mia83 Skrevet 23. november 2010 #6461 Skrevet 23. november 2010 Jeg må også litt.. er det mulig å få se bilder av noe av det fantastiske du har fått montert da?
kristian82 Skrevet 23. november 2010 Forfatter #6462 Skrevet 23. november 2010 litt. Du har en forunderlig fin måte å skrive på det var jo snilt sagt Jeg må også litt.. er det mulig å få se bilder av noe av det fantastiske du har fått montert da? aner jeg et snev av skepsis og ironi?
*appifany* Skrevet 23. november 2010 #6463 Skrevet 23. november 2010 Jeg er så trøtt at jeg har ene øyet lukket, på tide å legge seg kanskje??
Hoppetaujenta Skrevet 24. november 2010 #6464 Skrevet 24. november 2010 (endret) Ellers noterer jeg meg artikkelen "slik vil vi ha sex" Å prate sammen kan være en ørliten fordel - selv om k82 seff klarer å lukte seg frem til indre fantasier hos det motsatte kjønn - syns jeg det er svært snodig, at jenter reagerer på "hvorfor river han bare ikke av meg tøyet, drar meg i håret og tar meg HARDT" Det finnes jo de jenter som hadde blitt og nesten om de ikke har sånne preferanser. Selv om såklart, en sånn der "face down, ass up" funker jo på stort sett alle. Jenter altså, snodig, snodigere, mer snodig, mest snodig, jente snodig. Den reagerte jeg også på. Det er så smalt å skrive på det viset. Det er klart at vi har forskjellige lyster og behov her i verden,og behovene kan jo også veksle litt fra tid til annen, men ære være de guttene og mennene som er trivelige og hyggelige, som faktisk er levende medmennesker i stedenfor fantasimonstre som bare slenger en rundt og "inntar fortet" med en selvsikker steinmaske. Sistnevnte vil ikke jeg ha i alle fall. *så vet alle det, hehe...* Endret 24. november 2010 av Margareth
*appifany* Skrevet 24. november 2010 #6465 Skrevet 24. november 2010 Klokken er fem over halv tre. Jeg bare noterer meg det.....
kristian82 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #6466 Skrevet 24. november 2010 Jeg er så trøtt at jeg har ene øyet lukket, på tide å legge seg kanskje?? ser for meg en litt penere enn vanlig sjørøver Den reagerte jeg også på. Det er så smalt å skrive på det viset. Det er klart at vi har forskjellige lyster og behov her i verden,og behovene kan jo også veksle litt fra tid til annen, men ære være de guttene og mennene som er trivelige og hyggelige, som faktisk er levende medmennesker i stedenfor fantasimonstre som bare slenger en rundt og "inntar fortet" med en selvsikker steinmaske. Sistnevnte vil ikke jeg ha i alle fall. *så vet alle det, hehe...* Det er notert Klokken er fem over halv tre. Jeg bare noterer meg det..... viktig å notere seg ting
*appifany* Skrevet 24. november 2010 #6467 Skrevet 24. november 2010 Noterte pokker meg feil og! Den var jo seks minutter over halv :dåne:
kristian82 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #6468 Skrevet 24. november 2010 Noterte pokker meg feil og! Den var jo seks minutter over halv :dåne: det må du ikke gjøre igjen. Man må alltid notere korrekt I dag fikk jeg en film jeg kun bestilte fordi Megan Fox er med det er jo egentlig en aaaaltfor skummel film for k82 å se på :dåne:
kristian82 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #6469 Skrevet 24. november 2010 Jeg noterer meg noe sjokkert at jeg faktisk har endret smakspreferansene mine drastisk. Eller, liker fortsatt jenteromper da (så legningen er ikke endret ) men jeg liker brått blondiner mye dårligere enn brunetter Egentlig bestandig syns blondt hår var penest, men nå, nå er det jo bare brunetter jeg over. Ellers noterer jeg meg at jordbær proteinpulver fra proteinfabrikken er gudommelig godt. Tror du/dere det går ann å finne en jente som smaker som det? Det hadde vært noe Jeg noterer meg at en fremtidig nettdating profil blir seende sånn ca slik ut - "Middels gladiator med lite kroppshår, men (takk gud) med rikelig hår på hodet, søker brunette som smaker som proteinpulver og har fin som liker oppmerksomhet ( må like oppmerksomhet altså, om det var uklart)" Har jo andre krav også såklart men det var da en start i alle fall.
Gjest Katee Skrevet 24. november 2010 #6471 Skrevet 24. november 2010 Jeg noterer meg noe sjokkert at jeg faktisk har endret smakspreferansene mine drastisk. Eller, liker fortsatt jenteromper da (så legningen er ikke endret ) men jeg liker brått blondiner mye dårligere enn brunetter Egentlig bestandig syns blondt hår var penest, men nå, nå er det jo bare brunetter jeg over. Ellers noterer jeg meg at jordbær proteinpulver fra proteinfabrikken er gudommelig godt. Tror du/dere det går ann å finne en jente som smaker som det? Det hadde vært noe Jeg noterer meg at en fremtidig nettdating profil blir seende sånn ca slik ut - "Middels gladiator med lite kroppshår, men (takk gud) med rikelig hår på hodet, søker brunette som smaker som proteinpulver og har fin som liker oppmerksomhet ( må like oppmerksomhet altså, om det var uklart)" Har jo andre krav også såklart men det var da en start i alle fall. Jeg sier da takk gud for det
kristian82 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #6472 Skrevet 24. november 2010 Hvilken film 'a? Vi postet samtdig Jennifers body Nu er kaffen klar. til Al ( :kaffekopp: ) til andre besøkende også. Jeg må bevege meg bort fra Pcn nå, prates senere
kristian82 Skrevet 24. november 2010 Forfatter #6473 Skrevet 24. november 2010 Jeg sier da takk gud for det Jeg vet noe av det jeg er mest happy med as Har hår akkurat på korrekt sted (hodet) og ellers er jeg en myk/hard hårløs gladiator Kanskje ikke så mange gladiatorer som hopper sånn her men men..anyways
*appifany* Skrevet 24. november 2010 #6476 Skrevet 24. november 2010 det må du ikke gjøre igjen. Man må alltid notere korrekt I dag fikk jeg en film jeg kun bestilte fordi Megan Fox er med det er jo egentlig en aaaaltfor skummel film for k82 å se på :dåne: Hva slags film da Liker ikke det her med du ikke liker blondiner. Men nå har jeg farget håret(var hos frisør i går) og nå har jeg sandfarget hår
Gjest Katee Skrevet 24. november 2010 #6477 Skrevet 24. november 2010 Hva med rødt hår da?? *føler en konkurranse er nært forestående* http://fc08.deviantart.net/fs19/f/2007/287/f/c/Red_Hair_by_ChallengHer.jpg
Gjest Katee Skrevet 24. november 2010 #6478 Skrevet 24. november 2010 Du må gjerne komme med tips i tråden min http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=524587
*appifany* Skrevet 25. november 2010 #6479 Skrevet 25. november 2010 Hva med rødt hår da?? *føler en konkurranse er nært forestående* http://fc08.deviantart.net/fs19/f/2007/287/f/c/Red_Hair_by_ChallengHer.jpg Det er alltid en konkurranse på gang
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå