Gjest hogwash Skrevet 22. april 2011 #9441 Skrevet 22. april 2011 Tror jeg så i en annen tråd at Mette ihvertfall er her tidvis. For øyeblikket er Yvonne eneste (synlige) mod på. Får du sendt PM da?
kristian82 Skrevet 22. april 2011 Forfatter #9442 Skrevet 22. april 2011 Tror jeg så i en annen tråd at Mette ihvertfall er her tidvis. For øyeblikket er Yvonne eneste (synlige) mod på. Får du sendt PM da? Jeg kom inn på det nå, men så gikk det skeis igjen Nei, i stad fikk jeg ikke åpnet selve innboxen whatsoever. Nå fikk jeg åpna og skrevet en pm, men i det jeg skulle åpne den neste så klikket det igjen Sikkert fixa i morgen
kristian82 Skrevet 22. april 2011 Forfatter #9443 Skrevet 22. april 2011 Fyf dum som et godt stekt brød begynte jeg å titte bittelitt rundt på forumet her - utenfor dagbokverden - note 2 self, for all fuckings del, hold deg til dagebøkene! Nå er det sengetid for små gutter,
Gjest hogwash Skrevet 22. april 2011 #9444 Skrevet 22. april 2011 Fyf dum som et godt stekt brød begynte jeg å titte bittelitt rundt på forumet her - utenfor dagbokverden - note 2 self, for all fuckings del, hold deg til dagebøkene! Skjønner hva du mener Sov godt K!
Hoppetaujenta Skrevet 22. april 2011 #9445 Skrevet 22. april 2011 ...faen as, kanskje det er jenteromper i pm boksen min så får jeg ikke sett de Det er sikkert bare rævva-meldinger i såfall. Velkommen tilbake fra hvor-du-nå-har-vært! Du er hel og like vakker som da du dro, så da får vi være storfornøyd med den saken. God påske til deg, uansett om du vil eller ikke.
Gjest Katee Skrevet 22. april 2011 #9446 Skrevet 22. april 2011 Ja, faen, hun burner anklene mine Ikke sant De får ta det som en oppfordring... faen as, kanskje det er jenteromper i pm boksen min så får jeg ikke sett de :rasende Jeg må kontakte KG ev. hun der daglig leder redaktør dame jeg ser navnet til for kvinneguiden Jeg håper du vet om den 'post et bilde av kroppen din'-tråden som florerer her??! Masse KG-damer som har postet lettkledde selvportrett. Ikke det at JEG har kikket Fyf dum som et godt stekt brød begynte jeg å titte bittelitt rundt på forumet her - utenfor dagbokverden - note 2 self, for all fuckings del, hold deg til dagebøkene! Nå er det sengetid for små gutter, Du må finne de gode trådene, vet du. Der vanker det masse plusser også Jeg er faktisk ganske overveldet over KG for tiden. Masse fantastiske mennesker som IKKE kjefter på meg også
Gjest Katee Skrevet 22. april 2011 #9448 Skrevet 22. april 2011 Å, ja! Jeg har fått filmene mine. Har snart sett alle sammen Så klart var det en jente- som holdt deg borte! Jeg kjenner deg så altfor godt
kristian82 Skrevet 23. april 2011 Forfatter #9449 Skrevet 23. april 2011 jeg nektes fortsatt å multistere Seff vil jeg ha en god påske Mar Nei, Al, sånne tråder tror jeg ikke på at finnes Filmer er skøy Hva jippier du av Appi? Hvilken tråd er det Al? Med jentene Du bare lurer meg
Gjest Katee Skrevet 23. april 2011 #9450 Skrevet 23. april 2011 Jeg lurer deg aldri! Jeg skal finne link
Gjest Katee Skrevet 23. april 2011 #9451 Skrevet 23. april 2011 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=552762 Tadaaaaa! Og jeg er ganske overrasket over hvor mange damer som faktisk har lagt ut bilder av seg selv
Gjest Mahareth Skrevet 23. april 2011 #9452 Skrevet 23. april 2011 Det finnes en mannetråd også, men den er du kanskje ikke så interessert i
kristian82 Skrevet 23. april 2011 Forfatter #9454 Skrevet 23. april 2011 Snill du er Al Hmm, syns det så ut som det bare var kjendisbilder, da får jeg bla videre Nei, mannetråd klarer jeg meg uten mah
Gjest Katee Skrevet 23. april 2011 #9455 Skrevet 23. april 2011 Ja, det er ikke lagt ut ekte bilder før litt uti. Ikke det at jeg vet det altså. Men Hog vet
kristian82 Skrevet 23. april 2011 Forfatter #9456 Skrevet 23. april 2011 Ja, det er ikke lagt ut ekte bilder før litt uti. Ikke det at jeg vet det altså. Men Hog vet var jo flere fine kropper der. Latterlig at de "ikke trente så mye i det siste osv" så kommer DEN kroppen Jenter altså
kristian82 Skrevet 23. april 2011 Forfatter #9458 Skrevet 23. april 2011 Vi er ganske rare Sånn, nå stemmer utsagnet ditt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå