Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2011 #9021 Skrevet 15. mars 2011 Jeg også, og hei hvor det går over lyngen!
kristian82 Skrevet 15. mars 2011 Forfatter #9022 Skrevet 15. mars 2011 Jeg også, og hei hvor det går over lyngen! Jeg går aldri over/ved lyng, da det er en yngleplass for flått :redd: Men det går unna ja uproduktivt unna
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2011 #9023 Skrevet 15. mars 2011 Flått holder seg ofte litt oppe i vegetasjonen og slipper seg ned på sitt nøye utvalgte bytte, og med mindre du er Ekstremt lav, er det ingen stor fare i vanlig lyng skulle jeg tro, hehe...
VirreVapp Skrevet 15. mars 2011 #9024 Skrevet 15. mars 2011 Åh, flått er bare det EKLESTE jeg vet. Har noia for flåttbitt!!!! Urk! Men ellers håper jeg du har en fin dag
Guriane Skrevet 15. mars 2011 #9025 Skrevet 15. mars 2011 (endret) Den var helt okidoki Blitt bedre? Litt bedre Jeg går aldri over/ved lyng, da det er en yngleplass for flått :redd: Endret 15. mars 2011 av Guriane
Hoppetaujenta Skrevet 15. mars 2011 #9026 Skrevet 15. mars 2011 Flått er selvfølgelig ille for dem som blir skikkelig syke, men stort sett blir vi ikke syke av det i det hele tatt. Det blir i verste fall et lite bitt og et lite utslett, men så trekker det seg tilbake igjen. Jeg vil slå et slag for god gammeldags "lysking" (slik prinsessene gjorde med trollene i sin tid) av hverandre etter at en har vært ute i sommerlig kratt og skog, for å saumfare bort antydninger til flått!
mia83 Skrevet 15. mars 2011 #9027 Skrevet 15. mars 2011 Flått er ikke flott... og humoren er ikke på topp i dag..
Guriane Skrevet 15. mars 2011 #9030 Skrevet 15. mars 2011 (endret) Hvorfor ? Endret 15. mars 2011 av Guriane
*appifany* Skrevet 16. mars 2011 #9031 Skrevet 16. mars 2011 Går greit, holder på å ordne time til fysio/kiropraktor
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2011 #9032 Skrevet 16. mars 2011 *hviske bare til dem som er her akkurat nå: jeg tror han bedriver sin form for mannemann-ekstremsport og vasser i flått-lyng i fraværet sitt herfra...*
kristian82 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #9033 Skrevet 16. mars 2011 Flått holder seg ofte litt oppe i vegetasjonen og slipper seg ned på sitt nøye utvalgte bytte, og med mindre du er Ekstremt lav, er det ingen stor fare i vanlig lyng skulle jeg tro, hehe... Jooo, har du ikke lest om hvor flått er eller stemmer det du sier, MEN det er også syyykt mye av de i lyng og høyt gress. Setter seg på buksene, skoa, sokker, og leggene kryper ditt de vil DREP FLÅTTEN!! Åh, flått er bare det EKLESTE jeg vet. Har noia for flåttbitt!!!! Urk! Men ellers håper jeg du har en fin dag :ler 100% enig Virre Jeg vil heller få en bjørn eller en flokk ulver etter/på meg, enn en jææævla flått! Takk Hos deg da? Står til? Litt bedre :Nikke :kose Bra I dag da? Flått er selvfølgelig ille for dem som blir skikkelig syke, men stort sett blir vi ikke syke av det i det hele tatt. Det blir i verste fall et lite bitt og et lite utslett, men så trekker det seg tilbake igjen. Jeg vil slå et slag for god gammeldags "lysking" (slik prinsessene gjorde med trollene i sin tid) av hverandre etter at en har vært ute i sommerlig kratt og skog, for å saumfare bort antydninger til flått! :opplyser Flått er bare grusomt! Å det å gå å "vente" å "se" om en skulle blitt dødssjuk og lam og det som verre er Nei, skyt meg heller as :daane Du knuste kaffebordet mitt jo :vinke Går greit, holder på å ordne time til fysio/kiropraktor : Oki Håpe du får time raskt og at de kan hjelpe deg da *hviske bare til dem som er her akkurat nå: jeg tror han bedriver sin form for mannemann-ekstremsport og vasser i flått-lyng i fraværet sitt herfra...* :jepp Neehei, hadde jeg ikke gjort for alle pengene i verden.
Guriane Skrevet 16. mars 2011 #9034 Skrevet 16. mars 2011 Jeg vil heller få en bjørn eller en flokk ulver etter/på meg, enn en jææævla flått! Takk Hos deg da? Står til? Bra I dag da? Er du helt sikker på det? I såfall kan jeg vise deg mange passende steder å jogge Enda bedre
kristian82 Skrevet 16. mars 2011 Forfatter #9035 Skrevet 16. mars 2011 Er du helt sikker på det? I såfall kan jeg vise deg mange passende steder å jogge Enda bedre Ja, det er jeg heeelt sikker på Oki, show mee please Så bra
mia83 Skrevet 16. mars 2011 #9037 Skrevet 16. mars 2011 Ja jeg er så feit at jeg knuste kaffebordet OG gikk gjennom gulvet!!
Gjest Mahareth Skrevet 17. mars 2011 #9040 Skrevet 17. mars 2011 Får nesten vårstemning av flått-snakket her jeg Håper du har det bra, Kristian
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå