Gjest Mahareth Skrevet 10. november 2010 #6261 Skrevet 10. november 2010 HA-HA-HA-HA HA-HA-HA-HA HA-HA-HA-HA HA-HA-HA-HA
Gjest Katee Skrevet 10. november 2010 #6262 Skrevet 10. november 2010 MERE - MERE - MERE MERE - MERE - MERE MERE - MERE - MERE :regler:
Gjest Katee Skrevet 10. november 2010 #6263 Skrevet 10. november 2010 Hvor er nå han der gutten vår???
Gjest Mahareth Skrevet 10. november 2010 #6264 Skrevet 10. november 2010 Tipper han har gjemt seg i boksen sin
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2010 #6265 Skrevet 10. november 2010 Åh, dere er herlige ...jeg ligger langflat og roper og bærer meg, og er veldig glad for at jeg ikke er nyoperert, hehe... :dagens-rose: Kaste et hav av roser ut på de demonstrasjonerende menneskemassene...(2 stk? :klø: ) Make luv, NOT war! Make luv, NOT war! Make luv, NOT war!
Gjest Katee Skrevet 10. november 2010 #6266 Skrevet 10. november 2010 Kjære K, du må forstå, at du ikke kan gå, når alt står på. Hvor er du, gutt, gutt?
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2010 #6267 Skrevet 10. november 2010 Vakkert, Al. Vakkert. Mitt bidrag. Leses som et limerick av noe slag: Hvor ble det av K - den oksen? Han virket så staut og voksen. En mykrosa gutt, fortjener salutt - han gjemmer seg innest i boksen...
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2010 #6269 Skrevet 10. november 2010 *bukke og neie etter alle kunstens regler og litt til, hehe...*
Gjest Katee Skrevet 10. november 2010 #6271 Skrevet 10. november 2010 Kay-Man bør komme innom i løpet av natten og lese alt det vakre vi har skrevet ned her Natta til alle
Gjest hogwash Skrevet 10. november 2010 #6272 Skrevet 10. november 2010 Maser dere på Kristian i hans egen bok?
VirreVapp Skrevet 11. november 2010 #6273 Skrevet 11. november 2010 Haha, ble i godt humør av å lese her inne
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2010 #6274 Skrevet 11. november 2010 Maser dere på Kristian i hans egen bok? Maser og maser fru Blom. Om jeg vil treffe Kong Harald, så går jeg til slottet ikke sant? Nytter ikke å lete etter K i andre tråder, for der var han heller ikke. Vi lette!
kristian82 Skrevet 11. november 2010 Forfatter #6275 Skrevet 11. november 2010 (endret) Hmm...hva er dette for slags luremusoppførsel? Tenk å si at en har en morsomboks, og åpne littegranne, men heller ikke mere??? Vi vil jo SE MERE! HALLOOO!!! sorry da. Kom igjen nå, Mar! Kom igjen, K! MERE! MERE! MERE! så gærne dere er (i liiiike it ) Åh, filler`n...tida går når en har det gøy i andre tråder...men jeg skal bidra til de enda utholdende og taktfaste til AL: Fikk med meg en gjeng til å bråke litt og tiltrekke seg oppmerksomheten her...Noen transer som danser, litt publikum som roper med deg og fem rabagaster fra blindeforbundet (med solide taktfaste hvite stokker)i tillegg. HOY! HOY! HOY! HOY! Jeg vil også høre mer om Kristian sine barndomstanker! Jeg skulle aldri nevnt de nå får jeg helt prestasjonsangst jo Hvor er nå han der gutten vår??? : Er her nå dumt jeg ikke var her i går så kooooslig dere har skrevet og hoiet i boken min Kjære K, du må forstå, at du ikke kan gå, når alt står på. Hvor er du, gutt, gutt? Gode Al Vakkert, Al. Vakkert. Mitt bidrag. Leses som et limerick av noe slag: Hvor ble det av K - den oksen? Han virket så staut og voksen. En mykrosa gutt, fortjener salutt - han gjemmer seg innest i boksen... Tusen takk Mar En stooooor (har ikke flere smilys igjen) blomst og klem til gode Mar og Al for mye artigheter i tråden min, og til vampyren for den nydelige vampyrlatteren og virre også Endret 11. november 2010 av kristian82
Hoppetaujenta Skrevet 11. november 2010 #6276 Skrevet 11. november 2010 Ååå, så koselig med all denne klemmingen... Kjenner at jeg trenger slikt i vintermørket. *så får vi se hvilken unnskyldning jeg finner på når det begyner å bli vår, hehe...*
kristian82 Skrevet 11. november 2010 Forfatter #6277 Skrevet 11. november 2010 Ååå, så koselig med all denne klemmingen... Kjenner at jeg trenger slikt i vintermørket. *så får vi se hvilken unnskyldning jeg finner på når det begyner å bli vår, hehe...* alltids lett å komme med legitime grunnlag for å få klemmer
kristian82 Skrevet 11. november 2010 Forfatter #6279 Skrevet 11. november 2010 Kan jeg by fruen på en bit?
Gjest Katee Skrevet 11. november 2010 #6280 Skrevet 11. november 2010 Maser dere på Kristian i hans egen bok? :regler så gærne dere er (i liiiike it ) Er her nå dumt jeg ikke var her i går så kooooslig dere har skrevet og hoiet i boken min Gode Al :klem En stooooor (har ikke flere smilys igjen) blomst og klem til gode Mar og Al for mye artigheter i tråden min, og til vampyren for den nydelige vampyrlatteren og virre også KLEMMETID!!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå