Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:jepp:

Men ikke Oreokaken på Pax Wholesome Food i New York. Den inneholder nesten BARE krem.. blir alt for kvalmende..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:jepp:

Men ikke Oreokaken på Pax Wholesome Food i New York. Den inneholder nesten BARE krem.. blir alt for kvalmende..

Det er ikke noe særlig, det må være mye av det andre gode også :sikle:

Skrevet

Hva skal du i morgen?

Skrevet (endret)

I morgen skal jeg sove lenge :nigo: Jeg er hos faren min en tur nå, skal være her til søndag hvertfall. Han er litt dårlig for tida så jeg skal hjelpe han med handling og vasking og sånt :)

Edit: Hvis det var meg du spurte :lol:

Endret av Guriane
Skrevet
:jepp: det var det. Heldig du som kan sove lenge. Jeg kan jo forsåvidt det jeg også, men jeg kan ikke sove bort dagen i Trondheim. :nigo:
Skrevet

:vinke: folkens og gooood helg til alle sammen :hug:

Faithy - så fint konserten var :strix: da :):klemmer:

Al,Guri og resten av folket kan få så mye kake og is dere vil :jolie: Kjøleskapet og lageret er overfylt :opplyser:

Hmmm, Jeg vil ha den krydderkaken snart i alle fall Mia :sur::fnise:

Black swan er ingen jentefilm Mar og dere andre :daane: Jeg skal se den i helga :strix:

Har inget nytt å komme med KaDust :sukk:

Skrevet
:kose: Uffda, K! Vi får ta en tur til Ullared så du har NOE å komme med vettu. ;)
Skrevet

Kake, kake, KAKE! :bond:

Planer for helga da, K? :kose:

Skrevet

Ja, det må vi KaDust :strix: Et ullared eventyr gir en sikkert mange historier :strix:

Hmmm, nei ingen planer Gurine :gjeiper: Jeg vet jeg skal løpe imorgen, og se på Bellator fightning i natt, thats it egentlig :daane:

Skrevet

Hvertfall med KG'ere som ikke har sett hverandre før. :lur: Kan bli masse misforståelser og drit det, ja!

Skrevet

Men det hadde jo ikke blitt drit da KaDust :hakeslepp: K82 lover å være snill :jolie:

Bellator fighting ja Gurine :jepp: Sånn som sloss i sånn bur, mixed marshal arts, nesten alt er lov, turnering i las vegas :nigo:

Skrevet
:hoho: Jeg bruker ordet drit ganske mye for tiden merker jeg. Det er ikke ment som negativt her altså! Kunne jo blitt en del morsomme hendelser å fortelle om. :lol:
Skrevet

Skjønenr Kadust :hoho: Klart det hadde blitt det :jepp:

Mhm, slossing i bur Guriane, thats the way k82 fight :jolie:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...