*appifany* Skrevet 14. desember 2009 #801 Del Skrevet 14. desember 2009 da hadde piffy kommet å Nå holder jeg på å pakke, dvs hater og pakke så sitter her i stedet. Det er bra mtp at flyet mitt går 1705. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #802 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Jeg leverer hver lørdag. Gleder meg til jeg blir millionær. Da må du huske å si i fra Jeg er og lys våken, prøvde lure sambo med på litt action, men det ble det ikke noe av. Så det så. Hardt å være kvinne i disse tider Det er det verste jeg har hørt også. Fy mannen til Appi! Skal du hilse på Kitten når du er i Bergen da? Endret 14. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2009 #803 Del Skrevet 14. desember 2009 Da må du huske å si i fra Det er det verste jeg har hørt også. Fy mannen til Appi! Skal du hilse på Kitten når du er i Bergen da? skjønner han nå da. Jeg starter på jobb når jeg vil, han må opp kl 7 Var irritert i natt, though :gjeiper: Vet ikke om jeg tør å hilse på kitten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #804 Del Skrevet 14. desember 2009 skjønner han nå da. Jeg starter på jobb når jeg vil, han må opp kl 7 Var irritert i natt, though :gjeiper: Vet ikke om jeg tør å hilse på kitten Hvorfor ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2009 #805 Del Skrevet 14. desember 2009 Hun er en skummel pusikatt, neida. Nå har jeg pakket! Noen flere som skal til Bergen. KG treff i Bergen eller? Var jo ingen som stilte i Oslo, jo. damn, føler jeg reiser mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trulta_ Skrevet 14. desember 2009 #806 Del Skrevet 14. desember 2009 God tur, Appy!! Jeg tror Kitten er supersnill, søt og skjønn, så det er nok ikke farlig å treffe henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2009 #807 Del Skrevet 14. desember 2009 God tur, Appy!! Jeg tror Kitten er supersnill, søt og skjønn, så det er nok ikke farlig å treffe henne. Ja, jeg tror og det Nå skal jeg komme meg ut av døren! Kanskje vi sees i kveld om det mobile bredbåndet mitt fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #808 Del Skrevet 14. desember 2009 Hun er en skummel pusikatt, neida. Nå har jeg pakket! Noen flere som skal til Bergen. KG treff i Bergen eller? Var jo ingen som stilte i Oslo, jo. damn, føler jeg reiser mye Ja, tror jeg også Jeg skal ikke til Bergen Moro å reise vel! Synes du er heldig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #809 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja, jeg tror og det Nå skal jeg komme meg ut av døren! Kanskje vi sees i kveld om det mobile bredbåndet mitt fungerer. God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #810 Del Skrevet 14. desember 2009 Ditcher du meg nå? wtf? Hehe.. skal oppføre meg pent, gjør det bestandig Gleder meg til å begynne ja, blir en rådgiver, og det er noe jeg alltid har ønsket å være. Av en eller annen årsak Men gleder meg ikke til kurs, kan det såpass godt at regner med at det ikke behøver å være så mange kurs fremover. Du må sove godt, K82. Snakkes godt Sorry : Rådgiver er jo Ha det fint på kurs da og god tur. Det er dumt å ikke spise frokost Det gikk hardt utover smurfe-eskene mine. Hun er en skummel pusikatt, neida. Nå har jeg pakket! Noen flere som skal til Bergen. KG treff i Bergen eller? Var jo ingen som stilte i Oslo, jo. damn, føler jeg reiser mye Ja, tror jeg også Jeg skal ikke til Bergen Moro å reise vel! Synes du er heldig jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #811 Del Skrevet 14. desember 2009 Koser du på meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #812 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Hvis det blir mer liv her nå så :dåne: jeg Endret 14. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #813 Del Skrevet 14. desember 2009 Koser du på meg? Ja. Hvis det blir mer liv her nå så :dåne: jeg Det blir det nåååååååååååååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #814 Del Skrevet 14. desember 2009 Ja. Det blir det nåååååååååååååå Nåh Har du hvilt ut nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #815 Del Skrevet 14. desember 2009 Nåh Har du hvilt ut nå? Ja, jeg er klar for partay Du da? READY? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #816 Del Skrevet 14. desember 2009 (endret) Ja, jeg er klar for partay Du da? READY? Alltid. Endret 14. desember 2009 av Guriane Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #817 Del Skrevet 14. desember 2009 Alltid. Auuh, pisken allready?? Trodde det var forspill først jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guriane Skrevet 14. desember 2009 #818 Del Skrevet 14. desember 2009 Auuh, pisken allready?? Trodde det var forspill først jeg. Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kristian82 Skrevet 14. desember 2009 Forfatter #819 Del Skrevet 14. desember 2009 Ok. Ok, im ready! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 14. desember 2009 #820 Del Skrevet 14. desember 2009 Hvis det blir mer liv her nå så :dåne: jeg Nå er jeg her da Piffy er i Bergen, og har tatt et laaaangt, varmt, deilig bad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå