Guriane Skrevet 7. november 2010 #6201 Skrevet 7. november 2010 Jaaaa, trakk en visdomstann nede :dåne: Gruuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusomt....hadde det ikke vært for at jeg er voksen..gutt...og litt stor..så hadde jeg Nååhh jeg er glad i trøst å nå er det litt fortjent også Nå må jeg spise..eller "drikke" suppe :dåne: k82 blir jo mager av disse tanngreiene Men titter innom senere i kveld regner jeg med, ha en fin kveld folkens Kos deg med suppe! Snakkes!
VirreVapp Skrevet 8. november 2010 #6202 Skrevet 8. november 2010 Uff, hørtes ikke noe godt ut. Håper du ikke har så vondt nå
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2010 #6203 Skrevet 8. november 2010 (endret) Vet du, K: jeg kom på en god idè som kanskje ikke er så god når det kommer til stykket, nemlig: man tager en sånn gummiert "tyggering" som man har til valper eller babyer, og så legger en den i fryseren noen timer til den blir helt iskald og stiv, SÅ har en den til å kjøle ned i munnen sin! God idè eller?!? Endret 8. november 2010 av Margareth
kristian82 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #6204 Skrevet 8. november 2010 (endret) Nååhh Kos deg med suppe! Snakkes! Uff, hørtes ikke noe godt ut. Håper du ikke har så vondt nå Takk takk, nei i dag virker det litt bedre Vet du, K: jeg kom på en god idè som kanskje ikke er så god når det kommer til stykket, nemlig: man tager en sånn gummiert "tyggering" som man har til valper eller babyer, og så legger en den i fryseren noen timer til den blir helt iskald og stiv, SÅ har en den til å kjøle ned i munnen sin! God idè eller?!? Hmmm...kanskje Hva slags gummiert tyggering? Jeg er fortsatt uten dobermann og uten 2 små søte jenter, så jeg hva det er Jeg noterer meg at jeg får fysisk vondt i lillemann av å se på omskjæringsinnslag på tvn :dåne: I det hele tatt tenke på det...ja, der var det - vondt i lillemann Det hadde vært et fint eksempel på en norsk prøve på vgs om "Gi eksempler på tankens makt" eller på "medias og tvns makt" Endret 8. november 2010 av kristian82
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2010 #6205 Skrevet 8. november 2010 Når jeg hører at du har vondt i lillemann, tenker jeg umiddelbart at du burde bandasjere åstedet og få den opp i et kledelig fatle,- men så går det opp for meg at det neppe er lillefingeren du snakker om og dermed faller hele behjelpeligheten min i fisk. Anse det som ikke foreslått i det hele tatt.
kristian82 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #6206 Skrevet 8. november 2010 Når jeg hører at du har vondt i lillemann, tenker jeg umiddelbart at du burde bandasjere åstedet og få den opp i et kledelig fatle,- men så går det opp for meg at det neppe er lillefingeren du snakker om og dermed faller hele behjelpeligheten min i fisk. Anse det som ikke foreslått i det hele tatt. nå så jeg for meg et fatle rundt halsen og ned foran bena som holdt en bandasjert lilemann "oppe" :skrattte: DA hadde jeg dødd as :dåne:
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2010 #6207 Skrevet 8. november 2010 Vel,- man tager hvad man haver for å få Kristianen vår frisk igjen, vettu.
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. november 2010 #6208 Skrevet 8. november 2010 Takk takk, nei i dag virker det litt bedre Hmmm...kanskje Hva slags gummiert tyggering? Jeg er fortsatt uten dobermann og uten 2 små søte jenter, så jeg hva det er Jeg noterer meg at jeg får fysisk vondt i lillemann av å se på omskjæringsinnslag på tvn :dåne: I det hele tatt tenke på det...ja, der var det - vondt i lillemann Det hadde vært et fint eksempel på en norsk prøve på vgs om "Gi eksempler på tankens makt" eller på "medias og tvns makt" stakkars det skal vist ikke være lett å være kristian nei
Gjest *Twinklestar* Skrevet 8. november 2010 #6209 Skrevet 8. november 2010 nå så jeg for meg et fatle rundt halsen og ned foran bena som holdt en bandasjert lilemann "oppe" :skrattte: DA hadde jeg dødd as :dåne: det gjorde jeg også! :skratte:
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2010 #6210 Skrevet 8. november 2010 (endret) I ren høflighet holder jeg for øynene til denne lille sekvensen ikke nevnes mere. Det blir for sterke bilder... lol Endret 8. november 2010 av Margareth
Gjest Mahareth Skrevet 8. november 2010 #6211 Skrevet 8. november 2010 nå så jeg for meg et fatle rundt halsen og ned foran bena som holdt en bandasjert lilemann "oppe" :skrattte: DA hadde jeg dødd as :dåne:
*appifany* Skrevet 8. november 2010 #6212 Skrevet 8. november 2010 Ingenting er som dagbokland. Går ikke ann å være i dårlig humør her inne
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2010 #6213 Skrevet 8. november 2010 *Synge lystig* "For i dagbokland, der kan alt gå an - der er vi like tøysete og rare alle mann"....
kristian82 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #6215 Skrevet 8. november 2010 Vel,- man tager hvad man haver for å få Kristianen vår frisk igjen, vettu. stakkars det skal vist ikke være lett å være kristian nei Nei, er ikke bare bare I ren høflighet holder jeg for øynene til denne lille sekvensen ikke nevnes mere. Det blir for sterke bilder... lol Ikke vær så prippen da :skratte Ingenting er som dagbokland. Går ikke ann å være i dårlig humør her inne :
Hoppetaujenta Skrevet 8. november 2010 #6216 Skrevet 8. november 2010 Ikke vær så prippen da Nehei...så du VIL faktisk at vi damene her inne skal se for oss den happeningen? Og vi skal være iført små sykehusuniformer og ha bandasjeutstyr klar...? Dette er meget besynderlig, Kristian. MEGET besynderlig!
kristian82 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #6217 Skrevet 8. november 2010 Nehei...så du VIL faktisk at vi damene her inne skal se for oss den happeningen? Og vi skal være iført små sykehusuniformer og ha bandasjeutstyr klar...? Dette er meget besynderlig, Kristian. MEGET besynderlig! neeei mener du bare ikke skal snu deg bort av tanken...den hadde jo i så fall vært bandasjert inn, helt tekkelig og sømmelig Nei, må snakke om noe annet...jeg liker ikke å snakke om noe som inkluderer skader på lillemann
kristian82 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #6219 Skrevet 8. november 2010 Dere er så rare Hva er det du står der og sier :hakeslepp: RAR? ???? JEG? K82 skjønner ingen verdens ting
kristian82 Skrevet 8. november 2010 Forfatter #6220 Skrevet 8. november 2010 Nei, nå må jeg logge av. Ha en fin kveld videre folkens Mvh Urare K82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå