kristian82 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #9501 Skrevet 27. april 2011 Huffda, du må holde deg unna Menn kaDust Jeg tulle ertet jo Gurine (Men kryssord er jo verre enn sjakk )
Guriane Skrevet 27. april 2011 #9502 Skrevet 27. april 2011 Jeg tulle ertet jo Gurine (Men kryssord er jo verre enn sjakk ) Og jeg som liker begge deler også da
kristian82 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #9503 Skrevet 27. april 2011 Og jeg som liker begge deler også da
kristian82 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #9505 Skrevet 27. april 2011 Da kan vi snakke freakshow da Guri da
kristian82 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #9509 Skrevet 27. april 2011 Ja uff, menn er jo så ille. Ja, de er jo det
Guriane Skrevet 27. april 2011 #9510 Skrevet 27. april 2011 Ja uff, menn er jo så ille. Kan ikke leve med dem, men kan ikke leve uten dem heller..
kristian82 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #9511 Skrevet 27. april 2011 Kan ikke leve med dem, men kan ikke leve uten dem heller.. Klart man kan det
KaDust Skrevet 27. april 2011 #9512 Skrevet 27. april 2011 Fyll opp sædbankene og vi har jo allerede dildoer. Så går det fint, det.
Guriane Skrevet 27. april 2011 #9513 Skrevet 27. april 2011 Klart man kan det Du kanskje Fyll opp sædbankene og vi har jo allerede dildoer. Så går det fint, det. Nei, det blir jo ikke det samme
mia83 Skrevet 27. april 2011 #9514 Skrevet 27. april 2011 Dildo er ikke noe godt i forhold.. det er så fake.. iallefall merker jeg VELDIG godt at det ikke er ekte vare! Men... menn er menn.. vanskelige å være i hus med av og til. Men vi kvinner er sikkert ikke så enkle bestandig vi heller.. Jeg liker også kryssord. Men ikke sjakk, broren min slo meg alltid i sjakk så da var det ikke noe morsomt.
Guriane Skrevet 27. april 2011 #9515 Skrevet 27. april 2011 (endret) Dildo er ikke noe godt i forhold.. det er så fake.. iallefall merker jeg VELDIG godt at det ikke er ekte vare! Men... menn er menn.. vanskelige å være i hus med av og til. Men vi kvinner er sikkert ikke så enkle bestandig vi heller.. Jeg liker også kryssord. Men ikke sjakk, broren min slo meg alltid i sjakk så da var det ikke noe morsomt. Man merker VELDIG godt at det ikke er ekte vare. Sant nok. Jeg synes sjakk er gøy fordi jeg slår alle jeg kjenner (bortsett fra K da ) Endret 27. april 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #9516 Skrevet 27. april 2011 K82 noterer seg dildosnakket og noterer flittig og følger nøye med Så er så stor forskjell altså Men må da være bedre enn del alternativene til ekte vare som er for gutter. Ikke at jeg har prøvd det, men bestandig innbilt meg det er dååårlige greier Pluss får et helt annet snev av viggohet enn hva en jente med dildo får Rent biologisk i forhold til reproduksjon må man vel ha menn og kvinner ja Men den der kan ikke leve med dem, eller uten dem (være seg mann/dame) deeen, tror jeg ikke på :gjeiper: Slem broren din er da Mia Så skøy at du pleier å vinne da Gurine Å nå Guriane, er jeg miiiiinst 50 ganger så bra So prepare for a ass-whopping På sjakken altså..rent sånn billedlig talt får jeg jo ikke lov
KaDust Skrevet 27. april 2011 #9517 Skrevet 27. april 2011 Ikke vet jeg. Ville vel egentlig uansett ikke byttet vekk KE mot en dildo.
Guriane Skrevet 27. april 2011 #9518 Skrevet 27. april 2011 K82 noterer seg dildosnakket og noterer flittig og følger nøye med Så er så stor forskjell altså Men må da være bedre enn del alternativene til ekte vare som er for gutter. Ikke at jeg har prøvd det, men bestandig innbilt meg det er dååårlige greier Pluss får et helt annet snev av viggohet enn hva en jente med dildo får Rent biologisk i forhold til reproduksjon må man vel ha menn og kvinner ja Men den der kan ikke leve med dem, eller uten dem (være seg mann/dame) deeen, tror jeg ikke på :gjeiper: Så skøy at du pleier å vinne da Gurine Å nå Guriane, er jeg miiiiinst 50 ganger så bra So prepare for a ass-whopping På sjakken altså..rent sånn billedlig talt får jeg jo ikke lov Tja, aner ikke hvordan de greiene for menn funker, men blir vel like unaturlig vil jeg tro. Man overlever vel uten, men jeg hadde ikke sagt nei om visse hyttemenn plutselig sto på døra mi liksom.. Bare si tid og sted du Her har man vel i grunnen aldri spurt, så...
kristian82 Skrevet 27. april 2011 Forfatter #9519 Skrevet 27. april 2011 Tja, aner ikke hvordan de greiene for menn funker, men blir vel like unaturlig vil jeg tro. Man overlever vel uten, men jeg hadde ikke sagt nei om visse hyttemenn plutselig sto på døra mi liksom.. Bare si tid og sted du Her har man vel i grunnen aldri spurt, så... Sikkert Visse hytteMENN...herregud, Gurine er så guttegæren..k82s tanker går i retning av gang bang med en gang Psf, jeg blir sikkert ybernervøs når jeg ser Guriane som motstander Jeg får skrive en skriftlig søknad da Bra det da KaDust, det syns nok KE er bra
Guriane Skrevet 27. april 2011 #9520 Skrevet 27. april 2011 Sikkert Visse hytteMENN...herregud, Gurine er så guttegæren..k82s tanker går i retning av gang bang med en gang Psf, jeg blir sikkert ybernervøs når jeg ser Guriane som motstander Jeg får skrive en skriftlig søknad da HytteMANN da, din flisespikker Guriane er faktisk ikke så guttegæren Men når det går en hyttemann seende ut som en gud i nabolaget.. Vel.. Det gror ikke mose på meg, for å si det sånn.. Mm, det er dét som er taktikken min - skremme deg ut av fokus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå