kristian82 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #761 Skrevet 10. desember 2009 Ja, det tar jo greit av her også? Bortsett fra at gjester ikke kan skrive, og slikt, men men. Bruker kan man jo alltids skaffe seg Må foresten legge til at Frk. Tutta Løvensvans (?) har dødssøt avatar! Noen naboer litt lenger unna her har lama til å gjete sauene sine med, og de er bare så søte Gjester kan ikke skrive her? :klø: Og forresten ja, de spytter...! Med trykket til en høyttrykkspyler. Å bli truffet av en slik klyse i ansiktet svir, ser ut som noen har smellt til deg med flathånd. Men de spytter bare hvis de er skeptiske, eller blir skremt, så det er om å gjøre å dulle med dem så de ikke flipper ut Jeg også spytter om jeg blir skremt eller skeptisk, så viktig å dulle med meg også. Minus tannbørste.
Gjest WildRider Skrevet 10. desember 2009 #762 Skrevet 10. desember 2009 Gjester kan ikke skrive her? :klø: Jeg også spytter om jeg blir skremt eller skeptisk, så viktig å dulle med meg også. Minus tannbørste. Jaaaa, syns jeg leste et sted om at gjester ikke kan skrive i dagbøkene til folk? Mens det kunne de i snikk-snakk trådene deres, mente jeg.. Haha, tror det ser enda rarere ut om DU spytter når du kvepper til, enn om en lama gjør det
kristian82 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #763 Skrevet 10. desember 2009 Jaaaa, syns jeg leste et sted om at gjester ikke kan skrive i dagbøkene til folk? Mens det kunne de i snikk-snakk trådene deres, mente jeg.. Haha, tror det ser enda rarere ut om DU spytter når du kvepper til, enn om en lama gjør det Oki, ja på snikk snakk kunne de skrive.
Guriane Skrevet 10. desember 2009 #764 Skrevet 10. desember 2009 Her jeg bor er skikkelig rene bondebygda, på stallen jeg holder til har vi pr dags dato 24 hester stående, 2 av dem er mine, 1 arbeidshest/hobbyhest av rasen svenskavlet ardenner VELDIG lik denne her i kroppsbygning, og en blanding av døl og varmblods som jeg bruker som ridehest. På stallen har vi alt fra shetlands til Norsk Varmblods ridehest. Naboene har 2 eselhingster, og så har vi naboene med sauer og lama. Naboene på andre siden av veien har en diger flokk med Highland Cattle, og lenger nede i bygda er det noen som driver med avl av diverse fjørkre og fugl. Det er skikkelig Noas ark tendenser her altså, har lyst til å bli boende her for alltid, er så glad i dyr :rødme: Har du et rom ledig? Misunner deg jeg.. Og forresten ja, de spytter...! Med trykket til en høyttrykkspyler. Å bli truffet av en slik klyse i ansiktet svir, ser ut som noen har smellt til deg med flathånd. Men de spytter bare hvis de er skeptiske, eller blir skremt, så det er om å gjøre å dulle med dem så de ikke flipper ut Uff da. Viktig å holde seg inne med dem da skjønner jeg Gjester kan ikke skrive her? :klø: Jeg også spytter om jeg blir skremt eller skeptisk, så viktig å dulle med meg også. Minus tannbørste. Ha ha. Den er grei herr rullende gris
Guriane Skrevet 10. desember 2009 #765 Skrevet 10. desember 2009 Ler så jeg griner her. Ser på reprisen av prisutdelinga og Jagland. Alle bare sitter og stirrer rett fram eller opp i taket. "Bøtt, bøtt" Kongefamilien bare tenker "f*** hvem ga han lov til dette?" Mette Marit og Håkon må holde hverandre i hånda for ikke å sovne. Will Smith må ha kona si til å stryke på seg sånn at han roer seg ned Dette er flaut :dåne:
kristian82 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #766 Skrevet 10. desember 2009 :rødme: Har du et rom ledig? Misunner deg jeg.. Uff da. Viktig å holde seg inne med dem da skjønner jeg Ha ha. Den er grei herr rullende gris :gjeiper: Ler så jeg griner her. Ser på reprisen av prisutdelinga og Jagland. Alle bare sitter og stirrer rett fram eller opp i taket. "Bøtt, bøtt" Kongefamilien bare tenker "f*** hvem ga han lov til dette?" Mette Marit og Håkon må holde hverandre i hånda for ikke å sovne. Will Smith må ha kona si til å stryke på seg sånn at han roer seg ned Dette er flaut :dåne:
trulta_ Skrevet 11. desember 2009 #769 Skrevet 11. desember 2009 Snikk snakk ja... Det er en kirkegård. Signerer dette. I skikkelig kg stil.
kristian82 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #770 Skrevet 11. desember 2009 Kristian! God helg alle sammen! Ligemåde.
kristian82 Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #772 Skrevet 11. desember 2009 (endret) God kveld og god helg I ligemåde. Gurianeeeee....Appifaaaaanyyy.... Endret 11. desember 2009 av kristian82
Guriane Skrevet 11. desember 2009 #774 Skrevet 11. desember 2009 (endret) God helg alle sammen! God helg God kveld og god helg God kveld og god helg I ligemåde. Gurianeeeee....Appifaaaaanyyy.... Jeg er her *kavermedarmene* Ser du meg? Endret 11. desember 2009 av Guriane
mia83 Skrevet 12. desember 2009 #779 Skrevet 12. desember 2009 Hva er galt NoAngel? VirreVapp! Står til?
kristian82 Skrevet 12. desember 2009 Forfatter #780 Skrevet 12. desember 2009 God helg God kveld og god helg Jeg er her *kavermedarmene* Ser du meg? Jeg så deg ikke. Er her nå. Hvordan går det appi, ser deg nesten ikke her mer jo. hallo,.... Hva har skjedd..har ikke pusen kommet tilbake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå