Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette var et merkelig spørsmål ut i det blå. Kanskje det er meg du mener? Eh...akkurat nå løfter jeg min venstre arm, for jeg skriver med den høyre...men det var kanskje ikke meg du sendte spørsmålet til? :sjenert:

:klo: Er K en østblokklandsk-vektløfter? :sjokkert:

:hoho: Kjekt å vite :fnise:

Kanskje han er det, ja :ler:

Gjest Katee
Skrevet

Huffda, utmattet er jo ikke bra :redd::troest:

Yo Al :nigo: Spør du meg eller Kadust? Går oki her oss meg om det var meg du spurte :) I dag skal jeg trene vekter :trene: men jeg er trøtt, så får spe på med en del kaffe først :opplyser:

Mmm, det var deg jeg spurte :klem:

Ååååå, kaffe..! Kan jeg få en kopp også, værsåsniiiill..? *blafre med øyevippene*

Dådyrøyne funker alltid :lur:

:kaffekopp:

Skrevet

Endelig klarer jeg å holde meg sittende på stolen utover natta, bare for å bli med "dere" på alt det gøye som dete normalt sett driver på med når jeg har lagt meg...men dere er her ikke jo. :tristbla:

Skrevet

Hei kompis.

Ikke fått lest så mye her inne. Men skjønner du løper og løfter mye. Bra med fysisk fostring, men overdriv nå ikke!!! :eeeh:

Men russetiden er vel over for denn gang? :5:

Kos deg,"gi jernet"!!

Glad i deg, men det vet du :hjerte:

Gjest Katee
Skrevet

Endelig klarer jeg å holde meg sittende på stolen utover natta, bare for å bli med "dere" på alt det gøye som dete normalt sett driver på med når jeg har lagt meg...men dere er her ikke jo. :tristbla:

I går lekte jeg deg. La meg tidlig og våknet klokken 5 pga de rautende kyrne ;)

Skrevet

I går lekte jeg deg. La meg tidlig og våknet klokken 5 pga de rautende kyrne

Skal du fortsette å leke meg, så får du legge om stilen. I går døgnet jeg for første gang på hundre år. :tanpuss:

God tirsdag til K uansett. :)

Gjest Katee
Skrevet

Døgne? Det tror er flere måneder siden jeg gjorde sist. Jeg er generelt lite glad i å døgne. Blir ganske trøtt og relativt sur :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...