kristian82 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #8901 Skrevet 10. mars 2011 :hakeslepp :balltre Ja, du haaaaar :daane Men det har jeg også :fnise Er det sånn Pennyklubben-velkomstgave? :arwen Vil ha ikke Bra Nehehehei, ikke noe penny-klubb gave Det er en spesial tilpasset gave som gis ut fra individuelle trekk hos hver enkelt bruker Jeg velger å lese "fisk" her altså... : ...og der leste jeg jammen "er du der din magiske faen" og måtte lese storøyd en gang til...og jeg er helt tydelig veldig trøtt nå, hehe... Natta rosa-K. :klem Natta Mar Det ville vel kanskje vært den riktige straffen, ja :lur :fnise På tide å sove kanskje, ja :hoho Ja, det hadde vært strafffff :redd Ja, du er jo så treg. :fnise Som så mange andre menn Er jeg ikke HAHAHA! Jeg leste faktisk også magiske "faen" :hoho Jeg ELSKER sjokolade, nam nam! :hjerter_rundt Heldig dere som kan legge dere alt *misunnelig* Bra Er du på jobb du eller?
Tingeling1983 Skrevet 10. mars 2011 #8902 Skrevet 10. mars 2011 Okay, basics: Ich heisse = Jeg heter Ich wohne in = Jeg bor i Ich bin *alder* Jahre alt = Jeg er *alder* gammel Ich habe eine Schöne Hintern = Jeg har en lekker rumpe. Er du tysk kadust? Ich bin Du bist Er sie ist Es Wir sind sie sind (øh?) Ein, zwei, drei, vier (husker ikke stavelsen lengre), funf, sechs, sieben, acht, neun, zen, elf, zwolf, osv.. hahha, det jeg husker fra 5 år med tysk på skolen.. og så er det jo noen gloser litt her og der.
Tingeling1983 Skrevet 10. mars 2011 #8903 Skrevet 10. mars 2011 Bra Er du på jobb du eller? nei, har skoledeadline på søndag.. har 200 sider pensum og en essay på minimum 1500 ord å skrive. burde egentlig hatt hodet begravet mellom to permer akkurat nå
KaDust Skrevet 10. mars 2011 #8904 Skrevet 10. mars 2011 Er jeg ikke Jo, er du vel! Men det går greit siden du er mørkhåra Er du tysk kadust? Ich bin Du bist Er sie ist Es Wir sind sie sind (øh?) Ein, zwei, drei, vier (husker ikke stavelsen lengre), funf, sechs, sieben, acht, neun, zen, elf, zwolf, osv.. hahha, det jeg husker fra 5 år med tysk på skolen.. og så er det jo noen gloser litt her og der. Nei, er ikke tysk Men jeg har hatt tysk på skolen, også har jeg vært i Tyskland
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #8905 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Okay, basics: Ich heisse = Jeg heter Ich wohne in = Jeg bor i Ich bin *alder* Jahre alt = Jeg er *alder* gammel Ich habe eine Schöne Hintern = Jeg har en lekker rumpe. A. Det viktigste først skjønner jeg Ich heisse Guriane Ich bin 24 jahre alt Lurer forresten på hvor gamle alle de andre her inne er Vil ha ikke Nehehehei, ikke noe penny-klubb gave Det er en spesial tilpasset gave som gis ut fra individuelle trekk hos hver enkelt bruker Ja, det hadde vært strafffff :redd Er jeg ikke Da må du oppføre deg Aa. Det er sånn luksus Then fisk it is Er du vel Er du tysk kadust? Ich bin Du bist Er sie ist Es Wir sind sie sind (øh?) Ein, zwei, drei, vier (husker ikke stavelsen lengre), funf, sechs, sieben, acht, neun, zen, elf, zwolf, osv.. hahha, det jeg husker fra 5 år med tysk på skolen.. og så er det jo noen gloser litt her og der. Man er borte i 3 minutt vøtt så snakker alle tysk Endret 10. mars 2011 av Guriane
KaDust Skrevet 10. mars 2011 #8906 Skrevet 10. mars 2011 Viktigste alltid først! Ich heisse KaDust, und ich bin 20 Jahre alt. Sobald 21! Ja, natürlich alle sprechen Deutsch. Es ist die neueste Mode!
Tingeling1983 Skrevet 10. mars 2011 #8907 Skrevet 10. mars 2011 Machst wir? Aber... Man er borte i 3 minutt vøtt så snakker alle tysk Hahaha Guriane, tror at jeg i mitt tilfelle blir fort avslørt som en n00b :skratter:
kristian82 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #8908 Skrevet 10. mars 2011 nei, har skoledeadline på søndag.. har 200 sider pensum og en essay på minimum 1500 ord å skrive. burde egentlig hatt hodet begravet mellom to permer akkurat nå Åja, huff, så kjipt Men er jo lov med litt pauser da Jo, er du vel! Men det går greit siden du er mørkhåra :rodmer Nei, er ikke tysk :fnise Men jeg har hatt tysk på skolen, også har jeg vært i Tyskland :jepp Jeg er kjapp Men fint det går bra uansett da A. Det viktigste først skjønner jeg :hoho Ich heisse Guriane Ich bin 24 jahre alt Lurer forresten på hvor gamle alle de andre her inne er Da må du oppføre deg Aa. Det er sånn luksus Then fisk it is Er du vel Man er borte i 3 minutt vøtt så snakker alle tysk Jeg syns schøne hinter er viktigere enn navnet Lukker munnen og nekter å spise fisk
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #8910 Skrevet 10. mars 2011 (endret) Viktigste alltid først! Ich heisse KaDust, und ich bin 20 Jahre alt. Sobald 21! Ja, natürlich alle sprechen Deutsch. Es ist die neueste Mode! *nikker og smiler* ( ) Machst wir? Aber... Hahaha Guriane, tror at jeg i mitt tilfelle blir fort avslørt som en n00b :skratter: Hva er en n00b egentlig? Jeg syns schøne hinter er viktigere enn navnet Lukker munnen og nekter å spise fisk Hmm.. *guriane fortsetter med nikkingen og smilingen* Hvis du spiser fisken din skal du få Endret 10. mars 2011 av Guriane
KaDust Skrevet 10. mars 2011 #8911 Skrevet 10. mars 2011 Jeg sa at jeg er snart 21 år gammel, og at det er en selvfølge at alle snakker tysk siden det er på nymoten!
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #8912 Skrevet 10. mars 2011 Jeg sa at jeg er snart 21 år gammel, og at det er en selvfølge at alle snakker tysk siden det er på nymoten! Det med alder skjønte jeg sånn halvveis
KaDust Skrevet 10. mars 2011 #8913 Skrevet 10. mars 2011 Det med alder skjønte jeg sånn halvveis Flink du
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #8914 Skrevet 10. mars 2011 Noob er en nerd som er nybegynner, sånn pr. definisjon
Guriane Skrevet 10. mars 2011 #8915 Skrevet 10. mars 2011 Flink du Noob er en nerd som er nybegynner, sånn pr. definisjon Aha..
Tingeling1983 Skrevet 10. mars 2011 #8916 Skrevet 10. mars 2011 Noob er en nerd som er nybegynner, sånn pr. definisjon korrekt og for å være ekstra nerd, bruker vi gjerne to 0 istedenfor to o'er, som det egentlig skal vær
KaDust Skrevet 10. mars 2011 #8917 Skrevet 10. mars 2011 Også bruker man noob som regel for å spesifisere at "Du er jo helt teit som ikke skjønner dette"
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #8918 Skrevet 10. mars 2011 korrekt og for å være ekstra nerd, bruker vi gjerne to 0 istedenfor to o'er, som det egentlig skal vær Japp, men måtte forklare det på k språk
kristian82 Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #8919 Skrevet 10. mars 2011 (endret) :kose Haben Sie einen schönen Hintern? :lur Jeg? Nei Det er jo bare jenter som har det :gjeiper: *nikker og smiler* ( :klo ) Hva er en n00b egentlig? :sjenert Hmm.. *guriane fortsetter med nikkingen og smilingen* :fnise Hvis du spiser fisken din skal du få :pisk :jolie noob er det appi og tingeling og de sier ja Hmmmm..littegrann fisk da Noob er en nerd som er nybegynner, sånn pr. definisjon ; jeg glemte tråden din igjen, sorry, ble bare så mye å holde styr på at jeg blir helt korrekt og for å være ekstra nerd, bruker vi gjerne to 0 istedenfor to o'er, som det egentlig skal vær :lur Endret 10. mars 2011 av kristian82
*appifany* Skrevet 10. mars 2011 #8920 Skrevet 10. mars 2011 Ja, dere gutter er jo ikke akkurat kjent for å klare flere ting samtidig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå