Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hmmm, husker ikke den serien jeg :klo:

:fnise:

Sånn innestengt ja :ler: Nja, gud vet :vetikke: Men nå mååå jeg løpe og hente min pizza :sikle::goodbye: folkens.

:opplyser:

Kos deg! :goodbye:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Avslutningsvis har jeg funnet ut at jeg rett og slett er avhengig av godis, jeg er seriøst verre enn en liten godtegris på 7 år.

---

Prikken over I-en er at jeg tar meg konstant i å banne høyt i stolen - fitte, hore, faen - hver gang jeg taper i sjakk online. Meeen, på den andre siden har jeg jo gladiator kropp, gladiator penis, fint hår og bra kapasitet i topplokket, så it aint al bad

Avhengighet er noe jeg selv også kjenner rive og slite i meg, og jeg kjemper i disse tider kampen med godt resultat...men jeg vet at det kommer tøffe tak igjen senere. Huff. :tristbla:

Og hva vet vi nå egentlig om gladiatorpenisene? Er det skrevet(!) mye om dem i litteraturen? I såfall har det gått meg hus forbi. Var det ikke slik at de også inntok mest mulig muskelutvidende droger, for så å måtte betale for bivirkningen i form av mikro-peniser? I såfall, min godeste herr K, er det ingen heldig sammenligning. *sorri, dud*

---

Og disse verbale utbruddene bør du få luket bort fortest mulig om du vil beholde troverdigheten i å være en ung mann. Om de får bli en fastgrodd vane, er det nemlig det første tegnet på at du begynner å bli gammel. Å snakke høyt med seg selv i mellom reolene når en er på handlerunde...er ikke bra, og derfra går det raskt nedoverbakke. Tro meg, unge mann! :opplyser:

En som var litt skummel i kroppstråden bare

Er det DER dere holder til? I kroppstrådene, i håp om å få SE noe, som verden ikke har sett før, lissom? Jøjjemeg! :fnise:
Skrevet

:vinke:

:hoho: for en serie Guriane :skratte: Har jeg aldri sett på, men herregud så mad :rulle:

Kult bilde Al :kose:

:hoho: Mar da :ler: Selve penisen krymper ikke av droger, det er testiklene som krymper. Å i gamle romertider hadde de vel ikke steroids ;) Jojo, står masse om det i litteraturen, just google Gladiatorpenis. :jepp:

Jeg vinner aldri kampen mot godteriet jeg :daane:

:fnise: jeg snakker mest med meg selv sånn inni meg da :nigo:

Skrevet (endret)

Joho, så! :kjefte: Penisene krympet på dem, mens resten av juvelene fikk en abnormal vekst og måtte bæres i trillebår.

Og det er slik det starter, K: en tror at en kun snakker med seg selv inni seg, men det når ut fortere enn du liker å tenke på det. :fnise:

Endret av Margareth
Skrevet

Det blir det snakket altfor lite om i våre dager.

Jeg syns at K kunne starte med å fortelle litt inngående om sin. :jepp:

Skrevet

Tøysetutta! :) Jeg gikk rett på bildene jeg, men der var det få gladiatorer å skue...

Skrevet

:hoho: for en serie Guriane :skratte: Har jeg aldri sett på, men herregud så mad :rulle:

:hoho:

Hva har du gjort i helga da? :klemmer:

Skrevet

:vinke: folkens :kose: på alle sammen.

Mar- :hoho: de må transporteres i trillebår ja :hakeslepp: Snakk om store baller :ler:

Gurine - Ikke noe spes Guriane, bare tittet på fotball og så litt film, trena litt og sånn :)

Det er så grusomt å jogge as :daane: Den ene :jolie: frøkna etter den andre jogger så lett på tå forbi meg :sur: Hun ene som løp forbi meg hadde syyyyykt stor rompe, men jaggu kunne dama løpe :arwen:

Ellers har jeg fått besøk av en katt :opplyser: Den kom i går, og var så tynn og liten så måtte mate den litt :opplyser: Ble til at den lå utenfor døra hele natten og så måtte den mates litt på morgenkvisten også :fnise: På menyen var det en mini box med makrell i tomat og en minibox med leverpostei :jepp: Kanskje den kommer på besøk i dag også :jepp:

Skrevet

Høres koselig ut med den pusen. :)

Du får jogge en annen rute da vet du. Kanskje du kan begynne å jogge motsatt vei? :lol:

Skrevet

Ja, tror jeg får begynne med det Mia :fnise:

Er jeg Al? :helen: da :strix::klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...