Guriane Skrevet 1. februar 2011 #7901 Skrevet 1. februar 2011 Du er fortsatt søt Jaaaaaa, får opp samme server feilen i dag jeg Samme her Moderatorene sa til oss at vi ikke kom til å få tilbake de "gamle" smiley'ene, men nå som vi har fått tilbake juhu, kan vi vel få tilbake banantrollet også? Juhu? Banantroll?
mia83 Skrevet 1. februar 2011 #7902 Skrevet 1. februar 2011 Ja det var før din tid.. juhu er den her Banantrollet var ei banan som stod og "rocket".
Guriane Skrevet 1. februar 2011 #7903 Skrevet 1. februar 2011 Ja det var før din tid.. juhu er den her Banantrollet var ei banan som stod og "rocket". "Det var i gamle dager. Lenge før din tid, Guriane " Men var det den som sto og jukket fra side til side? Eller kanskje jeg har den fra et annet sted..
mia83 Skrevet 1. februar 2011 #7904 Skrevet 1. februar 2011 Ja det var den ja. Ja i RIKTIG gamle dager!
Gjest Katee Skrevet 1. februar 2011 #7907 Skrevet 1. februar 2011 Det er ikke kg sin da Jeg knabbet den fra en annen side
mia83 Skrevet 1. februar 2011 #7908 Skrevet 1. februar 2011 Ja jeg så det. Men de skulle fått den inn igjen. Kanskje den kommer etterhvert, ettersom er btilbake igjen?
Guriane Skrevet 1. februar 2011 #7910 Skrevet 1. februar 2011 Ja det var den ja. Ja i RIKTIG gamle dager! Det er den jeg husker også. Bortsett fra afroen..
mia83 Skrevet 1. februar 2011 #7911 Skrevet 1. februar 2011 Hadde den ikke afro? Den har jo alltid vært sånn?
kristian82 Skrevet 1. februar 2011 Forfatter #7912 Skrevet 1. februar 2011 Moderatorene sa til oss at vi ikke kom til å få tilbake de "gamle" smiley'ene, men nå som vi har fått tilbake juhu, kan vi vel få tilbake banantrollet også? :hoppendeglad smilyfest Samme her :daane Juhu? Banantroll? Ja det var før din tid.. juhu er den her Banantrollet var ei banan som stod og "rocket". Før min tid også "Det var i gamle dager. Lenge før din tid, Guriane " Men var det den som sto og jukket fra side til side? Eller kanskje jeg har den fra et annet sted.. Det er ikke kg sin da Jeg knabbet den fra en annen side Hvordan var det på jobb?
Guriane Skrevet 1. februar 2011 #7913 Skrevet 1. februar 2011 Hadde den ikke afro? Den har jo alltid vært sånn? Da er det ikke på kg jeg har sett den jukke-bananen da. For den hadde ikke hår
mia83 Skrevet 1. februar 2011 #7919 Skrevet 1. februar 2011 Var ikke vondt ment da. Hvis jeg skal vise et bilde til noen som er lagret på maskina mi.. hvordan får jeg til det?? Om man skal legge ut bilder her, så må man jo linke til et bilde..
Guriane Skrevet 1. februar 2011 #7920 Skrevet 1. februar 2011 Var ikke vondt ment da. Hvis jeg skal vise et bilde til noen som er lagret på maskina mi.. hvordan får jeg til det?? Om man skal legge ut bilder her, så må man jo linke til et bilde..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå