Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke:

Når skal du snakke med butikkjenta :arwen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:vinke:

Når skal du snakke med butikkjenta :arwen:

Jeg "snakker" jo "Hei, ja det er det, takk, hade bra" :sjenert: men i går hoooldt jeg faktisk på å slå av en spøk, men jeg turte ikke :kjefte: på meg selv!!!!! Hun er så søt :rødme: Skulle slått av en spøk (da hadde jeg jo funnet ut om hun kanskje egentlig er teit..sånn om hun ikke lo av k82 lissom :ler: ) Men pyyyyyysa gjorde ikke det nei :dåne:

Skrevet

Ikke ta den der idiotiske " hva skal jeg med kvitteringa jeg får jo ikke noe igjen på skatten allikevel" :dåne:

:ler:

Hva hadde du tenkt å si? :arwen:

Skrevet

Kom igjen K! Slå av en prat :jepp: Du har ingenting å tape. Jeg heier på kjærligheten :ler: :rødme:

Skrevet (endret)

Ikke ta den der idiotiske " hva skal jeg med kvitteringa jeg får jo ikke noe igjen på skatten allikevel" :dåne:

:ler:

Hva hadde du tenkt å si? :arwen:

:hoho: neinei, den har jeg ikke hørt før faktisk, men slapp av, K82 hadde jo bestandig tatt noe artig da, som han fikk en åpning for i situasjonen..jeg drar jo ikke frem en sånn derre "sjekkereplikk". Hun hjalp meg med en ting, så fikk en åpning for å si en spøk i forbindelse med det, meeeen turte ikke :fnise: Irriterer meg at jeg ikke gjorde det :sur:

Endret av kristian82
Skrevet

Kom igjen K! Slå av en prat :jepp: Du har ingenting å tape. Jeg heier på kjærligheten :ler: :rødme:

Neeh, ikke noe annet enn at jeg må slutte å gå i den butikken :fnise: Og det har jeg egentlig gjort allerede, for jeg :dåne: så jævlig hver gang hun er der..slitsomme greier :skratte:

Skrevet

Jeg hadde blitt glad hvis jeg var henne og en kjekkas som deg viste interesse ;) Så kjør på :lur:

Skrevet

Det må jeg si; du høres jo helt lost ut?

Du må ta en øl eller no før du stikker innom, så er blir du akkurat løsmunnet nok ;)

Skrevet

Jeg hadde blitt glad hvis jeg var henne og en kjekkas som deg viste interesse ;) Så kjør på :lur:

:fnise: det var jo koslig sagt av deg :kose: meeen du vet jo ikke om du (henne) syns jeg er en kjekkas...pluss du hadde jo sagt "beklager jeg har samboer og er gravid" så selv om du syns det var hyggelig, hadde jeg jo :flau: og fortsatt måtte begynt å handle et annet sted :ler:

Skrevet

Det må jeg si; du høres jo helt lost ut?

Du må ta en øl eller no før du stikker innom, så er blir du akkurat løsmunnet nok ;)

Nja..jeg har egentlig mest "game" i edru tilstand :ler: Men huff..hun er litt vanskelig å lese også...dumme jenter :fnise:

Skrevet

:fnise: det var jo koslig sagt av deg :kose: meeen du vet jo ikke om du (henne) syns jeg er en kjekkas...pluss du hadde jo sagt "beklager jeg har samboer og er gravid" så selv om du syns det var hyggelig, hadde jeg jo :flau: og fortsatt måtte begynt å handle et annet sted :ler:

:fnise: Men jeg hadde ikke tenkt at du var teit eller noe som sa det, hadde bare blitt veldig glad ;) Så om hun sier noe sånt synes jeg overhodet ikke du trenger være flau!!! Og du får fiske litt da vettu :gjeiper:

Skrevet

:fnise:

Ikke bare le da :sur::ler: Men hvordan skal jeg få henne på kroken..eller se om hun er interessert å bli fanget på kroken? Er jo en jævla butikk :sur:

KROKEN ER IKKE KODEORD FOR NOE ANNET! :pisk: til Al og hennes skitne tanker. :ler:

Skrevet

:fnise: Men jeg hadde ikke tenkt at du var teit eller noe som sa det, hadde bare blitt veldig glad ;) Så om hun sier noe sånt synes jeg overhodet ikke du trenger være flau!!! Og du får fiske litt da vettu :gjeiper:

Men føler det er en vrien situasjon å fiske i :vetikke:

Skrevet (endret)

Nei, nå må jeg logge av :goodbye:

(Dere eeer så dårlige på å gi råd :dåne: nok en gang..jenter altså...en har det myye bedre uten :jolie: )

Endret av kristian82
Gjest hogwash
Skrevet

Hopp i det Kristian, si hun har et nydelig smil (eller hva du nå enn reagerer mest på) I verste fall gjør du dagen litt bedre for henne!

Skrevet

:eeeh: Hvorfor tror alle at jeg tenker koffert??

:klø:

:kose: Kjør på K! Det er faktisk veldig kos hvis noen på butikken flørter :rødme:

Skrevet

Nei, nå må jeg logge av :goodbye:

(Dere eeer så dårlige på å gi råd :dåne: nok en gang..jenter altså...en har det myye bedre uten :jolie: )

Ikke vær så nærtagen da, lille gutt :kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...