kristian82 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #10002 Skrevet 28. mai 2011 En viss AB har laget en tråd om deg, men den er rapportert (Og ja, kjære AB, det var jeg som rapporterte deg siden KG ikke tillater persondebatt...) Få linken da Al? Pysete å måtte være AB om en skal slenge dritt!
Gjest Katee Skrevet 28. mai 2011 #10003 Skrevet 28. mai 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=563206
kristian82 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #10004 Skrevet 28. mai 2011 Jeg blir rett og slett stalket Jeg vet hvem hun er også
Raven Emerald Skrevet 28. mai 2011 #10006 Skrevet 28. mai 2011 Måtte bare innom, og agere fornærmet over å ha blitt kalt "fitte". =P Tror jeg er aaalt for nysgjerrig...
kristian82 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #10007 Skrevet 28. mai 2011 (endret) Måtte bare innom, og agere fornærmet over å ha blitt kalt "fitte". =P Tror jeg er aaalt for nysgjerrig... Jeg har jo ikke kalt deg det da Bare fordi jeg sa at det var noen/mange "fitter" her, så sikter jo det til folk som jeg føler kommer med drittslenging og stalker meg rundt på forumet da, og det gjelder jo ikke deg såklart Endret 28. mai 2011 av kristian82
Raven Emerald Skrevet 28. mai 2011 #10008 Skrevet 28. mai 2011 Jeg har jo ikke kalt deg det da Bare fordi jeg sa at det var noen/mange "fitter" her, så sikter jo det til folk som jeg føler kommer med drittslenging og stalker meg rundt på forumet da, og det gjelder jo ikke deg såklart Pokker. Og jeg som nesten følte meg viktig og forhatt, og greier. Får prøve hardere, da. =P Så for meg at du hadde hat-liste i første posten, jeg. Ble litt skuffa nå... =P Jaja, du får iallefall trøste deg med at dagboka di fikk litt reklame, selv om den var noe misvisende...lol.
kristian82 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #10009 Skrevet 28. mai 2011 Pokker. Og jeg som nesten følte meg viktig og forhatt, og greier. Får prøve hardere, da. =P Så for meg at du hadde hat-liste i første posten, jeg. Ble litt skuffa nå... =P Jaja, du får iallefall trøste deg med at dagboka di fikk litt reklame, selv om den var noe misvisende...lol. Huff, jeg beklager å måtte skuffe altså Nei, det er vel egentlig ikke mye til hat liste her, selv om det er noen stalkere som jeg har på en hatliste i mitt eget rosa hodet - men fortsatt, sorry, du er ikke på den Ja, all PR er god PR kanskje Men litt irriterende når det blir veldig vridd og klippet og limt og helt feil fremstilt syns jeg.
Raven Emerald Skrevet 28. mai 2011 #10011 Skrevet 28. mai 2011 Huff, jeg beklager å måtte skuffe altså Nei, det er vel egentlig ikke mye til hat liste her, selv om det er noen stalkere som jeg har på en hatliste i mitt eget rosa hodet - men fortsatt, sorry, du er ikke på den Ja, all PR er god PR kanskje Men litt irriterende når det blir veldig vridd og klippet og limt og helt feil fremstilt syns jeg. Ja, enig der. Det er ikke alltid like lett å formulere seg på en måte som unngår misforståelser, siden man ikke kan støtte seg til toneleie og gestikulering, og ansiktsmimikk, for å få frem det man vil si. Og når noen da i tillegg forandrer på det man skrev, for å bygge oppunder deres utsagn, blir det bare for dumt... Men du får kose deg med damene dine. Mulig jeg foretar en gjesteopptreden ved en annen anledning, for å sjekke at du ikke kaller meg ting. =P *ikke så rent lite innbilsk*
kristian82 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #10012 Skrevet 28. mai 2011 Ikke bry deg om det, K. Jeg bryr meg akkurat 0 %, selv om jeg blir en anelse irritert, så går det egentlig mer over til latter når AB har så lite og gjøre at hun må lage en egen tråd om meg Its al good in da pink hood
Gjest Katee Skrevet 28. mai 2011 #10013 Skrevet 28. mai 2011 Tenk om moddene må gå gjennom 500 rosa sider nå da Da kommer de til å elske deg!
kristian82 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #10014 Skrevet 28. mai 2011 Ja, enig der. Det er ikke alltid like lett å formulere seg på en måte som unngår misforståelser, siden man ikke kan støtte seg til toneleie og gestikulering, og ansiktsmimikk, for å få frem det man vil si. Og når noen da i tillegg forandrer på det man skrev, for å bygge oppunder deres utsagn, blir det bare for dumt... Men du får kose deg med damene dine. Mulig jeg foretar en gjesteopptreden ved en annen anledning, for å sjekke at du ikke kaller meg ting. =P *ikke så rent lite innbilsk* Veldig sant Å seff kan jeg skrive dumme ting jeg også, men om jeg sitter og poster seriøst i en tråd, og så får en haug av innlegg som rett og slett er drittslenging, så blir det for dumt å klage når jeg tar igjen med samme mynt syns jeg. Du er hjertlig Du kan få et eget sånn kontroll armbånd også om du vil, så du har tilgang 24/7 til alle rosabokens kjente, ukjente og hemmelige rom
kristian82 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #10015 Skrevet 28. mai 2011 Tenk om moddene må gå gjennom 500 rosa sider nå da Da kommer de til å elske deg! Mener du rosaboken er kjedelig? Må da være en fryd og lese gjennom hele den neida, stakkars modder. Men det er jo ærlig talt ikke noe å lese gjennom, det er jo ikke brudd på en eneste KG regel her
Gjest Katee Skrevet 28. mai 2011 #10016 Skrevet 28. mai 2011 Nei, jeg sier ikke at den er kjedelig, men lang! Det er den
Raven Emerald Skrevet 28. mai 2011 #10017 Skrevet 28. mai 2011 Har du verve-premie også, til dem som sprer linken og sånt? =P Ser for meg sånn skikkelig hardcore klubb her...
Gjest Katee Skrevet 28. mai 2011 #10018 Skrevet 28. mai 2011 Har du verve-premie også, til dem som sprer linken og sånt? =P Ser for meg sånn skikkelig hardcore klubb her... Hey! Da vil jeg også ha premie, K!!
kristian82 Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #10019 Skrevet 28. mai 2011 Har du verve-premie også, til dem som sprer linken og sånt? =P Ser for meg sånn skikkelig hardcore klubb her... nei, hmm, ikke innført det enda Jeg skal ta det opp til vurdering, ingen umulighet En hardcore klubb ja spørs hvor hardcore den kan bli når det er en rosa dagbok med fløyel på da, men men kan jo gi det et forsøk Den er jo ikke så lang Al *k82 løfter på joggebuksa og titter på lillemann*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå