mia83 Skrevet 24. februar 2011 #8543 Skrevet 24. februar 2011 Stakkars deg! Å er det verste som fins! Håper du blir frisk fort som f!
Faithy Skrevet 24. februar 2011 #8544 Skrevet 24. februar 2011 (endret) God bedring, Snuskelusk Uønsket slankekur? KOM BLI MED MEG DA Snakkes Endret 24. februar 2011 av Faithy
mia83 Skrevet 24. februar 2011 #8545 Skrevet 24. februar 2011 Håper du er i form til å stikke innom i morgen Kristian.
KaDust Skrevet 25. februar 2011 #8546 Skrevet 25. februar 2011 God morgen, Kris! Håper du er i bedre form
kristian82 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #8549 Skrevet 25. februar 2011 alle sammen, så snille dere er :hug: Ikke så mye mer nå, men formen er dårlig, men satser på et par dager under pleddet på sofaen gjør den bra igjen
Gjest Mahareth Skrevet 25. februar 2011 #8550 Skrevet 25. februar 2011 Fortsatt god bedring, Kristian! Pledd, sofa og sjokolade er påkrevd når man er syk
kristian82 Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #8551 Skrevet 25. februar 2011 Fortsatt god bedring, Kristian! Pledd, sofa og sjokolade er påkrevd når man er syk Ja, jeg må finne sofaen igjen nå Ha en fin helg Mah (og resten av folket)
Hoppetaujenta Skrevet 25. februar 2011 #8553 Skrevet 25. februar 2011 *Søster Margareth sniker seg profesjonelt og stille inn til den syke som sover, og smetter en kroppstemperert temperaturmåler inn i hans aller helligste* Slik ---> ser han ut et øyeblikk i halvsøvne, men sovner igjen. Skal vi ser her da...*piiiip-piiiip-piiiip*...joo, her var det nok litt feber i skrotten. Du må nok bli liggende litt til, lille venn. *legge våt klut på hans panne, og trekke opp teppet så torsoen m. tilbehør er tildekket på sømmelig vis...mens hun ser diskret bort* God fredag, og god bedring. Ring i klokken hvis det er noe vi kan stå til tjeneste med.
kristian82 Skrevet 27. februar 2011 Forfatter #8559 Skrevet 27. februar 2011 Fortsatt god bedring! *Søster Margareth sniker seg profesjonelt og stille inn til den syke som sover, og smetter en kroppstemperert temperaturmåler inn i hans aller helligste* Slik ---> ser han ut et øyeblikk i halvsøvne, men sovner igjen. Skal vi ser her da...*piiiip-piiiip-piiiip*...joo, her var det nok litt feber i skrotten. Du må nok bli liggende litt til, lille venn. : *legge våt klut på hans panne, og trekke opp teppet så torsoen m. tilbehør er tildekket på sømmelig vis...mens hun ser diskret bort* :nigo God fredag, og god bedring. Ring i klokken hvis det er noe vi kan stå til tjeneste med. :kose :hoho: dagens Mar! :ler God helg Kristian, og god bedring! :klem Tusen takk :kose :lete :flekke Jeg haaater å være syk! Nå har jeg sovet på sofaen i 5 timer Om ikke formen er imorgen, så da knurr! Takk til alle snille dagboksrosabesøkende venner, en med navnet til hver enkelt av dere ligger ved inngangen.
Guriane Skrevet 27. februar 2011 #8560 Skrevet 27. februar 2011 Jeg haaater å være syk! Nå har jeg sovet på sofaen i 5 timer Om ikke formen er imorgen, så da knurr! Takk til alle snille dagboksrosabesøkende venner, en med navnet til hver enkelt av dere ligger ved inngangen. Det var som skulle til ja Håper du er helt frisk i morgen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå