Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hun har fått to kids og er på samme størrelse som meg, så det tør jeg rett og slett ikke! :hoho:

:fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så forøvrig en tråd her på KG at det er teit å kalle unger for KIDS. Javel....

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

:fnise: du skulle hatt følge når du var ute, en litt sånn stor :bond: person som du kunne holde deg fast/som kunne holde deg fast :ler:

Neinei, jeg mobber ikke :engel::kose:

:ler: jepp jeg får finne meg en sånn en ;)

godt :nigo:

Skrevet

Så forøvrig en tråd her på KG at det er teit å kalle unger for KIDS. Javel....

:ler: at det går ann!!

:ler: jepp jeg får finne meg en sånn en ;)

godt :nigo:

:jepp: eventuelt en stor hund :ler:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

:ler: at det går ann!!

:jepp: eventuelt en stor hund :ler:

hmm jeg tror jeg heller vil ha en sånn en :rødme: er ikke så glad i så store hunder :ler:

Skrevet

Guriane -

Som en rotte?????? :sjokk:

Hvorfor mener du den ikke er snill? Den er jo snill mot eieren sin ?

Hører du Guriiiane :rope:

Psf, du har vel hørt den der "we never get high on our own suplies" :regler:

Hører du Guriane (din vanskeligper) :sur: Guri, du kan bli med k82 til Ullared en dag. Kan vi shoppe, spise litt svenske kjøttboller og sånt og vi kan svippe hjemmom så viser jeg deg filmsamlingen min. Det hadde vært en dag du ei hadde glemt så lett :jolie:

Ja, den minner meg om ei rotte.. :fnise: Den er sikkert snill med eieren sin, min ikke alltid mot andre. :opplyser: Det kan leggen min skrive under på :jolie:

Ja, den slo henne jo helt ut ;)

Pøh :ler:

:hoho: Du, det tror jeg på ;) Men Guriane vil ikke til Ullared :sur:

:opplyser: jeg pleide faktisk å ha problemer med å blåse inn i gjerdet før også, pappa måtte komme å hente meg fra bussen(skolebussen) av og til. for jeg fløy bare inn i gjerdet, og da var det ikke glatt! :ler: men da var jeg liten altså(vertfall 10kg, og 5cm mindre :fnise:)

Så søt :kose:

Skrevet

hmm jeg tror jeg heller vil ha en sånn en :rødme: er ikke så glad i så store hunder ler:

Oki oki, men jeg syns du skal kjøpe en dobbermann du også :jepp:

Ja, den minner meg om ei rotte.. :fnise: Den er sikkert snill med eieren sin, min ikke alltid mot andre. :opplyser: Det kan leggen min skrive under på :jolie:

Ja, den slo henne jo helt ut ;)

Pøh :ler:

:hoho: Du, det tror jeg på ;) Men Guriane vil ikke til Ullared :sur:

Så søt :kose:

Rotte :snurt: Har du briller? Du bør snakke med Optik Al :snurt:

Bet en dobbermann deg i leggen ? :rulle:

Du er så vanskelig :sukk: her planlegger jeg den fornøyelsesturen til Ullared så er du bare :snurt: og er prinsessse-vil ikke :sukk: Jeg gir opp :sukk:

Gjest *Twinklestar*
Skrevet

Oki oki, men jeg syns du skal kjøpe en dobbermann du også :jepp:

Du er så vanskelig :sukk: her planlegger jeg den fornøyelsesturen til Ullared så er du bare :snurt: og er prinsessse-vil ikke :sukk: Jeg gir opp :sukk:

jaa jeg kan kanskje kjøpe en dobbermann etter at jeg har fått en sånn en? :nigo: :rødme:

:skratte:

Skrevet

jaa jeg kan kanskje kjøpe en dobbermann etter at jeg har fått en sånn en? :nigo: :rødme:

:skratte:

:jepp::fnise:

Skrevet

:hjerte: Doberman :hjerte:

Se; babydoberman!!!

Ikke sant!! Så sier Gurine den ser ut som en rotte :slåss: :slår: :sloss: :kjefte:

Skrevet

Ikke sant!! Så sier Gurine den ser ut som en rotte :slåss: :slår: :sloss: :kjefte:

:snurt:

Er ikke en rotte. I så fall lurer jeg på hva slags rotter bor der hun kommer fra :snurt:

Skrevet

Ja. Da jeg gikk i barnehagen.

:fnise: Men kan vi ikke finne på noe annet fornøyelig enn å dra oss til Ullared da? :arwen:

Den gjør det..

:snurt:

Er ikke en rotte. I så fall lurer jeg på hva slags rotter bor der hun kommer fra :snurt:

Nei, det ER jo ingen rotte :lol: De minner meg bare om det. Og så har de sånne rare bakbein som står langt bakover. Det ser så rart ut.

Skrevet

Neiiiii, de er fiiine jo!!! :hoppe:

Skrevet

Hællenussen, for en søt voffse da... :rødme:

Skrevet

Aldri forventet DU ristet på hodet av meg :sukk::ler:

Jammen, du kan jo ikke lage lister med ting du ikke vil gjøre :regler: Æ'kke lov, æ'kke lov :opplyser:

Men kan jeg få bli med på Ullareed?? :sjenert:

Skrevet

*jøss, bygger det seg opp en veritabel storm av damer og andre som VIL til Ullared nå?* :popcorn:

Skrevet

Ser ikke ut som om en må opprette liste riktig ennå. :)

Men hei og god dag til K i den rose tråden. :goodbye:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...