Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

HytteMANN da, din flisespikker :pisk: Guriane er faktisk ikke så guttegæren :opplyser: Men når det går en hyttemann seende ut som en gud i nabolaget.. Vel.. Det gror ikke mose på meg, for å si det sånn.. :rodmer:

Mm, det er dét som er taktikken min - skremme deg ut av fokus :lol:

Tulla med deg da :kose: Var han så kjekk altså :popcorn: Fortell hvordan han så ut da :popcorn:

Ja, å den taktikken kan faktisk funke :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Tulla med deg da :kose: Var han så kjekk altså :popcorn: Fortell hvordan han så ut da :popcorn:

Ja, å den taktikken kan faktisk funke :sukk:

Tenk - Guri synes faktisk noen er kjekk :hakeslepp: Jeg skal finne noen bilder :opplyser: Ikke av han da :lol: Jeg er ikke SÅ desperat at jeg har tatt snikbilder av han. Ikke ennå :lol: Men jeg vet om fler han ligner litt på :opplyser:

Sier du det.. :lur:

Endret av Guriane
Skrevet

Tenk - Guri synes faktisk noen er kjekk :hakeslepp: Jeg skal finne noen bilder :opplyser: Ikke av han da :lol: Jeg er ikke SÅ desperat at jeg har tatt snikbilder av han. Ikke ennå :lol: Men jeg vet om fler han ligner litt på :opplyser:

Sier du det.. :lur:

Oki, ja imponerende at du faktisk kan finne noen som er akseptabelt kjekke nok da :ler:

Gjør det :jepp:

Skrevet

Oki, ja imponerende at du faktisk kan finne noen som er akseptabelt kjekke nok da :ler:

Gjør det :jepp:

:hoho:

Er i farta :opplyser: Poster det i boka mi da :jepp:

Skrevet

:hoho:

Er i farta :opplyser: Poster det i boka mi da :jepp:

Oki :jepp:

Skrevet

Hæ? Vil det si at det IKKE står i bibelen, og at DU er ekspert på den samme boka? :klo: Du avslører sannelig nye sider ved din rosa og vakkert fluffige person. ;)

Skrevet

:vinke:

Ja, men Mar, jeg er en mann med mange sider vet du :fnise:

Tjena Mia, hur e leget? (Ser du Mar, der slo jeg brått over til svensk :jolie: )

I dag har jeg jogget 5 km. Jeg har jogget 2 mil på 5 dager ca :jolie: å løftet litt jern i tillegg. Å drukket proteinshakes :sikle:

Ellers har jeg lite nytt å meddele :ler: Sover alle her nå eller? *pirke med en pinne på MAR, Gurine, Mia, Al og resten av folket *pirke* :lete:

Skrevet (endret)

I dag har jeg jogget 5 km. Jeg har jogget 2 mil på 5 dager ca :jolie: å løftet litt jern i tillegg. Å drukket proteinshakes :sikle:

Ellers har jeg lite nytt å meddele :ler: Sover alle her nå eller? *pirke med en pinne på MAR, Gurine, Mia, Al og resten av folket *pirke* :lete:

Wow! Flinkis!

Tror ikke akkurat DU bør være så frampå med den pinnen, men :plystre::hoho::kose:

Endret av Guriane
Skrevet

Wow! Flinkis!

Tror ikke akkurat DU bør være så frampå med den pinnen, men :plystre::hoho::kose:

Mhm,jeg har vært veldig flink syns jeg :nigo: Men syns det er helt oki å gjøre det også :nigo: Bare drit vi har snø i Norge, for da kommer en jo helt ut av det hele vinteren og får derav påfølgende vektøkning :ler: så MÅÅ en jogge litt ekstra ofte på sommeren. Bedre med jevnt fordelt hele året :sur:

:hoho: nei, akkurat det er sant :sjenert: Men det var en pinne jeg hadde satt en marshmallow på tuppen av det, så jeg stakk dere jo ikke lissom :opplyser:

Skrevet

Jeg sover ganske snart, tror jeg :)

:vinke:

Oki :kose: Men jeg ser at pinnen virket - for du og Gurine kom ikke før jeg brukte den :ler:

Skrevet

Mhm,jeg har vært veldig flink syns jeg :nigo: Men syns det er helt oki å gjøre det også :nigo: Bare drit vi har snø i Norge, for da kommer en jo helt ut av det hele vinteren og får derav påfølgende vektøkning :ler: så MÅÅ en jogge litt ekstra ofte på sommeren. Bedre med jevnt fordelt hele året :sur:

:hoho: nei, akkurat det er sant :sjenert: Men det var en pinne jeg hadde satt en marshmallow på tuppen av det, så jeg stakk dere jo ikke lissom :opplyser:

Crosstrainer ;)

Du er jo så snill også da :kose:

Skrevet

Crosstrainer ;)

Du er jo så snill også da :kose:

Ja, vil jo ikke være slem mot dere såklart :kose:

Skrevet

Aha, marshmallow-pinne. Nice move, K! :fnise: Det var jo hyggelig :ler:

Skrevet

Aha, marshmallow-pinne. Nice move, K! :fnise: Det var jo hyggelig :ler:

:ler: Men ja, fornøyd med den selv også ;):ler:

Skrevet

:fnise:

Men nå er det natta for en trøtt Al :)

Snakkes senere :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...