kristian82 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #10142 Skrevet 31. mai 2011 :troest: du kan få se magen min istedet Mia? Den er bare biiiiiittelitt større
kristian82 Skrevet 31. mai 2011 Forfatter #10144 Skrevet 31. mai 2011 Gjerne det. Men du tør ikke! du kjenner meg godt
Gjest hogwash Skrevet 31. mai 2011 #10148 Skrevet 31. mai 2011 Jeg har ikke sett magen til Guriane! Du får si i fra hvis Guri er vanskelig så kan jeg kanskje ordne noe... til Kristian!
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2011 #10150 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Ja, jeg er spesiell vettu Al (les rar ) Skikkelige abstinenser da? Takk for det Hogwash, ligemåde Jeg har sett magen jeg også Nei, kan vel ikke si at jeg hadde abstinenser. Jeg var ikke på FB og alle maste sånn, men jeg skulle ikke inn der altså Men så slutta de aldri å mase så jeg laget meg en profil og vips! så var jeg hekta Men jeg bruker den ikke så mye nå da Endret 1. juni 2011 av Alyah
Guriane Skrevet 1. juni 2011 #10151 Skrevet 1. juni 2011 (endret) Jeg er jo ikke på facebook engang jeg Godt å høre at det er flere av oss. Tror ikke Mar er der heller Ja ja, noen må jo være outsidere også Jeg har ikke sett magen til Guriane! Jeg skulle til å si at jeg fremdeles har linken, men jeg ser at Hog kan fikse det også, så Magen til Guriane er idyllisk. Takk for det, Ka ----------------- Håper du har en fin dag, K. Setter igjen en Endret 1. juni 2011 av Guriane
Hoppetaujenta Skrevet 1. juni 2011 #10152 Skrevet 1. juni 2011 Magen til Guriane er idyllisk.Å? Kan man legge til med ei åpen tresjekte der og bade i solnedgangen? Men så slutta de aldri å mase så jeg laget meg en profil og vips! så var jeg hekta. Men jeg bruker den ikke så mye nå da.Klart at de aldri slutta med å mase når du så veldig ut til å egentlig ha lyst. Er jeg virkelig den eneste som har ball...eh...ryggrad nok til å motstå det stygge FB-viruset der? I think so!
Guriane Skrevet 1. juni 2011 #10153 Skrevet 1. juni 2011 Å? Kan man legge til med ei åpen tresjekte der og bade i solnedgangen? Er jeg virkelig den eneste som har ball...eh...ryggrad nok til å motstå det stygge FB-viruset der? I think so! I think not
Gjest Katee Skrevet 1. juni 2011 #10154 Skrevet 1. juni 2011 Klart at de aldri slutta med å mase når du så veldig ut til å egentlig ha lyst. Er jeg virkelig den eneste som har ball...eh...ryggrad nok til å motstå det stygge FB-viruset der? I think so! Å, frekking!
kristian82 Skrevet 2. juni 2011 Forfatter #10155 Skrevet 2. juni 2011 for kaffen Hog og Guri Mar - jeg også har baller nok til å motstå FB, også Gurine KaDust? KE har landet trygt? Al, du må jo ikke la de lure deg vet du, du har vel hørt om den "så om alle andre hadde hoppet fra en bru så hadde du blitt med?" Strengt tatt hadde vel de fleste det, om ALLE andre i verden bestemte seg for å hoppe fra en bru, hvor skummelt hadde det ikke vært og ruslet rundt her alene
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni 2011 #10156 Skrevet 3. juni 2011 Mar - jeg også har baller nok til å motstå FB, også Gurine *snike seg innpå og måle hvem som har de største...og det er nok meg!*
Guriane Skrevet 3. juni 2011 #10157 Skrevet 3. juni 2011 *snike seg innpå og måle hvem som har de største...og det er nok meg!* You lucky girl
kristian82 Skrevet 3. juni 2011 Forfatter #10158 Skrevet 3. juni 2011 *snike seg innpå og måle hvem som har de største...og det er nok meg!* Fader også Yeah yeah Hva skjer her da mon tro? Lite I dag slo jeg chessmaster når den hadde rating på 2070 Det må jeg si jeg er yber happy med, men er nok en stund til jeg slår han jevnt på det styrkenivået. Uansett, god progresjon på noen måneder Jeg har lyst til å vinne en medalje, er så mange år siden jeg vant noe Kan alltids bestille meg en medalje, men det blir jo ikke helt det samme. Planen er å øve,øve og øve, og såå la det bære eller briste i en eller annen turnering Man blir jo heldigvis plassert i kategorier, sånn sett kan man jo kaaaanskje få til et bra resultat Ingen sjakkhuer her inne da?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå