Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

:sukk kanskje jeg får sjangs om jeg trener meg kjekk nok :sukk bare spiser kylling og og tar masse sol og pleier meg selv :sukk: Kan jo prøve meg på å stå innsmurt i babyolje og solbrun i en liten tanga, når jeg vet gurine går forbi treningsrommet :arwen Det mååå jo funke!

Vi får håpe på det,men hun er så vanskelig :sur :fnise

:trist :pls

:hoho: Jeg skal stå klar med kameraet :fnise:

Du er vanskelig du :ball:

Jaaa :strix K82 skal tattovere biit.no på underarmen, med et stort hjerte rundt :strix Da får jeg to hjerter der, et med Ullared inni har jeg fra før :strix

:dåne:

Ja, og om Guriane spiller kortene sine riktig, så får hun navnet sitt i det tredje hjerte der :jolie Om hun ikke blir fornøyd DA, så gir jeg opp :trist

:fnise:

En ting en ikke kan køpe på Ullared da

http://kusinernacarlsson.blogspot.com/2009/03/vem-har-kopt-sin-bikini-i-ullared.html

Å OMG for noen romper :hjerte: Fantaticooooooooo (alle utenom ullared rompa da) :sikle Slår faktisk potetgull og film de rompene der :arwen

Hvillken er Ullared-rumpa? :klø:

p013.gif

Meg jo :fnise:

Endret av Guriane
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:hoho: Jeg skal stå klar med kameraet :fnise:

Du er vanskelig du :ball:

Hvillken er Ullared-rumpa? :klø:

Meg jo :fnise:

Ikke lov å ta :foto::ler:

Jeg vet, jeg er en vanskeligper :fnise:

Ullared bikinien og rompa er jo den i blå, den skiller seg jo ut da :rulle:

Alt bra? :kose:

Skrevet

Ikke lov å ta :foto::ler:

Jeg vet, jeg er en vanskeligper :fnise:

Ullared bikinien og rompa er jo den i blå, den skiller seg jo ut da :rulle:

Alt bra? :kose:

Jo :arwen:

Hum..

Ja..jo..nei.. Nakken min er fremdeles låst :dåne:

Skrevet

Ullared-bikini ja.. er det noen av dere som har vært på Ullared da kanskje? :jolie:

Skrevet (endret)

Ullared-bikini ja.. er det noen av dere som har vært på Ullared da kanskje? :jolie:

Kanskje det egentlig er alle de andre der som er kjøpt på Ullared :lur:

Men Kristian, jeg så hvilke du mente nå. Må innrømme at jeg ikke studerte så nøye i sted :lol: Men var ikke den rumpa helt ok da? :vetikke:

Endret av Guriane
Skrevet

Rumpe-snakk igjen.. :dåne:

Skrevet

Hva ville du foretrukket at kjæresten din gikk med, K? G-strengbikini eller Ullaredbikini? ;) Og jeg opplyser ganske vennlig at andre menn også ser på rompa til kjæresten din :)

Skrevet
:ler: Mange rare problemstillinger her gitt..
Skrevet

Jo :arwen:

Hum..

Ja..jo..nei.. Nakken min er fremdeles låst :dåne:

Huff, :troest:

Neeei, ikke ta bilde :sur:

Nei :sukk: men må få dratt ditt snaaart. Misunnelig på alle som har vært der :sukk::ler:

Kanskje det egentlig er alle de andre der som er kjøpt på Ullared :lur:

Men Kristian, jeg så hvilke du mente nå. Må innrømme at jeg ikke studerte så nøye i sted :lol: Men var ikke den rumpa helt ok da? :vetikke:

Nja, bikinien var vel drøyest, så fikk vel kanskje ikke sett den rompa ordentlig :gjeiper:

Hva ville du foretrukket at kjæresten din gikk med, K? G-strengbikini eller Ullaredbikini? ;) Og jeg opplyser ganske vennlig at andre menn også ser på rompa til kjæresten din :)

G-strengbikinien, så kan andre menn misunne meg :fnise:

Skrevet

Jeg har vært på Ullared. 2 ganger! :opplyser:

Skrevet (endret)

Rumpe-snakk igjen.. :dåne:

:ler:

:ler: Mange rare problemstillinger her gitt..

Huff, :troest:

Neeei, ikke ta bilde :sur:

Nei :sukk: men må få dratt ditt snaaart. Misunnelig på alle som har vært der :sukk::ler:

Nja, bikinien var vel drøyest, så fikk vel kanskje ikke sett den rompa ordentlig :gjeiper:

G-strengbikinien, så kan andre menn misunne meg :fnise:

:helen:

Jo :nigo:

Endret av Guriane
Skrevet

Jeg har vært på Ullared. 2 ganger! :opplyser:

:sukk: jeg fant sånn live cam da, så jeg kan se live fra utenfor ullared hele døgnet om jeg vil :fnise:

:ler:

:helen:

Jo :nigo:

Dånte du av det siste? :sjenert: De andre rompene var jo syyykt fine da, og det med g-string vs det andre, så er vel en mellomting best på stranda :fnise: Men om jeg måtte valgt, hadde jeg valgt det jeg sa.

Skrevet

:sukk: jeg fant sånn live cam da, så jeg kan se live fra utenfor ullared hele døgnet om jeg vil :fnise:

Dånte du av det siste? :sjenert: De andre rompene var jo syyykt fine da, og det med g-string vs det andre, så er vel en mellomting best på stranda :fnise: Men om jeg måtte valgt, hadde jeg valgt det jeg sa.

:kose:

Blanding av dét og at du har så lyst til å dra til Ullared :fnise:

Heldigvis kan hun velge det selv :fnise:

Skrevet

:kose:

Blanding av dét og at du har så lyst til å dra til Ullared :fnise:

Heldigvis kan hun velge det selv :fnise:

:sjenert:

jaja, klart hun kan velge selv :)

Forhåpentligvis kan hun velge selv ;)

Du spurte meg jo Al. K82 er ikke så dum at han skal bestemme over hva dama går med da :nei:

Skrevet

:sjenert:

Hvorfor :sjenert: ? Tror du jeg er sånn ? :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...