Gjest Katee Skrevet 18. februar 2011 #8443 Skrevet 18. februar 2011 Jeg også. Skjønner? Misunnelig på situasjonen
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2011 #8444 Skrevet 18. februar 2011 Aha. Skjønner. Tenk om alle de single kunne fått ei uke på seg til å strømme ut i gatene (alle andre skulle være inne!), så var det enklere å tiltrekke seg noen av det rette slaget. Uansett hvor man så, visste man at det var singelt.
Faithy Skrevet 18. februar 2011 #8449 Skrevet 18. februar 2011 Er du ikke hjemme? Endelig har jeg tid og da er du selvfølgelig ikke her
Hoppetaujenta Skrevet 19. februar 2011 #8450 Skrevet 19. februar 2011 * Kristian "har hendene fulle denne helga"* Godmorgen til dere andre som måtte poppe innom i alle fall. Regner ikke med å se bokas eier med det første. Ååå, den kjærleiken, den kjærleiken.
*appifany* Skrevet 19. februar 2011 #8451 Skrevet 19. februar 2011 Jeg påtar meg det tunge og triste ansvaret med å fortelle om tiden på snikk-snakk: Vi samlet alle trådene om hverandre på snikksnakk, vi opprettet tråder til de vi syntes fortjene det, og vi kuppet tråder til andre. Det var så utrolig gøy, helt til folk på KG var lei av at det hele tiden var kun snikksnakk tråder under "siste innlegg" på KG. Så moderatorene stengte alle Uten noe forvarsel en gang. Dere kan se mange av trådene på side 13 for tiden på snikk snakk. Good times.
kristian82 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #8452 Skrevet 19. februar 2011 Veent! Hvor skal du rusle, K? Jeg så ikke du spurte om det Mar Jeg skulle bare spankulere bort til en kompis. Han har vel noen å med :jolie :snurt Jeg har ikke det :fnise Rusler jeg også :opplyser Bort til sofaen. Tid for smågodt, potetgull og brus nå nigo: Håper jeg finner noe bra på tv også, hvis ikke så blir det vel Jack Sparrow igjen da hoho: Ha en fin kveld du også, K! :goodbye Du og han Sparrow altså Dette er en dekkoperasjon av de store! :opplyser Begge later som om de skal noe helt annet, men har stø kurs for fellessofaen samtidig. "Tid for småodt" = plukke litt godsaker i Kristians løsvektsavdeling! ; *sier med tilgjort oppgitt stemme* "...så blir det vel Jack Sparrow igjen da..." ....javisstnei! Vi vet nok hvem du mener her ja...moah-moah-moah... BUSTED! fnise: I wish Hvorfor står det "hvor lenge får du leve" på denne boka? Skjedde det noe før en gang i tiden? Som Al og Appifany forklarte Jeg hadde en tråd på snikk snakk, b-kjendis tråd (og noe med rompe het den ) å så fant KG ut at man ikke kunne snakke så meget på snikk snakk (mia, appifany osv osv) hadde hver sin bok der, så vi ble rett og slett beskyldt for å ta over "forumet", og henvist til å starte på side 1 med nye bøker i dagbøkene. Derav tittelen "hvor lenge får du leve?" Er du ikke hjemme? Endelig har jeg tid og da er du selvfølgelig ikke her :rodmer Så uflax da Jeg påtar meg det tunge og triste ansvaret med å fortelle om tiden på snikk-snakk: Vi samlet alle trådene om hverandre på snikksnakk, vi opprettet tråder til de vi syntes fortjene det, og vi kuppet tråder til andre. Det var så utrolig gøy, helt til folk på KG var lei av at det hele tiden var kun snikksnakk tråder under "siste innlegg" på KG. Så moderatorene stengte alle Uten noe forvarsel en gang. Dere kan se mange av trådene på side 13 for tiden på snikk snakk. Good times.
kristian82 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #8454 Skrevet 19. februar 2011 skjer a KaDust? Planer for helga
KaDust Skrevet 19. februar 2011 #8455 Skrevet 19. februar 2011 skjer a KaDust? Planer for helga Nja, for øyeblikket skjer det ikke mye. G dro for ikke så lenge siden, og det lukter han av meg Også skal jeg på kino i kveld og i dåp i morra. Hun jeg skal på kino med kommer om en time, så må få på meg trynet mitt snart. Hva med deg?
kristian82 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #8456 Skrevet 19. februar 2011 Nja, for øyeblikket skjer det ikke mye. G dro for ikke så lenge siden, og det lukter han av meg Også skal jeg på kino i kveld og i dåp i morra. Hun jeg skal på kino med kommer om en time, så må få på meg trynet mitt snart. Hva med deg? Aha, han dro nettopp altså Det går bra med dere da? ja, er fortsatt for tidlig for meg også Hvilken film da? Jeg skal muligens på poker kveld med noen kamerater
KaDust Skrevet 19. februar 2011 #8457 Skrevet 19. februar 2011 Aha, han dro nettopp altså Det går bra med dere da? ja, er fortsatt for tidlig for meg også Hvilken film da? Jeg skal muligens på poker kveld med noen kamerater Ja, tror da det Han må vel virkelig like meg når han bare drar på impuls til meg en kveld, selvom det tar 1 time å kjøre? Men vi har egentlig ikke prata om hvor dette går hen, hva vi vil eller noe. Var oppe rundt 8 jeg, da. Fikk morgentrim, if you know what i mean Men jeg er litt treg med å ordne meg egentlig. Tiltaksløs! Oh, det høres morro ut. Er du noe flink i poker da?
kristian82 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #8458 Skrevet 19. februar 2011 Ja, tror da det Han må vel virkelig like meg når han bare drar på impuls til meg en kveld, selvom det tar 1 time å kjøre? Men vi har egentlig ikke prata om hvor dette går hen, hva vi vil eller noe. Var oppe rundt 8 jeg, da. Fikk morgentrim, if you know what i mean Men jeg er litt treg med å ordne meg egentlig. Tiltaksløs! Oh, det høres morro ut. Er du noe flink i poker da? Ja, det virker jo absolutt sånn Så skøy Jeg skjønner morgentrim ja forstår akkurat hva du mener Kan være veldig bra kcal forbrenning det, avhengig av om man inntar en aktiv eller passiv rolle Mhm, er veldig morro. Nja, vil ikke si flink, but I hold my ground eller hva det nå heter :gjeiper:
KaDust Skrevet 19. februar 2011 #8459 Skrevet 19. februar 2011 Ja, det virker jo absolutt sånn Så skøy Jeg skjønner morgentrim ja forstår akkurat hva du mener Kan være veldig bra kcal forbrenning det, avhengig av om man inntar en aktiv eller passiv rolle Mhm, er veldig morro. Nja, vil ikke si flink, but I hold my ground eller hva det nå heter :gjeiper: Mhm, er god måte å forbrenne kcal på. Men nå skal jeg prøve å innta mer kcal enn hva jeg forbrenner hver dag, så jeg må jo spise ekstra idag. Hvor er de hersens shakene når man trenger dem? Har ikke spilt så mye poker, jeg. Husker vi gjorde det en nyttårsaften en gang, og jeg tok all-in så jeg kunne tape og stikke ut med rakettene. Men jeg bare fortsatte å vinne uten at jeg visste hva jeg hadde på hånda. Men skjønner. Spiller dere med real money, eller ?
kristian82 Skrevet 19. februar 2011 Forfatter #8460 Skrevet 19. februar 2011 Mhm, er god måte å forbrenne kcal på. Men nå skal jeg prøve å innta mer kcal enn hva jeg forbrenner hver dag, så jeg må jo spise ekstra idag. Hvor er de hersens shakene når man trenger dem? Har ikke spilt så mye poker, jeg. Husker vi gjorde det en nyttårsaften en gang, og jeg tok all-in så jeg kunne tape og stikke ut med rakettene. Men jeg bare fortsatte å vinne uten at jeg visste hva jeg hadde på hånda. Men skjønner. Spiller dere med real money, eller ? Ja, stemmer det. Du hadde det problem du ja Du må få kjøpt deg noen shakes (eventuelt innta en passiv rolle ) du gikk glipp av rakettene da? Noen ganger vinner man uansett hva man gjøre og andre ganger taper man uansett hva man gjør Ja, real money - ikke noe store summer da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå