Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er her nå :hug: Jeg måtte dra og trene se :nigo:

Dere er seff mye morsommere enn slossing :hug: Bellator er ikke før sent i natt, sånn 0100 eller noe :)

Er noen av dere her nå da? :lete:

Skrevet

Jeg er her, teller det? :)

Skrevet

Jeg er her, teller det? :)

Seff, det teller masse :strix::klem: Hvordan går det appi? :gave:

Skrevet

Det går bra :) Sånn etter forholdene :lol:

Fant du slette cookies linken jeg snakket om?

Skrevet

Hei Al :hug: Bra det i alle fall da App, håper du blir raskt fit for fight igjen :kose: Jeg skal prøve coockies greia nå :fnise:

Skrevet

Hva slags nettleser har du?

Skrevet

Hmm, rart da. Jeg kan fint multisitere. Kanskje det har med nettleser å gjøre? :klo: Hvilken bruker du?

Gjest Katee
Skrevet

Det er ikke alltid det funker. Jeg har opplevd det selv. Etter noen uker kunne jeg plutselig mulitisitere igjen :klo:

Skrevet

Men om du f.eks bruker IE så last ned Firefox eller opera og test mulitisitering der.

Skrevet

Jeg bruker Firefox og har aldri hatt problemer med multisitering. Men nettlesere tar jo koding forskjellig, derfor er det ofte vanskelig for en nettside å funke i alle lesere. :fnise:

Skrevet (endret)

Jeg har vanlig internet explorer, er det ikke det det heter? :sjenert: Fikk jo det bestandig til før :sukk: Men er også noe rart når jeg skal inn på pm, at det bare "klikker" så lukker vinduet seg automatisk lissom...samme som skjer når jeg trykker multisitat bare "klikk" så er jeg i vinduet og må poste lissom :klo:

Endret av kristian82
Skrevet

IE9 da eller? For det er ikke helt stabilt ennå. Har gjort flere regresjonstester i det på jobben, og det er mye tull med IE9 ennå! :fnise:

Skrevet

Oy er det fitter her inne å lurer???

Skrevet

Hvem er disse fittene da? :lur:

Skrevet

Ie9 er forkortelse for internet explorer 9? I så fall ja :ler:

Nja, jeg bør vel ikke nevne navn :fnise:

Skrevet

PM er din venn! Og IE9 er forkortning for Internet Explorer 9, ja. :fnise: Jeg vil anbefale deg å bruke Firefox. Det er mindre cookies i firefox også, og mindre sjans for virus. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...