Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper du har det bra, Kristian! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

:vinke: til alle sammen :kose:

Så snille dere alle er :strix::helen: alle sammen :hug:

Jeg er ingen østblokkvektløfter nei :fnise: Jeg er alt i alt svært lite østblokk av meg, med unntak av at jeg liker sjakk da, og det er jo litt sovjetunionen style :ler:

Går oki, bare vært en del dumme ting som har skjedd :sukk::sur: Men går seg nok til.

:velkommen: Ms.Raggsok også, ikke sett deg i boken min før :) Velkomstgave sendes i posten :gave:

Endret av kristian82
Skrevet

Så leit da :troest: Men håper du har det bra! :hug: Og det var godt å endelig høre livstegn fra deg :hug:

Skrevet

Takk takk snille Al og Gurine :hug:

Hva er nytt i KG land da? :arwen:

Skrevet (endret)

Takk takk snille Al og Gurine :hug:

Hva er nytt i KG land da? :arwen:

:klem:

Tja, det hender kroppstråden tar litt av, visse aper er ikke så skumle likevel, og det har vært en del trøbbel med databasen i det siste. Ellers har det vel ikke skjedd så mye her inne. Ikke for min del i allefall. Men kanskje jeg har gått glipp av mye spennende selv :popcorn:

Endret av Guriane
Gjest Katee
Skrevet

Dette har skjedd:

- Al har slengt med leppa om den skumle apen

- Den skumle apen oppdaget Al

- Al lever fortsatt

- Al slengte med leppa på Klær og mote-forumet

- Al fikk plusser

- Al vurderer å slenge med leppa igjen

:popcorn:

Skrevet

Apen? :klo:

God helg til K. :)

Skrevet

Apen? :klo:

:jepp:

Men jeg lærte at det var visst ikke apen til Pippi, men typen til Pernille :opplyser:

Skrevet (endret)

:vinke: God helg my people :hug:

Apen :redd: Hvem er det da Al og Gurine?? :redd: Men Al da, du må jo ikke slenge med leppa :ler: Database trøbbel ja :redd:

K82 er en snodig skru :daane: Et lite utdrag -

I går natt våknet jeg akkurat i det jeg plantet knyttneven med et smell i veggen :daane: Heldigvis slo jeg ikke så hardt, har i alle fall ikke vondt i handa :jolie: Så "heldig" den dama er som skal sove med K82, hun må jo fort sove med hjelm vettu :rulle:

Ellers liker jeg den Jay Z setningen "I got 99 problems, but a bitch aint one" :skratte:

Avslutningsvis har jeg funnet ut at jeg rett og slett er avhengig av godis, jeg er seriøst verre enn en liten godtegris på 7 år :daane:

Prikken over I-en er at jeg tar meg konstant i å banne høyt i stolen - fitte, hore, faen - hver gang jeg taper i sjakk online :daane:

Meeen, på den andre siden har jeg jo gladiator kropp, gladiator penis, fint hår og bra kapasitet i topplokket, så it aint al bad :jolie:

:rulle: Jeg har vært for lenge rolig/seriøs i dag, så må avreagere med litt tullball. Dere får ha meg unnskyldt :klemmer:

Endret av kristian82
Skrevet

:vinke: K!

Det er ingen ape, men typen til Pernille sier jeg jo :opplyser: En som var litt skummel i kroppstråden bare :fnise:

:hakeslepp: :hakeslepp: Mye innestengt sinne sier du? :lol:

Koselig med tullball :strix:

Skrevet (endret)

:vinke: K!

Det er ingen ape, men typen til Pernille sier jeg jo :opplyser: En som var litt skummel i kroppstråden bare :fnise:

:hakeslepp: :hakeslepp: Mye innestengt sinne sier du? :lol:

Koselig med tullball :strix:

Åja :redd: men hvem er Pernille?

Innestengt? :ler: *k82 titter ned i buksa si* :ler:

Vært for rolig/seriøs idag :ler: = innestengt.

Endret av kristian82
Skrevet

Får vi se dette gladiator greiene da? :lur: Du kan godt kle deg som gladiatorene i Spartacus, altså! :jepp:

Skrevet

Får vi se dette gladiator greiene da? :lur: Du kan godt kle deg som gladiatorene i Spartacus, altså! :jepp:

:hoho: huff, må vel innrømme at jeg ikke heeeeeelt hadde matchet spartacus gladiatorene :ler:

Faen, jeg må løpe, hente pizza :sikle:

Skrevet

Åja :redd: men hvem er Pernille?

Innestengt? :ler: *k82 titter ned i buksa si* :ler:

Vært for rolig/seriøs idag :ler: = innestengt.

Den gamle barnetv-serien vet du.. :plystre: Husker du ikke hva han duden hennes het, han amerikanske? :popcorn:

:hoho: :hoho: Du as.

Innestengt, ettersom du slo i veggen i halvsøvne tenkte jeg på :lol:

Skrevet

Den gamle barnetv-serien vet du.. :plystre: Husker du ikke hva han duden hennes het, han amerikanske? :popcorn:

:hoho: :hoho: Du as.

Innestengt, ettersom du slo i veggen i halvsøvne tenkte jeg på :lol:

Hmmm, husker ikke den serien jeg :klo:

:fnise:

Sånn innestengt ja :ler: Nja, gud vet :vetikke: Men nå mååå jeg løpe og hente min pizza :sikle::goodbye: folkens.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...