Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hysj, Guri!! :lol:

Sorry :lol:

Apekatten er skummel :redd:

:ninja:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La vær å skrem k82, dere vet hvor lettskremt han er!! :opplyser:

Sant, sant :lol:

Skrevet

Vi er snart på side 500!!

(snakke oss bort fra skumle brukere her inne :ler: )

Skrevet

Ooo... Jeg er ikke på side 50 engang :lol:

Skrevet (endret)

:hoho: apekatter er jo skumle :redd: Takk Appi, Guri er slem som skremmer meg :fnise: For SÅÅ å ikke si hva jeg bør være redd for :redd:

Nei, ikke sånn da Appi :hoho: mener bare at så fort jeg beveger meg over vekk fra dagbokland får jeg sånn "klinsj" med "fitter" som skal slenge dritt :ler: Jeg ser for meg at det nok vil bli det samme opplegget om jeg påtvinger de min gladiator kropp på et bilde :ler:

Side 500 ja :strix:

Hmm, dagbokland er safere Al :fnise:

Endret av kristian82
Skrevet

Skjønte jo det da :fnise: Må bare erte deg litt når du legger så lett opp til det :ler:

Jeg skjønner deg godt, jeg. Tror heller ikke jeg skal poste noe..

Gjest Katee
Skrevet

Jeg skjønner deg også, K. Det er så mange dumme mennesker her på forumet at jeg får helt noia :klaske:

Men jeg liker nå litt å gå i krigen, jeg da :fnise::lur:

Skrevet (endret)

Bra dere skjønner :ler:

Jeg vet Al :daane: men jeg blir egentlig bare sykt irritert :fnise:

Endret av kristian82
Skrevet

:krangle: :krangle: :krangle:

:fnise:

Nå var det nettopp en som "kontret" på forumet med hva jeg skriver i dagboka mi :hoho: Jeg kunne bare holde meg her, siden jeg hater alle andre :skratte: Å han er strengt takk - foreløpig - ikke en av de mest idiotiske her inne en gang :fnise:

Skrevet

Nå var det nettopp en som "kontret" på forumet med hva jeg skriver i dagboka mi :hoho: Jeg kunne bare holde meg her, siden jeg hater alle andre :skratte: Å han er strengt takk - foreløpig - ikke en av de mest idiotiske her inne en gang :fnise:

:klaske: Hvem var dette da?

Skrevet

:hoho: jeg trekker det tilbake, han Tjoms karen må vel strengt tatt innta en topp 10 plassering på lista mi :skratte:

Ha deg vekk fra dagboka mi a, drive og snoklese sånn :hoho:

Skrevet

Er ikke Tjoms ei dame da? :klo:

Skrevet

Så vi hverandre i drømmeland? :lur:

Skrevet
:hoho: jeg ser det. Ja, det er vel sikkert ikke lov å si at andre brukere er kjipe nei, selv om man ikke nevner navn... Å skal det moddes her, får moddene sjekke Tjoms postinga også!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...