Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fordi russejentene bare er 18 år gamle, noen er ikke det engang. Og du er snart 30? Skam deg! :fy_fy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Al - Klart jeg tar med meg den rosa boka om jeg flytter til østeuropeiske områder :hug::helen: for klemmer :bolledeig: Siden du er så snill får du en :dagens-rose: tilbake :nigo:

Mia - for noe tull, jeg har jo aaaaaakkurat blitt 29, det er jo leeeeeeeeeeeenge til jeg blir 30 :jolie: Å 18 og 29 er da ikke noe problem :fnise: Begge kan stemme, begge kan gifte seg, begge kan ha sex, begge kan kjøre bil osv :fnise:

Skrevet

K :hug: Hvordan har helga vært?

Skrevet

K :hug: Hvordan har helga vært?

Den har vært helt oki KaDog :klemmer: Ikke gjort noe super spennende men :) Hos deg da? Alt bra :kose: ?

Skrevet

Alt bra her, ja! :kose: Og oki er bedre enn ingenting. ;)

Gjest Katee
Skrevet

:rodmer: Å, jeg har alltid vært en sucker for roser :strix:

Tusen hjertelig! :klemmer:

Skrevet (endret)

:vinke:

Bra Kadust :kose: Jepp, oki er bedre enn ikkeno :)

Så bra da Al :lur: Du er seff bedre enn russejenter, jeg tulla jo bare :ler:

I sta hadde jeg en sweet seier på sjakken as. Jeg spiller jo online, og det er heeeelt utrolig hvor mange trashtalkers det er der - det går ann å chatte ved siden av sjakkbordet lissom :roll: Jeg bare drev og øvde meg så hadde ikke min faste konto, og spilte mot en fuckings italiener som hadde høy rating og derav utrolig arroganse - som uten at k82 hadde sagt et ord - førte til at italieneren bombarderte av gårde med liker du popcorn? liker du katter? har du lest noe om sjakk? hvor i helvete har du lært disse latterlige trekkene? osv osv.. k82 ble mer og mer rød i tryne og hadde det gått ann skulle jeg spyttet gjennom skjermen i tryne på det italion bastard. Jeg lot meg imidlertid ikke affisere så aaaaltfor meget, og i stedet for å spytte på skjermen slo jeg på en ekstra konsentrasjonsbryter, og akkurat i det jeg var i ferd med å tape på at tiden min gikk ut - hadde 15 min hver til rådighet som går hver gang det er hans/min tur - jeg hadde ca 30 sekunder igjen, han hadde vel 5 minutter, men så en liten glipp, og DA DA DA :bolledeig: MUUUUTHEFUCKER satt jeg han i sjakkmatt game over! :jolie: Å naturlig nok pepret av gårde med litt velfortjent drittslenging tilbake :nigo:

Kanskje ikke så interessant for dere å lese men :hoho: Skulle k82 hadde dama måtte hun hørt på sånne ting og i alle fall latet som hun var :Nikke: interessert :hoho:

Endret av kristian82
Skrevet

Som i reklamen (for en eller annen ost): "Jeg høører på hva du sier :Nikke: " :rulle:

Neida :kose::hug:

Skrevet

Norwegia ;)

Jeg syntes det var bra at du kicket assen til den italienske dritten, jeg :jepp:

Skrevet

Som i reklamen (for en eller annen ost): "Jeg høører på hva du sier :Nikke: " :rulle:

Neida :kose::hug:

:hoho: du as :pisk:

K82 noterer seg at Guriane er slem :fnise:

Skrevet (endret)

Norwegia ;)

Jeg syntes det var bra at du kicket assen til den italienske dritten, jeg :jepp:

Ikke sant :nigo::hug: Ser du Guriine, appi er snill hun :jolie: Men siden jeg fikk klemmer er du også snill da :ler::klem:

Endret av kristian82
Skrevet

Neinei, dopiffany :hoho:

Skrevet

Neinei, dopiffany :hoho:

:hoho: det er notert :ler:

Skrevet

Norwegia ;)

:idesmil:

:hoho: du as :pisk:

K82 noterer seg at Guriane er slem :fnise:

Jeg er ganske sikker på at du har notert det før :opplyser:

Ikke sant :nigo::hug: Ser du Guriine, appi er snill hun :jolie: Men siden jeg fikk klemmer er du også snill da :ler::klem:

:hoppendeglad:

Skrevet

Etter å lest gjennom de 184 sidene med notater ser jeg at jeg faktisk ikke har innført at du er slem, før nå da :jolie::fnise:

Skrevet

Klart at det er interessant å høre om K`s kamp på Arenaen!

Jeg er stolt av deg, min bror. :jepp:

Skrevet

Wow, var det ikke flere sider altså? :lol:

Skrevet

:helen: Mar :klemmer:

Men det er jo 184 sider med skriftstørrelse 12 på PCn da Gurine :nigo: Notatene mine før jeg innførte de var jo på nærmere 500 sider :arwen:

Skrevet

Så søt du er som har innført de :rodmer::fnise:

Men nu skal jeg lage til torsken min :opplyser: Snakkes senere! :klemmer:

Skrevet

Så søt du er som har innført de :rodmer::fnise:

Men nu skal jeg lage til torsken min :opplyser: Snakkes senere! :klemmer:

:helen: jeg er tross alt en sukkerklump vet du ;):fnise:

"KOS" deg med fisken da, snakkes senere :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...