Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han er virkelig rå :kose

:helene: :ler::kose:

Og så tenkte Guriane koffert igjen :ler

:hoho: du er verre enn meg du jo, i alle fall like ille.

:jepp

(i nakken og ser det ut til :fnise )

:fnise:

Hvor er du, gutten? :lete

Er her nå, så snille dere er som leter etter meg :hug:

:lete :sjenert

Snill :hug:

:lete

Å snill :hug:

Å snill igjen :hug:

Jeg må lage en liten noteringsliste nå:

Jeg noterer meg at det ikke er noe stas å gå ut i spagaten (lenger enn man egentlig klarer) pga glatta (jeg skulle hatt mine jævla brodder).

Jeg noterer meg den nye underlivstrenden med å lime på perler på underlivet - på jenter altså. Å håper jeg aldri møter på noen som har det.

Jeg noterer meg at å klemme håret i bildøren er bad, men det er badere ting man kan klemme der - en finger, en lillemann osv.

Jeg noterer meg at lengden på ring-pekefinger sier en del om personligheten/helserisiko, og for min del var det svært treffende, selv om jeg seff ikke håper jeg får prostatakreft eller havner i fengsel da (det var to ting min "gruppe" hadde større sansynlighet for).

Jeg noterer meg at slumdog milonaire var bra - jeg skulle jo sett den for lenge siden - å at jeg på bunnen er en skikkelig bløting, i alle fall noen dager/egentlig de fleste..Meeeen, ringfinger-pekefinger forholdet mitt sier at jeg har mye testosteron og er macho, så ja, kan ikke være så altfor gærli :jolie:

Skrevet

1. Å gå ut i spagaten lenger enn man klarer er ouch indeed. Been there done that!

2. Helt enig! Den trenger er bare grell. Håper aldri jeg møter på en mann som krever at jeg skal ha diamanter på musa.

3. Klemme håret i bildøra gjorde jeg i forigårs. Ouch det og, hadde hodepine i flere timer etterpå. Men bedre enn å klemme en finger, ja.

4. Det visste jeg ikke. Lurer på hva min ring-pekefinger sier.

5. Den har jeg sett for lenge siden, og synes også den er bra. Kanskje jeg skal se den igjen? Er tross alt noen år siden jeg så den. Men jeg har jo sånn fantastisk billed-hukommelse, så jeg husker jo egentlig nesten hele filmen i hodet, MED bilder. :fnise:

Du er jo så macho at du har rosa dagbok. Nothing to worry of!

Skrevet

:hoho: du er verre enn meg du jo, i alle fall like ille.

;)

:hug:

Hva er dette med ringfinger-pekefinger-foholdet? :popcorn:

Skrevet

1. Jeg har ikke hørt om perletrender der...snodig. :klo:

2. Om lillemannen (upps, nå røpte du deg, K!) skulle klemmes, hvordan går du ut og inn av bilen da da? Du står vel neppe en meter fra døra når du klemmer deg heller, hehe...

Personlig sliter jeg litt med alt håret mitt i takluka om sommeren. Sitter alltid fast når luka skal lukkes, men prøver å gjøre det så grasiøst som mulg: å smile med alle tennene fremme og kongelig hilsen med høyre hånd, mens jeg styrer med knær/lår og forsøker å løsne håret med venstre... Det ska`kke være lett, nei. :sukk:

3. Jeg har også sett Slumdog. Severdig film som står i hylla mi til odel og eie. :nigo:

God ettermiddag til en vakker og lysrosa K. :goodbye:

Skrevet

1. Å gå ut i spagaten lenger enn man klarer er ouch indeed. Been there done that!

2. Helt enig! Den trenger er bare grell. Håper aldri jeg møter på en mann som krever at jeg skal ha diamanter på musa.

3. Klemme håret i bildøra gjorde jeg i forigårs. Ouch det og, hadde hodepine i flere timer etterpå. Men bedre enn å klemme en finger, ja.

4. Det visste jeg ikke. Lurer på hva min ring-pekefinger sier.

5. Den har jeg sett for lenge siden, og synes også den er bra. Kanskje jeg skal se den igjen? Er tross alt noen år siden jeg så den. Men jeg har jo sånn fantastisk billed-hukommelse, så jeg husker jo egentlig nesten hele filmen i hodet, MED bilder. :fnise

Du er jo så macho at du har rosa dagbok. Nothing to worry of!

:hoho: jepp, macho indeeeed :jolie:

Den er veldig fin :jepp:

Nei, fysj, perler der er jo bare :hakeslepp: på en negativ måte.

;)

:hug:

Hva er dette med ringfinger-pekefinger-foholdet? :popcorn:

Jeg finner ikke linken, men var sånn vitenskaplige undersøkelser angående det :opplyser:

:lete: forsvant du? Jeg ble bare grå fordi jeg ikke postet :opplyser:

:kose:

1. Jeg har ikke hørt om perletrender der...snodig. :klo

2. Om lillemannen (upps, nå røpte du deg, K!) skulle klemmes, hvordan går du ut og inn av bilen da da? Du står vel neppe en meter fra døra når du klemmer deg heller, hehe...

Personlig sliter jeg litt med alt håret mitt i takluka om sommeren. Sitter alltid fast når luka skal lukkes, men prøver å gjøre det så grasiøst som mulg: å smile med alle tennene fremme og kongelig hilsen med høyre hånd, mens jeg styrer med knær/lår og forsøker å løsne håret med venstre... Det ska`kke være lett, nei. :sukk:

3. Jeg har også sett Slumdog. Severdig film som står i hylla mi til odel og eie. :nigo:

God ettermiddag til en vakker og lysrosa K. :goodbye:

Ja, jeg røpet meg med lillemann :hoho: Nja, k82 er i stand til å få til de rareste ting på det området. :ler:

Ja, den står i hylla mi også :danse:

:hoho: kongelig hilsen ja.

Til deg også Mar :kose:

Skrevet

Får ikke kos jeg, eller? :sukk:

Skrevet

:hakeslepp: det glemte jeg :daane: Unnskyld, k82 bare surret, :kose::klemmer:

Skrevet

:kose: Supert!

Trenger litt kos nå om dagen.

Skrevet

:kose: Supert!

Trenger litt kos nå om dagen.

Skjønner det :kose: Kos er egentlig kjekt året rundt, å imotsetning til alt annet som er kjekt så er det jo sunt :jolie:

Jeg haaaaaaater virkelig denne helsefanatismen som rår i dette årtusen :jolie:

Skrevet
:fnise: Jaja, men at kos er sunt er jo ikke så ille.
Skrevet

:fnise: Jaja, men at kos er sunt er jo ikke så ille.

Nei, ikke dårlig bare det :ler: Men kunne jo vært kjekt om det var noen andre "artige" ting som også var "sunne" da, meeeen en får bare drite i hva de helsefolka sier :jolie:

Skrevet

Ja, det gjør jeg!

Eller, jeg prøver å trene hvertfall. Men om jeg får lyst på noe godt, så spiser jeg noe godt. Om det er noe annet jeg har lyst til, som å slippe meg i strikk i stor fallhøyde, så gjør jeg det og!

Æsj, nå fikk jeg lyst til å ligge i en armkrok mens jeg så film.

Skrevet

Jeg finner ikke linken, men var sånn vitenskaplige undersøkelser angående det :opplyser:

:lete: forsvant du? Jeg ble bare grå fordi jeg ikke postet :opplyser:

Hm, sånn at hvis den ene er lenger enn den andre så har man mye testosteron i kroppen? Har hørt noe om det før.. *måler fingrene mot hverandre* Ringefingrene mine er lengre når jeg ser fra oversiden, men når jeg ser fra undersiden er pekefingrene mine lenger :klo:

Nei, eller jo. Jeg stakk og lagde meg noe mat i mens :fnise: Nå fikk du en hel roman tilbake :opplyser:

:klem:

Skrevet

Ja, det gjør jeg!

Eller, jeg prøver å trene hvertfall. Men om jeg får lyst på noe godt, så spiser jeg noe godt. Om det er noe annet jeg har lyst til, som å slippe meg i strikk i stor fallhøyde, så gjør jeg det og!

Æsj, nå fikk jeg lyst til å ligge i en armkrok mens jeg så film.

:5:

Trener gjør jo jeg også, men det er jo bare for å kompansere for godterispising/ ta seg nogenlunde estetisk ut :fnise:

:kose:

Hm, sånn at hvis den ene er lenger enn den andre så har man mye testosteron i kroppen? Har hørt noe om det før.. *måler fingrene mot hverandre* Ringefingrene mine er lengre når jeg ser fra oversiden, men når jeg ser fra undersiden er pekefingrene mine lenger :klo:

Nei, eller jo. Jeg stakk og lagde meg noe mat i mens :fnise: Nå fikk du en hel roman tilbake :opplyser:

:klem:

Ja, sånn at lenger ringfinger enn pekefinger = et sett av ting, og lenger pekefinger enn ringfinger = sett av ting. Å de "tinga" var da alt fra maskulinitet, til økt fare for brystkreft, til at man var flink i sjakk og sånne ting :jepp:

Er de?? Går det ann da :hakeslepp: Jeg snudde handa mi, å de er jo like sett ovenfra og undenfra :ninja: Har du begge linsene/brillene ordentlig på nå? :roll: ( :skratte: tuller :kose: )

Skrevet

Ja, sånn at lenger ringfinger enn pekefinger = et sett av ting, og lenger pekefinger enn ringfinger = sett av ting. Å de "tinga" var da alt fra maskulinitet, til økt fare for brystkreft, til at man var flink i sjakk og sånne ting :jepp:

Er de?? Går det ann da :hakeslepp: Jeg snudde handa mi, å de er jo like sett ovenfra og undenfra :ninja: Har du begge linsene/brillene ordentlig på nå? :roll: ( :skratte: tuller :kose: )

Spanandes :popcorn: Lurer på hva det betyr når man har litt varierende lengde, jeg :popcorn::jolie:

Ja, det gjør visst det :hoho: "RareGuri" kan du føre opp på lista du har over navn på meg :jolie:

PØH! Trenger ikke linser når jeg ser nære vettu :pisk::fnise:

Guriane: :klem:

:nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...