Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du filmene kommer i morgen? Tror du? Tror du? Troru?

:sjenert:

Skrevet

Prøv å ha en god natt :klem:

Skrevet

:troest:

Ha en fin kveld :)

:klem:

Var rumpeklyperen fin? :lur:

Ja, egentlig :fnise: Men hun var jo for ung og for liiiiten :dåne:

Tror du filmene kommer i morgen? Tror du? Tror du? Troru?

:sjenert:

Stakkar da :kose: Jeg kjenner til den der utålmodige ventingen og :kjefte: når postkassen er tom :ler: Men tror det er litt tidlig, jeg kan tenke meg du får de til onsdag eller fredag :klemmer:

Prøv å ha en god natt :klem:

:klem:

Skrevet

De kom ikke i dag. Menne, fredag? :eeeh: Da er jo nesten sykemeldingen over :grine:

Ja, ja ;)

Skrevet

De kom ikke i dag. Menne, fredag? :eeeh: Da er jo nesten sykemeldingen over :grine:

Ja, ja ;)

Huff, dakar :klem: Krysse fingrene for at de kommer før fredag jeg :hoppe:

Formen oki? :kose:

Skrevet

:jepp:

Jeg er bare trett egentlig, men kom meg ut på tur så det gjorde godt. Du da?

:kose:

Skrevet

:jepp:

Jeg er bare trett egentlig, men kom meg ut på tur så det gjorde godt. Du da?

:kose:

Det er bra :kose: Formen kvikner gjerne litt til med litt bevegelse og frisk luft om en er trett ja :jepp:

Bra her, eller litt urolig av en eller annen grunn :dåne: Meeen, går nok vekk snart :nigo: Men nå må jeg nesten få lagd meg litt kaffe, og vurdere om jeg skal gå tur i dag/om det er mer viktige ting jeg må få unnagjort. Prøver å titte innom senere i kveld :jepp: Ha en fin dag Al :kose:

Skrevet

God kveld til en Kristian. :goodbye:

Skrevet

Farvel til Kristian... :goodbye: *forumets rumpeklyper* ;)

Skrevet (endret)

:vinke:

Du må huske at jeg tåler svært lite, OG du ikke har kontroll på egen styrke :fnise:

Jeg noterer meg at om jeg får Guriane overtrøtt, så kommer hun til å flekke-danse for meg :lur:

Jeg sovnet seeeeeint på fredagen, lå og vridde og vendte på meg i senga time etter time. På lørdagen var jeg ikke hjemme i hele tatt. Først en tur til strømstad med noen kompiser, så tilbake til de. Så var det :skaal: (ikke k82 da) og såå ble det byen, der var det en del snodige episoder. Nr.1 jeg klarte å virre meg vekk fra alle de andre og endte opp skravlende med en voksen gift dame :dåne: Nr.2 jeg ble kløpet i rompa av en jente som ikke kan ha vært en dag over 18, noe jeg såklart gjengjeldte med et klyp tilbake. Når jeg kom meg hjem, bestemte jeg meg for å se film - sånn kl 0400 - så den, og så tuslet jeg i seng og våknet først laaangt ut på dagen i dag.

Dere er snille som leter etter meg :hug: til alle sammen!

Du har et poeng der da.. :opplyser: Hånda mi er forresten bedre, takk som spør :snurt:

Jepp, mer skal ikke til :jolie:

:hoho: Høres ut som du hadde en opplevelsesrik kveld :fnise:

Gurine, det er noen linker til fine brudesko til deg på KG nå :jepp:

De er sjekket ut for lengst :jolie:

Var det Guriane som kløp deg? ;)

:ninja:

Endret av Guriane
Skrevet

Har vel hatt en viss anelse før også.. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...