Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mai 2011 #9601 Skrevet 4. mai 2011 ja, kanskje :gjeiper: Hester er tøffe da, i alle fall fullblods fullblods er stoooore da kristian....
kristian82 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #9602 Skrevet 4. mai 2011 fullblods er stoooore da kristian.... Jaah Men de er jo driiiiit tøffe jo Jeg vil ha en sånn, en rosa en
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2011 #9603 Skrevet 4. mai 2011 "My little pony" skal ha noen fine utgaver for deg, K.
kristian82 Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #9604 Skrevet 4. mai 2011 "My little pony" skal ha noen fine utgaver for deg, K. Åhh Det hadde jeg når jeg var liten Den hadde lyseblå-lilla hår Husker den dag i dag hvor glad jeg ble når jeg fikk den
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mai 2011 #9605 Skrevet 4. mai 2011 Jaah Men de er jo driiiiit tøffe jo Jeg vil ha en sånn, en rosa en jooaa, de er veldig redde av seg da du kan få en rosa ponni? det blir litt vanskelig å få tak i en rosa fullblods, men en ponni er ikke såå vanskelig (det er faktisk helt sant!)
Gjest Katee Skrevet 4. mai 2011 #9606 Skrevet 4. mai 2011 Men huffda Al Dritthest som beit deg da Men den hesten jeg kjøper er snill, jeg lover Klemmetid ja :klemme: på twinkle,guri,al,mar og resten av folket åååå! Da vil jeg gjerne ha en hest!! Sånn ere når'n kommer fra landsbygda veit du Men det lukter koselig da Jeg lukter ikke sånn Åhh Det hadde jeg når jeg var liten Den hadde lyseblå-lilla hår Husker den dag i dag hvor glad jeg ble når jeg fikk den jooaa, de er veldig redde av seg da du kan få en rosa ponni? det blir litt vanskelig å få tak i en rosa fullblods, men en ponni er ikke såå vanskelig (det er faktisk helt sant!) Å, jeg vil ha en rosa ponni også!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mai 2011 #9607 Skrevet 4. mai 2011 åååå! Da vil jeg gjerne ha en hest!! Jeg lukter ikke sånn Å, jeg vil ha en rosa ponni også! men dere må nok dele på den altså!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mai 2011 #9609 Skrevet 4. mai 2011 Finnes det bare en?? neei det finnes nok flere. men de er ikke så lette å få tak i. dessuten viss de skal holdes rosa, må du barbere de ganske ofte
mia83 Skrevet 4. mai 2011 #9610 Skrevet 4. mai 2011 (endret) Shetlandsponnier er søte. Endret 4. mai 2011 av mia83
Gjest Katee Skrevet 4. mai 2011 #9611 Skrevet 4. mai 2011 Jeg kan kjøpe barbermaskin altså eller låne Kristian sin
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mai 2011 #9612 Skrevet 4. mai 2011 Jeg kan kjøpe barbermaskin altså eller låne Kristian sin ja jeg tenkte mer på at det tar lang tid og er mye jobb å barbere en ponni
Guriane Skrevet 4. mai 2011 #9613 Skrevet 4. mai 2011 Åhh Det hadde jeg når jeg var liten Den hadde lyseblå-lilla hår Husker den dag i dag hvor glad jeg ble når jeg fikk den Så søt Jeg lukter ikke sånn Lukter ikke sånn jeg heller men er vant til lukten av ku kan du si Shetlandsponnier er søte. Det er de! Og mer min størrelse
Gjest Katee Skrevet 4. mai 2011 #9615 Skrevet 4. mai 2011 ja jeg tenkte mer på at det tar lang tid og er mye jobb å barbere en ponni Å, men Kristian barberer Jeg står bare og ser på, og tar kanskje bilder Så søt Lukter ikke sånn jeg heller men er vant til lukten av ku kan du si Det er de! Og mer min størrelse Jeg er vant til lukten av rev Og sau og litt ku. Men jeg er mest vant til lukten av hybelkanier Hva med hårfjerningskrem? Vi kan jo prøve!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mai 2011 #9616 Skrevet 4. mai 2011 Hva med hårfjerningskrem? det tåler de ikke! dessuten så må en ikke fjerne alt håret, da blir de solbrente osv
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. mai 2011 #9617 Skrevet 4. mai 2011 Å, men Kristian barberer Jeg står bare og ser på, og tar kanskje bilder dessuten rev stinker
Guriane Skrevet 4. mai 2011 #9618 Skrevet 4. mai 2011 (endret) Jeg er vant til lukten av rev Og sau og litt ku. Men jeg er mest vant til lukten av hybelkanier Vi kan jo prøve! Ja, jo, det er forsåvidt jeg vant til også. Hybelkaniner altså Menne..rev?? Det må jo være bedre enn voksing i allefall Endret 4. mai 2011 av Guriane
Gjest Katee Skrevet 4. mai 2011 #9620 Skrevet 4. mai 2011 Eller revemat da, for å være nøyaktig. Det lukter litt stramt, for å si det sånn *smiley med finger som klemmer på nesa*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå