leverpostei Kanskje den kommer på besøk i dag også
mia83 Skrevet 21. juni 2011 #10258 Skrevet 21. juni 2011 Høres koselig ut med den pusen. Du får jogge en annen rute da vet du. Kanskje du kan begynne å jogge motsatt vei?
kristian82 Skrevet 21. juni 2011 Forfatter #10260 Skrevet 21. juni 2011 Ja, tror jeg får begynne med det Mia Er jeg Al? da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå