kristian82 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6681 Skrevet 12. desember 2010 God morgen Kristian. *nybakte rundstykker står klar på kjøkkenet* Wiiii, for en gledelig suprise Tusen takk Hei og hopp! Du er topp :nigo God morgen! :vinke :kaffekopp og :sjokolade til frokost? Sammen med rundstykkene av glede Hvis K ikke vil ha, vil jeg gjerne være med å dele sjokoladen lur: Jeg kan ta smulene som du mister på gulvet og sånn jeg Virre Ok da, du er tigitt :klem *forsyner seg litt av kaffen og sjokoladen før hun går* Bra Gjør i kveld du da, vennen :sjarmor hjerte: Sitter og kjeder meg. Bare kjedelige ting på TV og har ikke noe å lese i. Får se om jeg kan finne ei bok i hyllen som det er lenge siden jeg har lest. mange ting jeg skulle ha gjort her hjemme, mne den forbaska armen begrenser det. Huffda Faithy. Så kjedelig! Håper du blir bra snart. Er det ikke noe spennende som skjer på nett da? Håper du sover søtt nå - uten vondt en plass Håper du får dratt med deg Megan Fox hjem i kveld K! Seff seff...tenkt deg det a..fått til det lissom...tror jeg nesten jeg skulle klart å glemt tannverken min og heller fokusert mer på andre ting...regner med det hadde blitt en del pelling og pirking på henne da..(altså jeg peller/klår og pirker) og litt som en boksematch..bare litt kortere runder og litt færre runder totalt
kristian82 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6682 Skrevet 12. desember 2010 Klart å "K.O" ho, ja DA hadde en vært noe til kar K82 er skeptisk
kristian82 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6683 Skrevet 12. desember 2010 (endret) Jeg må skrive noe...Hmmm......... Musikk er en fin ting. Med den rette musikk kan enhver tanke, handling og drøm tas til nye høyder. Proclaimers Walk 500 miles f.eks. Den gjør så jeg får lyst til å marsjere taktfast med høye kneløft og svingende armer, mens jeg beveger meg oppover et stort berg. På toppen av berget står butikkdama og venter på meg. Brunt langt hår som kjærtegner vinden. En aura av godhet og varme. Et smil kun de umenneskelige kan motstå, og øyer en ønsker å være midtpunktet i. Små søte varme hender med negler, som varmt tar imot en, på toppen av berget. Så spretter vi hånd i hånd mot vår lille hytte. På toppen av et berg hvor tiden står stille og sjelen frydefult ut over den store verden som man skuer i det fjerne. Der skal K82 bo (og butikkdama da..og to døtre). Herfra til evigheten. Så kan vi ta en annen sang. Hmm. Noterer meg at jeg faktisk liker sånne sanger best. Jeg er litt soft av meg. Men men, jeg har jo tross alt en rosa dagbok. Jo...Ramstein America. Kjeven biter seg sammen. Tanker går sporentreks til styrke og vekttrening. Slåssing og . Mørke kjeledresser, finnlandshetter og AG3 gevær med påfølgende flukt i stjålte sorte audier. "Rikslarm" som det heter i Sverige. Et kaldt ansikt med et lite nummerskilt på forsiden av VG og prangende røde bokstaver med skriften "Etterlyst". Ligge lavt i sør Frankrike. Henge med high class bitches som en egentlig ikke liker, drikke champagne (som en heller ikke liker) og fordele utbytte. Før en enten blir skutt, kjører pull ups på ullersmo, eller emigrer til ukjente farvann og og lever som en skygge. Tall dark stranger. The options can feel quite tormenting. What a duality. Will the opposite sides cancel each other out? Will the thought of the choise it self stop me from making a selection? Will that mean that I neither get the shop lady nor the tall dark dangerous stranger life? What the fuck will I then get? Ellers hørte jeg et bra ordtak her om dagen - uten sammenligning forøvrig altså . "Man elsker det bortkomne lam høyest". Det er veldig sant. I alle fall for min del. Samme kan sies om det der "man elsker ingen på tross av sine feil, men på grunn av sine feil". Nok en gang, K82 nikker Hvor jeg ville enn med det siste vet jeg ikke. Jo, jeg forsøker kanskje å svare på mitt eget spørsmål ovenfor. Eller kanskje var det Al sin tråd. Sto noe om du skulle legge deg i natt og et eller annet. Hmm. Sikkert Al sin skyld. Jeg føler for å drive å fortelle hemmeligheter nå Men nope k82 får legge seg nå Jeg skal tenke på berget mitt jeg. Den der ransgreia kan jeg ta en dag jeg er mer frustrert og sur. I dag er jeg i humør. Dårlig gjort at ingen av dere er her as. Jeg blir jo bare sittende og bable Endret 12. desember 2010 av kristian82
Hoppetaujenta Skrevet 12. desember 2010 #6684 Skrevet 12. desember 2010 Duverden, duverden....jeg tror jammen at Kristian fløy høyt i natt/dag morges. Håper at han fikk litt hardt tiltrengt søvn da...han kunne visst trenge det, hehe... Jeg så deg marsjere i takt med deg selv...et søtt og morsomt syn, mens sangen surret i bakgrunnen i hodet mitt. Ha en nyydelig søndag.
Inwe Skrevet 12. desember 2010 #6685 Skrevet 12. desember 2010 Høres ut som du hadde litt av en natt Så da sover du nok fortsatt. Håper tømmermennene lar deg være når du våkner
Gjest Katee Skrevet 12. desember 2010 #6686 Skrevet 12. desember 2010 The options can feel quite tormenting. What a duality. Will the opposite sides cancel each other out? Will the thought of the choise it self stop me from making a selection? Will that mean that I neither get the shop lady nor the tall dark dangerous stranger life? What the fuck will I then get? Ellers hørte jeg et bra ordtak her om dagen - uten sammenligning forøvrig altså . "Man elsker det bortkomne lam høyest". Det er veldig sant. I alle fall for min del. Samme kan sies om det der "man elsker ingen på tross av sine feil, men på grunn av sine feil". Nok en gang, K82 nikker Hvor jeg ville enn med det siste vet jeg ikke. Jo, jeg forsøker kanskje å svare på mitt eget spørsmål ovenfor. Eller kanskje var det Al sin tråd. Sto noe om du skulle legge deg i natt og et eller annet. Hmm. Sikkert Al sin skyld. Jeg føler for å drive å fortelle hemmeligheter nå Men nope k82 får legge seg nå Jeg skal tenke på berget mitt jeg. Den der ransgreia kan jeg ta en dag jeg er mer frustrert og sur. I dag er jeg i humør. Dårlig gjort at ingen av dere er her as. Jeg blir jo bare sittende og bable Oh, my darling! Blame it on me, all on me! Har du vært ute nå? Tatt deg noen gode øl og filosofert? Så dumt at jeg ikke var her og fikk noen hemmeligheter ut av deg Håper dagen i dag har vært like bra! Du fortjener det, kjære deg
Faithy Skrevet 12. desember 2010 #6687 Skrevet 12. desember 2010 Du Kristian, du Kristian. Mange tanker under den fine hårluggen du Lurer på om jeg skal farge håret brunt jeg... :rødme: Har langt hår, men det er dessverre lyst. Og drar gjerne til Sør-Frankrike jeg da. Men vet ikke om jeg er så tøff som deg
kristian82 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6688 Skrevet 12. desember 2010 Duverden, duverden....jeg tror jammen at Kristian fløy høyt i natt/dag morges. Håper at han fikk litt hardt tiltrengt søvn da...han kunne visst trenge det, hehe... Jeg så deg marsjere i takt med deg selv...et søtt og morsomt syn, mens sangen surret i bakgrunnen i hodet mitt. Ha en nyydelig søndag. : jeg var i det pratsomme hjørne ja Takk takk Høres ut som du hadde litt av en natt ) Så da sover du nok fortsatt. Håper tømmermennene lar deg være når du våkner Sov lenge ja Tømmermenn? Insinuerer du at jeg var full i går? Oh, my darling! Blame it on me, all on me! :nigo Har du vært ute nå? Tatt deg noen gode øl og filosofert? Så dumt at jeg ikke var her og fikk noen hemmeligheter ut av deg :kose Håper dagen i dag har vært like bra! Du fortjener det, kjære deg kyss: Al skylder på deg ja Neie, jeg var klin edru jeg faktisk :dåne: Snill du er Du Kristian, du Kristian. Mange tanker under den fine hårluggen du haar: Lurer på om jeg skal farge håret brunt jeg... :rødme: Har langt hår, men det er dessverre lyst. Og drar gjerne til Sør-Frankrike jeg da. Men vet ikke om jeg er så tøff som deg :ler Under hentesveisen ja Ja, farg det brunt Men holder med at en er tøff da
kristian82 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6690 Skrevet 12. desember 2010 Fint å ha noen å skylde på Ja Men er jo ingen som tror på meg da, jeg tror det jo ikke selv en gang (at det er din feil lissom) Hvordan er formen ?
Gjest Katee Skrevet 12. desember 2010 #6691 Skrevet 12. desember 2010 Veldig bra i dag faktisk Håper det varer lenge Jeg kan fint ta på meg skylden Hihi
Gjest hogwash Skrevet 12. desember 2010 #6692 Skrevet 12. desember 2010 Jeg tror også det er Al sin skyld, hevn for det med kjolen
kristian82 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6693 Skrevet 12. desember 2010 Veldig bra i dag faktisk Håper det varer lenge Jeg kan fint ta på meg skylden Hihi Så bra Ja, det må man håpe på Snill du er
kristian82 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6694 Skrevet 12. desember 2010 Jeg tror også det er Al sin skyld, hevn for det med kjolen Tror ikke Al bryr seg så mye om at jeg låner litt stæsj jeg
Gjest Katee Skrevet 12. desember 2010 #6695 Skrevet 12. desember 2010 Tror ikke Al bryr seg så mye om at jeg låner litt stæsj jeg Så lenge ting er vasket og i god stand når de kommer tilbake, så bryr det meg ikke
Gjest Katee Skrevet 12. desember 2010 #6696 Skrevet 12. desember 2010 Jeg tror også det er Al sin skyld, hevn for det med kjolen Merkelig hvor mange som skylder alt på meg. Skjer meg til stadighet IRL Men det bryr meg som sagt ikke
Gjest hogwash Skrevet 12. desember 2010 #6697 Skrevet 12. desember 2010 Merkelig hvor mange som skylder alt på meg. Skjer meg til stadighet IRL Men det bryr meg som sagt ikke Hvis det hjelper kan du skylde på meg for alle som skylder på deg
kristian82 Skrevet 12. desember 2010 Forfatter #6698 Skrevet 12. desember 2010 Så lenge ting er vasket og i god stand når de kommer tilbake, så bryr det meg ikke Det er det jo såklart. K82 er da ingen Gris
Gjest Katee Skrevet 12. desember 2010 #6699 Skrevet 12. desember 2010 Hvis det hjelper kan du skylde på meg for alle som skylder på deg No worries! Det går fint. Men takk!
Gjest Katee Skrevet 12. desember 2010 #6700 Skrevet 12. desember 2010 Det er det jo såklart. K82 er da ingen Gris Bra!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå