KaDust Skrevet 4. april 2011 #9344 Skrevet 4. april 2011 God dag, K! Hvordan står det til i boken ? Klarer ikke følge med lenger, jeg.
kristian82 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #9345 Skrevet 4. april 2011 Kan jeg og få være med i denne dagboken? :sjenert Klart du kan! til rosa boken Velkomst din vei. Å! Du har kjempeherlig navn! Jeg blir litt :fnise når jeg ser det, fordi det er så morsomt-herlig! :ler Ønsker deg :velkommen på K82 sine vegner :fnise God helg, 82!!! :blomst Så bra du passer på når jeg ikke er her Appi Å kuuuul avatar du har fått deg Så klabert. Jeg har litt dårlig utvalg av garn nå, men bare si hvilken farge du vil ha så skal jeg ordne det :opplyser Og god helg til deg også! :klem Er i farta! Grattis som bronsemedlem! Det høres ut som du er skikkelig gammel. :jolie Bippe :vinkeFor et fantastisk morsomt navn :fnise Rosa vel jeg er ikke såååååå gammel da Er vi ikke stort sett hemmelige alle sammen her da? : Kjempefint syns jeg. Her er vi som vi er, men alikevel inkognito. Godmorgen til den usynlige og mystiske Herr K! : Kjære? :lete Hvooooor er du??! ...and she left, in an agony, too tired to look for him :sukk :klemmer Hey hey Al Er her nå Hvordan var turen din? God dag, K! Hvordan står det til i boken ? :sjenert Klarer ikke følge med lenger, jeg. :hoho God dag KaDust Står bra til i boken, flott med rosa venninner som passer på den når jeg forsømmer mine plikter som vert Der da?
KaDust Skrevet 4. april 2011 #9346 Skrevet 4. april 2011 Ja, det forstår jeg! Joda, det står bra til. Blitt litt mye å sette seg inn i, i det siste dog.
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2011 #9348 Skrevet 4. april 2011 Jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir!
Guriane Skrevet 4. april 2011 #9349 Skrevet 4. april 2011 Du må ta deg en tur innom E-H når du får tid, Kristian
kristian82 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #9350 Skrevet 4. april 2011 Ja, det forstår jeg! Joda, det står bra til. Blitt litt mye å sette seg inn i, i det siste dog. Syns jeg det blir også, men en kan jo ikke være oppdatert i alle dagbøker hele tiden da..eller det er lov å ikke være det da :vinke Jo mere vi er sammen, jo gladere vi blir! Du må ta deg en tur innom E-H når du får tid, Kristian Hmmmm, i hvilken bok da??? *nYsgjerrig*
Guriane Skrevet 4. april 2011 #9351 Skrevet 4. april 2011 (endret) Gjett Endret 4. april 2011 av Guriane
kristian82 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #9353 Skrevet 4. april 2011 Gjett Nå skal jeg sjekke, og nå ble jeg klar over at en eventuell dagbok til Gurine hadde jo havnet der :hoppe:
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2011 #9354 Skrevet 4. april 2011 Salige er de saktmodige, for de skal arve jorden!
kristian82 Skrevet 4. april 2011 Forfatter #9355 Skrevet 4. april 2011 Salige er de saktmodige, for de skal arve jorden! hva er saktmodig da?? Så artig med bok Gurine Bra du sa i fra
UnderCover Skrevet 4. april 2011 #9356 Skrevet 4. april 2011 Tusen takk for velkomtsgaven jeg fikk akkurat det jeg ønsket meg Hjemmelaget pitabrød må være noe av det beste jeg vet
KaDust Skrevet 4. april 2011 #9357 Skrevet 4. april 2011 Hjemmelaget pitabrød? Okey, nå må noen diske opp med litt mat til en sulten mage her! Chop chop!
Hoppetaujenta Skrevet 4. april 2011 #9358 Skrevet 4. april 2011 hva er saktmodig da??I dette tilfellet er det sånne som tar en stund før de oppdager at "Guriner" har begynt å skrive dagbok; det går litt sakte oppe i topplokket liksom.
UnderCover Skrevet 4. april 2011 #9359 Skrevet 4. april 2011 Man kan jo putte hva som helst inni dem nam nam Idag blir det svinekjøtt, salat, pesto og masse chili Noen andre her som en forelsket? (Ikke i pitabrød altså )
Guriane Skrevet 4. april 2011 #9360 Skrevet 4. april 2011 hva er saktmodig da?? Så artig med bok Gurine Bra du sa i fra I dette tilfellet er det sånne som tar en stund før de oppdager at "Guriner" har begynt å skrive dagbok; det går litt sakte oppe i topplokket liksom.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå