Gjest Katee Skrevet 3. januar 2011 #6981 Skrevet 3. januar 2011 Jammen, jammen! Jeg kom på at det ikke var en lur ting å si til noen egentlig Bare glem at jeg sa det
Hoppetaujenta Skrevet 3. januar 2011 #6982 Skrevet 3. januar 2011 Jeg trekker tilbake at jeg hater den. Kan ikke forklare det på åpent forum uansett Men dette er da vel å betrakte som en helt spesiell og "lukket avdeling" på dette forumet, så bare føl deg som hjemme du. *med forståelsesfull pyskologstemme* "Har vi lyst til å snakke om noe spesielt i da da, Al"? PMMMMMSSS!!!Der gikk varselet, og det var grunnen til at hun skrev så høyt litt lengre tilbake. Lettere ubalansert for tiden, min venn? Noe DU har lyst til å dele med gruppa di i kveld?
kristian82 Skrevet 3. januar 2011 Forfatter #6985 Skrevet 3. januar 2011 ...i motsetning til hvis Margareth hadde fått tilslaget? :tristbla NÅ er jeg skuffet nå! Nei, det er nok meg det. sleeping: Neie, jeg hadde jo ikke blitt om du fikk tilslaget - det var jo egentlig win win siden det var dere to det sto mellom, men jeg ble jo veldig glad når Al vant såklart Se K! Guri er her! :hoppe Nå blir han glad! Og jeg har fått ny avatar strix: K82 blir glad nigo: Selv om jeg hater denne smileyen... yvonne: ; Godt nytt år til alle sammen! :skaal :vinke Fin avatar : :hallo Skjer'a? Hei hei Guri Så koslig du er tilbake/tar turen innom. Så drit å være syk i jula da Masse Bare gi meg pillene mine du Hvilke piller KUUUUL AVATAR APPIFANY!
Guriane Skrevet 3. januar 2011 #6986 Skrevet 3. januar 2011 (endret) Ja, skjønner det Ble bra nyttårsfeiring i det minste da? Ja Hei hei Guri Så koslig du er tilbake/tar turen innom. Så drit å være syk i jula da Masse Ja, kjedelige greier. for Hatt en fin jul du da? Endret 3. januar 2011 av Guriane
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2011 #6988 Skrevet 4. januar 2011 Hvilke piller Nu må vi bare ta det med heeelt ro her. Det var de som den snille og forståelsesfulle Dr. Margareth skulle skrive ut for noen innlegg siden, hehe...til Al. Spesielt tilfelle det der...
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. januar 2011 #6989 Skrevet 4. januar 2011 Hei hei, deg er det lenge siden jeg har sett. Alt bra? ja jeg orker ikke alltid sitte å lese så mye på pcen, og da blir det lite tid her inne også ellers er alt bra
kristian82 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #6990 Skrevet 4. januar 2011 Ja Ja, kjedelige greier. for Hatt en fin jul du da? Ja, julen min har vært fin den Nu må vi bare ta det med heeelt ro her. Det var de som den snille og forståelsesfulle Dr. Margareth skulle skrive ut for noen innlegg siden, hehe...til Al. Spesielt tilfelle det der... Åja Kan jeg få noen også? ja jeg orker ikke alltid sitte å lese så mye på pcen, og da blir det lite tid her inne også ellers er alt bra Huffda Håpe formen bedrer seg da stakkar
Gjest Katee Skrevet 4. januar 2011 #6991 Skrevet 4. januar 2011 Neie, jeg hadde jo ikke blitt om du fikk tilslaget - det var jo egentlig win win siden det var dere to det sto mellom, men jeg ble jo veldig glad når Al vant såklart Nu må vi bare ta det med heeelt ro her. Det var de som den snille og forståelsesfulle Dr. Margareth skulle skrive ut for noen innlegg siden, hehe...til Al. Spesielt tilfelle det der... *skuler*
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. januar 2011 #6994 Skrevet 4. januar 2011 Hva slags piller er det alle skal ha? det lurer jeg også på? :klø:
kristian82 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #6995 Skrevet 4. januar 2011 På tide å lage noen rosa nyttårsforsetter for 2011. 1. Ny jobb. 2. Kjøpe ny leilighet. 3. Kjøpe ny bil. 4. Få meg en Doberman tispe. 5. Vurdere muligheten for å finne en aktivitet som kan overta Film&potetgull&godis sin soleklare første plass. 6. Ha beskyttet samleie med en fjong frøken som enten er kategori - ung (max 21 år) eller "kvinne" 31-38 år. Egentlig ikke noe lyst, men føler det er greit for syns skyld. Vi har jo alle lært fra barnsben av at noe "må man bare gjøre". 7. Begynne med bakkeløp og langintervall løping når snøen forsvinner. 8. Få til en blodharry solo handletur til Ullared inkl. overnatting når sommeren nærmer seg. Omg :dåne: for en lang liste det ble. Å så mange punkter jeg egentlig ikke har lyst til å gjennomføre en gang :dåne: Bra slike lister ikke er juridisk bindende
kristian82 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #6997 Skrevet 4. januar 2011 Ånei. Ikke Ullared! :dåne: Ser jo super artig ut der jo
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. januar 2011 #6998 Skrevet 4. januar 2011 hvorfor lager du en liste over ting du egentlig ikke har lyst til å gjøre? :klø:
kristian82 Skrevet 4. januar 2011 Forfatter #6999 Skrevet 4. januar 2011 hvorfor lager du en liste over ting du egentlig ikke har lyst til å gjøre? :klø: Delvis fordi jeg føler et gruppepress på å lage en liste og delvis fordi jeg ikke hadde noe annet å skrive, og nok glemmer hele lista i februar uansett
Gjest *Twinklestar* Skrevet 4. januar 2011 #7000 Skrevet 4. januar 2011 Delvis fordi jeg føler et gruppepress på å lage en liste og delvis fordi jeg ikke hadde noe annet å skrive, og nok glemmer hele lista i februar uansett *riste oppgitt og lattermild på hodet* ok, skjønner
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå