Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:Nikke:

:pisk:

Endret av Guriane
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:5:

Klar for morgendagen Guriane?

Skrevet

:5:

Klar for morgendagen Guriane?

:jepp: Jepp. Nå er det shina her, så nå kan gjestene bare komme :nigo:

Skrevet

Herlig! Vi skal heldigvis bort vi. Men det ser ikke så verst ut her likevel altså. :nigo:

Skrevet

Men det ser ikke så verst ut her likevel altså.

Da skal jeg være ærlig og innrømme at HER ser det antagelig verst ut. Jeg har ikke gjort noen form for rydd&vask&finpuss noe sted. Jeg er hverdagslige meg og storkoser meg i bingen min. :fnise:

Hvordan feires dagen i sjakk-land da? :klo:

Skrevet

Har ikke gjort noe mer enn vanlig jeg heller. Tenkte jeg skulle kjøpe en blomsterbukett, men det ble det ikke noe av. Hadde ikke tid faktisk..

Ikke har jeg satt fram 17. mai-lysene heller. Har dem i en skuff.. :lol:

Skrevet (endret)

Da holder de seg fine til neste år, mia. ;)

*plukke opp en hvit springer fra gulvet og håpe at K har overlevd mafia-turneringene i Firenze*

Endret av Margareth
Skrevet

Ja de gjør jo det! :jepp:

Skrevet

Hjælpes meg Guri: det var HØYT! :tristbla:

Skrevet

:vinke:

Ja, men jeg sov lenge på 17 mai jeg Al :fnise::kose:

Mia og Guriane - jeg er jo ikke for gammel for russejenter :jolie: Dummeste jeg har hørt noen gang :jolie:

Oki her Mah, der da? :)

I sjakkland var det pizza og div. på 17 mai Mar :ler:

Skrevet (endret)

Hjælpes meg Guri: det var HØYT! :tristbla:

Men det funka :arwen:

Mia og Guriane - jeg er jo ikke for gammel for russejenter :jolie: Dummeste jeg har hørt noen gang :jolie:

:nei:

Endret av Guriane
Skrevet

Det er ikke dumt nei! :fy_fy: Enig med Guriane der altså! :jolie:

Skrevet

:strix::helen: Al :hug:

:helen: appi :klem:

Mia og Gurine får bare :pisk::jolie: siden de mener jeg er for gammel :hoho: Jeg er jo ikke det, bare tull og tøys :opplyser: Begrunn det da? :ler:

Jeg leser at man bør vente med sex på KG forumet, høres fornuftig ut. Verre er det at det implisitt ligger i det at mange jenter ikke ser noen grunn til å vente om de uansett ikke ser for seg noe seriøst med typen :roll: Må være superstas å :strix: etter en sånn jente :spy:

Lurer på om jeg skal flytte til Russland :popcorn: Der rekker jo pengene langt, eller ukraina eller sånn, kanskje bare bo der i 2-3 år å ha fri, og spille litt sjakk og sånt :vetikke: På den andre siden er jeg hjemmekjær, liker ikke å reise langt av sted, og kan jo ikke språket og tør sikkert ikke spise den rare maten :fnise:

Gjest Katee
Skrevet

Fløtter du til Russland så får du jammen meg ta den rosa boka med deg! :opplyser:

:sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...