Bahia Skrevet 1. desember 2009 #81 Del Skrevet 1. desember 2009 Nei?? Dem burde opprette en egenhendig skravleside, hvor ALLE som vil og hvor alle er til å skrive det dem vil. Hett tips:! Fjern den skravlesiden fra siste innlegg, og "problemet" løst! Fantastisk Jeg spurte om det nå. Du må henge deg på du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #82 Del Skrevet 1. desember 2009 I'm on it. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #83 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #84 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #85 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei Tutta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. desember 2009 #86 Del Skrevet 1. desember 2009 I'm on it. Har du julestemning i dag, TK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #87 Del Skrevet 1. desember 2009 Har skrevet nå Bahia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #88 Del Skrevet 1. desember 2009 Har du julestemning i dag, TK? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. desember 2009 #89 Del Skrevet 1. desember 2009 Har skrevet nå Bahia Jeg så det nå Håper flere støtter forslaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #90 Del Skrevet 1. desember 2009 Meg og Blir nok aldri å skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bahia Skrevet 1. desember 2009 #91 Del Skrevet 1. desember 2009 De tar ikke så mye hensyn til mange aktive brukere om de bare stenger trådene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WildRider Skrevet 1. desember 2009 #92 Del Skrevet 1. desember 2009 God dag godtfolk! Hva diskuteres her i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 1. desember 2009 #93 Del Skrevet 1. desember 2009 Hei WildRider. Her diskuteres det vanlige. Det vil si alt mellom himmel og jord. Eller egentlig ikke. Vi snakker forbausende lite om fugler, fly, helikoptre, paraglidere, fallskjermhoppere og ufoer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #94 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Hei WildRider. Her diskuteres det vanlige. Det vil si alt mellom himmel og jord. Eller egentlig ikke. Vi snakker forbausende lite om fugler, fly, helikoptre, paraglidere, fallskjermhoppere og ufoer. Nei, det er jo heeeelt ulogisk. Ops...siterte feil, skulle svare på det Bahia skrev om at dagbøkene også havner øverst på siste innlegg.. Endret 1. desember 2009 av kristian82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. desember 2009 #95 Del Skrevet 1. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #96 Del Skrevet 1. desember 2009 Skjer a? Jeg er ikke husvarm her enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. desember 2009 #97 Del Skrevet 1. desember 2009 Hello party people!! Er stemningen litt bedre i dag? Ække sikker på om jeg er fornøyd enda :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #98 Del Skrevet 1. desember 2009 Hello party people!! Er stemningen litt bedre i dag? Ække sikker på om jeg er fornøyd enda :gjeiper: Nja, ikke så mye..Syns det fortsatt er trist her i dagboktråden...Føler jeg og mine venner bodde i et slott, eller et palass, med svømmebasseng og store hagefester med vin og sang...så kom det noen folk og kastet oss ut, og låste oss inne i et lite skur uten at vi fikk ta med oss noen av våre kjære eiendeler, klær osv...Så det eneste positive er at alle er nakne, noe som er greit for kristian82 siden det er han og x antall jenter i det lille skuret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. desember 2009 #99 Del Skrevet 1. desember 2009 Nja, ikke så mye..Syns det fortsatt er trist her i dagboktråden...Føler jeg og mine venner bodde i et slott, eller et palass, med svømmebasseng og store hagefester med vin og sang...så kom det noen folk og kastet oss ut, og låste oss inne i et lite skur uten at vi fikk ta med oss noen av våre kjære eiendeler, klær osv...Så det eneste positive er at alle er nakne, noe som er greit for kristian82 siden det er han og x antall jenter i det lille skuret. Hahahaha Du er nå søt og da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #100 Del Skrevet 1. desember 2009 Hahahaha Du er nå søt og da Alt bra med deg i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå