kristian82 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #6222 Skrevet 8. november 2010 Kom snart igjen da og du og Mar kan kose dere med til underholdningen (les k82) er tilbake.
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2010 #6225 Skrevet 9. november 2010 Vi får håpe det. Det er jo morgen jo! lol
kristian82 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #6226 Skrevet 9. november 2010 :strix: God kveld! Er du våken? nei, var ikke våken så sent i går. Men nååå er jeg våken Skjer a? Vi får håpe det. Det er jo morgen jo! lol :jepp:
kristian82 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #6228 Skrevet 9. november 2010 Jeg er på vei til Bergen Der da? Aha, ut å reise igjen altså Hvor langt har du kommet på ferden da? Sitter i stolen min og prøver å få varmen igjen og spekulerer i middagsmat
*appifany* Skrevet 9. november 2010 #6229 Skrevet 9. november 2010 Kommet så langt at det jeg er omtrent ferdig pakket, skal bare legge ned en ting til. Derretter er jeg på vei ut døra. Ergo; snakkes senere Lykke til med middagsmatfinning
kristian82 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #6230 Skrevet 9. november 2010 Kommet så langt at det jeg er omtrent ferdig pakket, skal bare legge ned en ting til. Derretter er jeg på vei ut døra. Ergo; snakkes senere Lykke til med middagsmatfinning Aha, men da må du ha Goooood tur Appi Takk takk finner noe mat til slutt
Gjest Katee Skrevet 9. november 2010 #6231 Skrevet 9. november 2010 *legger seg ned på en rosa pute og tar en middagshvil*
mia83 Skrevet 9. november 2010 #6232 Skrevet 9. november 2010 God tur til Bergen Piffy! og til Kristian Står til? Må løpe..
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2010 #6233 Skrevet 9. november 2010 *finner frem den store rosa sacco-sengen og strekker meg ut i hele min lengde*
kristian82 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #6234 Skrevet 9. november 2010 *legger seg ned på en rosa pute og tar en middagshvil* K82 lister seg på tå for å ikke vekke den sovende prinsessen *tripp trapp* God tur til Bergen Piffy! og til Kristian Står til? Må løpe.. Hei Mia Okidoki her Hos deg da, travel om dagen? *finner frem den store rosa sacco-sengen og strekker meg ut i hele min lengde* Wiii, så koslig med så mange sovende (eller våkne) prinsesser i tråden min *tripper rundt og tar Mar nærmere etter i øyesyn* Jeg skulle notere nå...hmmmmmm...husker ikke...jo Jeg noterer meg at jeg syns det er noe snodig at i går når jeg skulle legge meg, ble liggende å fundere over om jeg ønsket å bli kremert eller begravd. :dåne: Jeg noterer meg - på en mer lystbetont måte - at after eight er farlig godt Jeg noterer meg også at jeg nok en gang presterte å "fiske" frem naskesmertene mine etter litt vel rar trening med manualer her hjemme, med en liten puff som benk :dåne: Jeg noterer meg også at Get him to greek var veldig bra og at "Infant Sorrow" (Aldus snow) bare har heeelt råååe sanger "Inside you, inside you inside youuuu
Hoppetaujenta Skrevet 9. november 2010 #6235 Skrevet 9. november 2010 K82 lister seg på tå for å ikke vekke den sovende prinsessen *tripp trapp* Wiii, så koslig med så mange sovende (eller våkne) prinsesser i tråden min *tripper rundt og tar Mar nærmere etter i øyesyn* *legger seg bedagelig over på siden halvt i søvne, og trekker over seg silkestoffet til fallskjermen hun alltid har med seg* zzz
kristian82 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #6236 Skrevet 9. november 2010 *legger seg bedagelig over på siden halvt i søvne, og trekker over seg silkestoffet til fallskjermen hun alltid har med seg* zzz
kristian82 Skrevet 9. november 2010 Forfatter #6238 Skrevet 9. november 2010 *smiler i søvne* Jeg bare mumler i søvne jeg meeen, jeg er gutt da..så da er det lov
Hoppetaujenta Skrevet 10. november 2010 #6239 Skrevet 10. november 2010 Hmm....jeg tror at du må være en gutt som ikke har fått de nødvendige vitamineralene i deg som god gammeldags mat gir. Mumlingen i søvne er egentlig er rop fra det ubevisste om at noen må være så snill å komme og gi deg lapskaus, hjemmelagede kjøttkaker med ertestuing/kålstuing, og kjøttsuppe og løksaus i store prosjoner. Det tror jeg. Orakelet har talt!
Gjest *Twinklestar* Skrevet 10. november 2010 #6240 Skrevet 10. november 2010 Jeg skulle notere nå...hmmmmmm...husker ikke...jo Jeg noterer meg at jeg syns det er noe snodig at i går når jeg skulle legge meg, ble liggende å fundere over om jeg ønsket å bli kremert eller begravd. :dåne: Jeg noterer meg - på en mer lystbetont måte - at after eight er farlig godt Jeg noterer meg også at jeg nok en gang presterte å "fiske" frem naskesmertene mine etter litt vel rar trening med manualer her hjemme, med en liten puff som benk :dåne: Jeg noterer meg også at Get him to greek var veldig bra og at "Infant Sorrow" (Aldus snow) bare har heeelt råååe sanger "Inside you, inside you inside youuuu tanken om å kremeres eller begraves kommer opp hos meg også på de merkligste tider after eight kristian du må ikke trene sånn, du må være forsiktig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå