Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

kristian82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest WildRider
Du turte å komme hit altså. :lur::pisk:

:skratte:

Åh, unnskyld, det var bare så sinnsykt passende med den kommentaren, og jeg har ikke vært på KG på en stund, fant ut jeg skulle entre med brask og bram :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Jeg? Ja, jeg er her nu. :bolledeig::vinke:

:skratte: Jeg ruller meg selv om jeg er på Kg vettu, er jo her jeg ruller meg mest. :ler:

:klem:

:hoho::kose:

Hallo der godtfolk :hallo:

Alt vel her?

:vinke: Hallo :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, unnskyld, det var bare så sinnsykt passende med den kommentaren, og jeg har ikke vært på KG på en stund, fant ut jeg skulle entre med brask og bram :fnise:

Her kan alle se hvordan WildRider ødela når kristian82 skulle være tøff. :sukk:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...457513&st=0

Men jeg syns det var en veeeldig bra kommentar da, Wild. :fnise: Selv om jeg ikke akkurat virket så kul nei. :sukk::ler:

:klem:

:hug:

:hallo:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

:fnise:

Godt jeg ikke ødela alt for deg, annet enn at den tråden mest sannsynlig straks blir flyttet til snikk-snakk da, på tide det skjer noe der også snart :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt jeg ikke ødela alt for deg, annet enn at den tråden mest sannsynlig straks blir flyttet til snikk-snakk da, på tide det skjer noe der også snart :ler:

Nei, går bra..lille rosa kristian tåler det. :hoho:

Snikk snakk ja... :sukk: Det er en kirkegård. :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kan alle se hvordan WildRider ødela når kristian82 skulle være tøff. :sukk:

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?sho...457513&st=0

Men jeg syns det var en veeeldig bra kommentar da, Wild. :fnise: Selv om jeg ikke akkurat virket så kul nei. :sukk::ler:

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Nei, går bra..lille rosa kristian tåler det. :hoho:

Snikk snakk ja... :sukk: Det er en kirkegård. :snurt:

Hm, ja det dukker sjelden opp noe derfra, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Men vi har det jo ok her også da. Selv om jeg savner snikk snakk. :Nikke:

Ja, det tar jo greit av her også? Bortsett fra at gjester ikke kan skrive, og slikt, men men. Bruker kan man jo alltids skaffe seg :jepp:

Må foresten legge til at Frk. Tutta Løvensvans (?) har dødssøt avatar! Noen naboer litt lenger unna her har lama til å gjete sauene sine med, og de er bare så søte :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det tar jo greit av her også? Bortsett fra at gjester ikke kan skrive, og slikt, men men. Bruker kan man jo alltids skaffe seg :jepp:

Må foresten legge til at Frk. Tutta Løvensvans (?) har dødssøt avatar! Noen naboer litt lenger unna her har lama til å gjete sauene sine med, og de er bare så søte :hjerte:

Her er det hæla i taket og tenna i tapetet :danser::bolledeig::skya::skaal::fnise:

Lamaer er kjempesøte :rødme: Men kan de brukes til å gjete sauer altså?

Endret av Guriane
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest WildRider
Her er det hæla i taket og tenna i tapetet :danser::bolledeig::skya::skaal::fnise:

Lamaer er kjempesøte :rødme: Men kan de brukes til å gjete sauer altså?

Ja, det kan de faktisk. De er noen fantastiske gjetere! Det er utrolig imponerende. Når vi var yngre ( les, små drittunger ), og hadde lyst å klappe sauene til naboen så gikk vi under gjerdet og bort til dem. Lamaen kom da i hundre fra andre siden av jordet mens den lagde noen litt merkelige pese og freselyder og jaget oss bort. Den beskytter sauene for alt det er verdt, og når de lammer ute så lager den enormt med bråk og leven for å varsle bonden om at noe holder på å skje. Veldig imponerende dyr :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:jepp: så å si.. mangler døra.. :fnise: Og taklister.

Men deeet er vel ikke så farlig :fnise:

Ja, det kan de faktisk. De er noen fantastiske gjetere! Det er utrolig imponerende. Når vi var yngre ( les, små drittunger ), og hadde lyst å klappe sauene til naboen så gikk vi under gjerdet og bort til dem. Lamaen kom da i hundre fra andre siden av jordet mens den lagde noen litt merkelige pese og freselyder og jaget oss bort. Den beskytter sauene for alt det er verdt, og når de lammer ute så lager den enormt med bråk og leven for å varsle bonden om at noe holder på å skje. Veldig imponerende dyr :rødme:

Nåh. Så go'e. :rødme:

Du har liksom litt peiling på lamaer òg du! Eneste jeg visste var at de spytter :fnise:

"Drittunger." :skratte:

:natti:

:natti: Mia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider
Nåh. Så go'e. :rødme:

Du har liksom litt peiling på lamaer òg du! Eneste jeg visste var at de spytter :fnise:

"Drittunger." :skratte:

Her jeg bor er skikkelig rene bondebygda, på stallen jeg holder til har vi pr dags dato 24 hester stående, 2 av dem er mine, 1 arbeidshest/hobbyhest av rasen svenskavlet ardenner VELDIG lik denne her i kroppsbygning, og en blanding av døl og varmblods som jeg bruker som ridehest. På stallen har vi alt fra shetlands til Norsk Varmblods ridehest. Naboene har 2 eselhingster, og så har vi naboene med sauer og lama. Naboene på andre siden av veien har en diger flokk med Highland Cattle, og lenger nede i bygda er det noen som driver med avl av diverse fjørkre og fugl.

Det er skikkelig Noas ark tendenser her altså, har lyst til å bli boende her for alltid, er så glad i dyr :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WildRider

Og forresten ja, de spytter...! Med trykket til en høyttrykkspyler. Å bli truffet av en slik klyse i ansiktet svir, ser ut som noen har smellt til deg med flathånd. Men de spytter bare hvis de er skeptiske, eller blir skremt, så det er om å gjøre å dulle med dem så de ikke flipper ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...