Gjest Mahareth Skrevet 18. januar 2011 #7342 Skrevet 18. januar 2011 Mine får skikkelig for, Royal Canin
*appifany* Skrevet 18. januar 2011 #7344 Skrevet 18. januar 2011 Mine får skikkelig for, Royal Canin Mine og. For kastererte katter, slik at di ikke legger på seg... kremt
Gjest Mahareth Skrevet 18. januar 2011 #7345 Skrevet 18. januar 2011 Mine og. For kastererte katter, slik at di ikke legger på seg... kremt Mine og, men merkelig nok blir de større og større
Gjest Katee Skrevet 18. januar 2011 #7346 Skrevet 18. januar 2011 ADVARSEL Vennligst ikke skriv mer enn høyst nødvendig i boken til K, da Al prøver å få flere sider enn han Sorry, K, intet personlig! <---- Venner?
*appifany* Skrevet 18. januar 2011 #7347 Skrevet 18. januar 2011 Mine og, men merkelig nok blir de større og større Ja, Forstår ikke helt det der!
kristian82 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #7348 Skrevet 18. januar 2011 :danser Hva skal dere danse da? Engelsk vals? Sånn tradisjonell brudedans, husker ikke hva det heter Tråden min er bare 18 sider kortere enn Kristian's rosa tråd :opplyser :nigo Det skal vi vel ordne! :lur :lete Er alle og ser på Ullared nå eller? :fnise jeg glemte faktisk å se på det k82; du er en Wiiii tusen takk *forberede seg med kostymer, løsbarter og effekter...jeg kommer nemlig til å poppe opp innimellom, forkledt som danske (bare for å holde et liiite øye med dem)...men det er mulig at jeg røper meg når jeg snakker tøysedansk ala Eia og Tufte, hehe...* :lur Mine får skikkelig for, Royal Canin :opplyser whats up? ADVARSEL Vennligst ikke skriv mer enn høyst nødvendig i boken til K, da Al prøver å få flere sider enn han :lur Sorry, K, intet personlig! :nigo :flekke <---- Venner? :lur k82 vurderer...vurderer...vurderer...og ja...greit, venner for det
kristian82 Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #7350 Skrevet 18. januar 2011 Nei, nå må jeg logge av :dåne: Må rydde her, og min mellomstore/store kropp Have a peacfull and relaxing tuesday dear Al Guriane Jeg bestilte lugar til oss. Dobbeltrom med 1 seng - som var 70 cm bred - ingen skjulte motiver altså By the way har jeg det med å vri meg ut av boxern min i løpet av natten, just so you know
Guriane Skrevet 18. januar 2011 #7352 Skrevet 18. januar 2011 jeg glemte faktisk å se på det Ja, sukk Guriane Jeg bestilte lugar til oss. Dobbeltrom med 1 seng - som var 70 cm bred - ingen skjulte motiver altså By the way har jeg det med å vri meg ut av boxern min i løpet av natten, just so you know :dåne:
mia83 Skrevet 18. januar 2011 #7353 Skrevet 18. januar 2011 Mine katter får Friskies tørrfor og av og til litt våtfor som snacks, men da blir det gjerne First Price.. Og så får de litt melk innimellom.
Guriane Skrevet 18. januar 2011 #7354 Skrevet 18. januar 2011 Mine katter får Friskies tørrfor og av og til litt våtfor som snacks, men da blir det gjerne First Price.. Og så får de litt melk innimellom. Min får også våtfor som snacks innimellom. Hun kommer løpende når hun hører jeg setter skåla på gulvet :rødme: Min får bare vann
Gjest Mahareth Skrevet 19. januar 2011 #7356 Skrevet 19. januar 2011 Mine får også bare vann. Som tidligere nevnt så er de store nok som de er! Kristian! Fikk du gjort alt du skulle i går?
kristian82 Skrevet 19. januar 2011 Forfatter #7358 Skrevet 19. januar 2011 Ja, sukk :dåne: Skuffet Min får også våtfor som snacks innimellom. Hun kommer løpende når hun hører jeg setter skåla på gulvet :rødme Min får bare vann :opplyser Artig Jeg trodde katter digget melk og fløte jeg? Er ikke det bra for katten kansje que?? Mine får også bare vann. Som tidligere nevnt så er de store nok som de er! :ler :vinke Kristian! Fikk du gjort alt du skulle i går? Ja, eller jeg husker ikke helt hva jeg gjorde i går men mener bestemt jeg ikke har noe ugjort, så ja Heisann sveisann :vinke Heidu fagre mø
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå