The Kitten Skrevet 23. desember 2009 #961 Del Skrevet 23. desember 2009 GOD JUL TIL DEG OGSÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. desember 2009 #962 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul, K82 = Sier like gjerne God jul til Guri her inne og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 24. desember 2009 #963 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. desember 2009 #964 Del Skrevet 24. desember 2009 God jul alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #965 Del Skrevet 26. desember 2009 GOD JUL TIL DEG OGSÅ! God jul, K82 = Sier like gjerne God jul til Guri her inne og God jul alle sammen God jul alle sammen!! til alle sammen. Ja, appifany, jeg fikk jente i julegave ja. Guriane...hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 27. desember 2009 #966 Del Skrevet 27. desember 2009 Kristian! Har du hatt ei fin jul? Ble det mye god mat og fine pakker på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 28. desember 2009 #967 Del Skrevet 28. desember 2009 Ikke vært på nett hele jula, hatt fullt opp med familiebesøk Har alle sammen hatt en fin jul??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 28. desember 2009 #968 Del Skrevet 28. desember 2009 Tror Kristian har spist altfor mye ribbe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 28. desember 2009 #969 Del Skrevet 28. desember 2009 til alle sammen. Ja, appifany, jeg fikk jente i julegave ja. Guriane...hvor er du? Så heldig du er da Har alle hatt en fin jul eller? Jeg kjører hjem i morgen. Håper været ikke er altfor jævlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 28. desember 2009 #970 Del Skrevet 28. desember 2009 Goood jul til alle sammen. God jul til deg også! Selv om jeg er litt sent ute.. Sier like gjerne God jul til Guri her inne og God jul Appi! Sånn på etterskudd.. Ja, appifany, jeg fikk jente i julegave ja. Guriane...hvor er du? Heldiggris!! Var den rosa? Og med fransk åpning, akkurat som du ønsket deg? Her er jeg Har vært fullt opp med familie, men jeg har ikke glemt deg Har alle hatt en fin jul eller? Jeg kjører hjem i morgen. Håper været ikke er altfor jævlig! Ja, kjempefin :strix: Hva med deg? Skal du kjøre langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 28. desember 2009 #971 Del Skrevet 28. desember 2009 Har alle hatt en fin jul eller? Jeg kjører hjem i morgen. Håper været ikke er altfor jævlig! Bestiller bra vær til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #972 Del Skrevet 29. desember 2009 Kristian! Har du hatt ei fin jul? Ble det mye god mat og fine pakker på deg? Ja, veldig fin. Mange fine pakker og mye god mat. Du da? Ikke vært på nett hele jula, hatt fullt opp med familiebesøk Har alle sammen hatt en fin jul??? jeppsipeppsi. Tror Kristian har spist altfor mye ribbe. Nei, jeg lover. Så heldig du er da Har alle hatt en fin jul eller? Jeg kjører hjem i morgen. Håper været ikke er altfor jævlig! God jul til deg også! Selv om jeg er litt sent ute.. God jul Appi! Sånn på etterskudd.. Heldiggris!! Var den rosa? Og med fransk åpning, akkurat som du ønsket deg? Her er jeg Har vært fullt opp med familie, men jeg har ikke glemt deg Ja, kjempefin :strix: Hva med deg? Skal du kjøre langt? Ja, en rosa griserompe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #973 Del Skrevet 29. desember 2009 Hallo kristian! Kjekt å se deg igjen, har du hatt ei fin jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #974 Del Skrevet 29. desember 2009 Hallo kristian! Kjekt å se deg igjen, har du hatt ei fin jul? Hatt en fin jul ja. Kjekt å se deg også. Hatt en fin jul du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 29. desember 2009 #975 Del Skrevet 29. desember 2009 God jul til deg også! Selv om jeg er litt sent ute.. God jul Appi! Sånn på etterskudd.. Heldiggris!! Var den rosa? Og med fransk åpning, akkurat som du ønsket deg? Her er jeg Har vært fullt opp med familie, men jeg har ikke glemt deg Ja, kjempefin :strix: Hva med deg? Skal du kjøre langt? Kjørte i godt og vel 4 timer Er vel 400- og noe km, tenker jeg. Bestiller bra vær til deg Det hjalp skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 29. desember 2009 #976 Del Skrevet 29. desember 2009 Hatt en fin jul ja. Kjekt å se deg også. Hatt en fin jul du da? Jeg har også hatt en fin jul. Jeg er sulten og daff i dag. Må vel lage meg middag, men det er kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #977 Del Skrevet 30. desember 2009 Jeg har også hatt en fin jul. Jeg er sulten og daff i dag. Må vel lage meg middag, men det er kjedelig. Ja, ikke alltid så kult å lage mat. I dag skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 30. desember 2009 #978 Del Skrevet 30. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 30. desember 2009 #979 Del Skrevet 30. desember 2009 Heia Guri! Hatt en fin jul? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 30. desember 2009 #980 Del Skrevet 30. desember 2009 Heia Guri! Hatt en fin jul? Hei Appi! Ja, veldig fin Har kost meg masse! Hva med deg? Kom du vel fram her om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå