Hoppetaujenta Skrevet 27. mars 2011 #9303 Skrevet 27. mars 2011 Alt godt til meg? Åh, så koselig! Godmorgen til K.
Guriane Skrevet 27. mars 2011 #9304 Skrevet 27. mars 2011 (endret) God morgen, god kveld, god helg og god uke! Men hvor er du? Endret 27. mars 2011 av Guriane
Hoppetaujenta Skrevet 28. mars 2011 #9305 Skrevet 28. mars 2011 Har han en av disse mystiske forsvinningsnumrene sine igjen nå da?
Hoppetaujenta Skrevet 29. mars 2011 #9307 Skrevet 29. mars 2011 Jeg tror han har rømt med hog...til Ullared!
Hoppetaujenta Skrevet 30. mars 2011 #9309 Skrevet 30. mars 2011 *tror ikke at appis androgyne stuss med kviser på, har den samme dragende virkningen lengre...* Hvis du ikke kommer tilbake snart, må vi begynne en helt ny tidsregning. Det pleide å fortelles om årstall før eller etter Kristus...men nå blir det "det Herrens år etter Kristian"! Dypt er savnet. *...snufs...som går over til hulk veldig snart om du ikke popper opp snart altså, K...*
kristian82 Skrevet 31. mars 2011 Forfatter #9310 Skrevet 31. mars 2011 (endret) Hva er duuuu så opptatt med da? Heiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa...Morgenstund har gull i munn...for noe tull as Huff, det er så mye! Hvordan går det? :kose styrer rundt, men prøve å ikke klage for mye. Haaaaaalloooo --haaalloooh---aalloooh aalloooooh.. Ekko? :klo Ja, her var det tomt gitt :lete til rosa boken Mellers! Jeg har forsømt mine plikter som vert, men fint mine rosa venninner tok deg godt imot. Velkomst :gave: (To stykk siden jeg er på etterskudd ) Godgutten :hjerte ALT GODT TIL DEG :smilyblomst Snill du er da Faithy God morgen, god kveld, god helg :rope og god uke! :fnise Men hvor er du? :lete Takk for det Er her nå :kose Wtf, K82?? :klo :flekke ? *tror ikke at appis androgyne stuss med kviser på, har den samme dragende virkningen lengre...* :klo Hvis du ikke kommer tilbake snart, må vi begynne en helt ny tidsregning. Det pleide å fortelles om årstall før eller etter Kristus...men nå blir det "det Herrens år etter Kristian"! Dypt er savnet. *...snufs...som går over til hulk veldig snart om du ikke popper opp snart altså, K...* Androgyne? Appi har da ikke kviser på stussen det der var jo nesten/var jo blasfemisk Mar, tror jeg Snill du også er da Mia Jeg er ikke kostbar Jeg må lage noen noteringspunkter - Jeg noterer meg at reklame har en viss effekt på meg. I dag snappet jeg tak i en røykpakke hvor det var et stort bilde av en tå på et lik, med en sånn toe tag på. Den røykpakka må jeg få gjort noe med as..Var jo bædere enn å fly rundt med en pakke som det står at røyking kan føre til impotens og dårlig sædkvalitet..en artig ilustrasjon i den forbindelse var bildet av en røyk hvor asken "falt"/"hang" fra sigaretten som en slapp lillemann. Jeg noterer meg at man kan snappe opp artige ord og vendinger i filmer. Rambo - God must love crazy people. Why? Cause he made so many of them. Kanskje ikke så artig, men litt. En artigere en er fra Daybreakers..de snakker om hvor utrygt det er å være menneske i disse vampyrtider (alle vampyrer er jo ikke snille som Mah) hvor han ene karen da for å ilustrere hvor lite trygt det er på nattestid sier " its as safe as barebacking a 5 dollar hooker". Jeg noterer meg at det er skrevet XXXXXX antall sjakkbøker, og at jeg er akkurat nerd nok til at jeg syns at sjakk er litt skøy. Ellers vokser en penis frem til man er 20 år. Men i motsetning til i f.eks. bena, så har man ikke voksesmerter i den. Jeg insiterer i alle fall på at den har vokst, selv om jeg aldri har hatt voksesmerter i den...sånn btw lissom Endret 31. mars 2011 av kristian82
Hoppetaujenta Skrevet 31. mars 2011 #9311 Skrevet 31. mars 2011 Puh! Det var godt å høre livstegn fra deg, uansett hvor evt. nerdete du var/er/har blitt. Velkommen tilbake. Jeg vil anbefale at du allierer deg med noen som kan strikke eller hekle deg et trivelig, hjemmekoselig etuitrekk til de sigg-pakkene dine...eller rulletobakk, hvis det er det du trakterer. Utsikter til lungekreft og alt som POTENSielt ramler av deg, blir så mye bedre med et hjemlig preg.
Guriane Skrevet 31. mars 2011 #9312 Skrevet 31. mars 2011 Mar: Godt å se deg igjen, K! Begynte å bli bekymra for deg Jeg er forrsten ganske så flink til å strikke Brodere også forsåvidt
*appifany* Skrevet 31. mars 2011 #9314 Skrevet 31. mars 2011 og Så bra å endelig høre litt livstegn fra deg
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2011 #9316 Skrevet 1. april 2011 ok. Godmorgen til den fraværende igjen.
kristian82 Skrevet 1. april 2011 Forfatter #9317 Skrevet 1. april 2011 Puh! Det var godt å høre livstegn fra deg, uansett hvor evt. nerdete du var/er/har blitt. Velkommen tilbake. Jeg vil anbefale at du allierer deg med noen som kan strikke eller hekle deg et trivelig, hjemmekoselig etuitrekk til de sigg-pakkene dine...eller rulletobakk, hvis det er det du trakterer. Utsikter til lungekreft og alt som POTENSielt ramler av deg, blir så mye bedre med et hjemlig preg. :jepp Ja, kan ikke du hekle en sånn til meg? Mar: Godt å se deg igjen, K! :kose Begynte å bli bekymra for deg Jeg er forrsten ganske så flink til å strikke :opplyser Brodere også forsåvidt :fnise Kanskje du kan strikke til meg også? Så får jeg to etuier K, du minner om en jeg kjenner. :fnise :kose jeg som trodde jeg var helt unik :vinke og :hug Så bra å endelig høre litt livstegn fra deg :nigo Snill du er Ikke se "the warriors way" :opplyser Det er notert ok. : Godmorgen til den fraværende igjen. :goodbye Er her nå Gooood helg folkens
Hoppetaujenta Skrevet 1. april 2011 #9318 Skrevet 1. april 2011 Jeg kan både strikle og hekle, og sender herved et cyber-etui i kledelig mønster (eller ensfarget etter ønske) fra meg til deg...så får vi se om Gurine gjør jobben sin etterhvert.
KaDust Skrevet 1. april 2011 #9319 Skrevet 1. april 2011 Jada, du har jo rosa dagbok. Så unik er du lell
kristian82 Skrevet 1. april 2011 Forfatter #9320 Skrevet 1. april 2011 Jeg kan både strikle og hekle, og sender herved et cyber-etui i kledelig mønster (eller ensfarget etter ønske) fra meg til deg...så får vi se om Gurine gjør jobben sin etterhvert. Wiii Tusen takk Jeg liker farger og mønster Ja, får se om hun også er snill Jada, du har jo rosa dagbok. Så unik er du lell *Puster lettet ut* Det var enda bra
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå