Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2011 #8381 Skrevet 17. februar 2011 Vi får varsle hverandre når programmet går igjen...og jeg har allerede glemt når det gikk, hehe...sånn er det med kvalitetsprogram og meg.
kristian82 Skrevet 17. februar 2011 Forfatter #8382 Skrevet 17. februar 2011 COME ON! ...kan vi slutte å snakke om kake overalt eller??? :dry beklager Jeg boikotter snart de andre bøkene altså :jolie :sur beklager igjen Kommer innom til helga dersom du er hjemme. Kake og is? :is :kokk Det må du gjøre. På helga er det lov å spise extra mye kake og is også :vinke skjer a hogwash K! Vært på Ullared i det siste? Nei, Guriane nekter å bli med meg Vi får varsle hverandre når programmet går igjen...og jeg har allerede glemt når det gikk, hehe...sånn er det med kvalitetsprogram og meg. ; du må jo notere det Mar, men et bra forslag
Guriane Skrevet 18. februar 2011 #8387 Skrevet 18. februar 2011 Nei, Guriane nekter å bli med meg Jeg kan bli med hvis jeg får sitte på krakken i gangen der og vente mens du handler Nå er det helg
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2011 #8388 Skrevet 18. februar 2011 Guriane: på de benkene der pleier det å sitte drøssevis av ventende "gressenkemenn", så du kommer nok til å få en trivelig stund med alskens underholdning... Er du riktig heldig, kommer du nok på tv også.
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2011 #8390 Skrevet 18. februar 2011 *smugtitte på Guri som tror at hun øver seg på utstudert søte positurer - usett, hehe*
Gjest Katee Skrevet 18. februar 2011 #8391 Skrevet 18. februar 2011 Greit, jeg foreslår at vi skifter tema.... Hva syns dere om å lage utevegger i glassbyggestein? Eller å ha det som vegg rundt dusjen? i det hele tatt? *var jeg flink nå eller, Al?* Ikke det at jeg skjønte noe av det du skrev, men ja! Du er flink --- og til verten!
kristian82 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #8393 Skrevet 18. februar 2011 Uffff, slem dame. Hun er egentlig snill da Bare slem med det Ullared :vinke :digge God helg mIA. :vinke Håper du får en fin helg :klem Tusen takk, ligemåde Går kjøringa fortsatt bra? :vinke : Ønsker deg en god helg! ligemåde! Hvor holder du hus Votten? Artig nick :kose Jeg kan bli med hvis jeg får sitte på krakken i gangen der og vente mens du handler :arwen Nå er det helg :nigo :bolledeig Du nekter å bli sett sammen med meg lissom Jaja, men da får du skylde deg selv om en snasen Ullared dame kaprer meg inn på senteret *smugtitte på Guri som tror at hun øver seg på utstudert søte positurer - usett, hehe* :fnise Ikke det at jeg skjønte noe av det du skrev, men ja! Du er flink ; --- :blomst og :sjokolade til verten! Tusen takk Ullared nå :opplyser Tusen takk igjen
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2011 #8394 Skrevet 18. februar 2011 Ullared nå Eh...er du sikker på det? Jeg så på noe som handlet om "rett over svenskegrensa". Ikke Ullared.
Gjest Katee Skrevet 18. februar 2011 #8396 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Eh...er du sikker på det? Jeg så på noe som handlet om "rett over svenskegrensa". Ikke Ullared. Ja, reprise TvN Endret 18. februar 2011 av Alyah
kristian82 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #8397 Skrevet 18. februar 2011 Eh...er du sikker på det? Jeg så på noe som handlet om "rett over svenskegrensa". Ikke Ullared. Det er flere svenskeprogram 80-talet! var tok du väken?! Hva mener du????
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2011 #8398 Skrevet 18. februar 2011 Ok. Jeg har sett på tak som var lekk og en vond rygg rett over grensa. Var ikke noe særlig artig det...
Gjest Katee Skrevet 18. februar 2011 #8399 Skrevet 18. februar 2011 Å, jeg mente muligens 80 TALLET vart tog du vagen?? (Svensk er ikke min greie )
kristian82 Skrevet 18. februar 2011 Forfatter #8400 Skrevet 18. februar 2011 Ok. Jeg har sett på tak som var lekk og en vond rygg rett over grensa. Var ikke noe særlig artig det... Alle svenskeprogram er artige syns jeg I Sverige
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå