Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fra dagens msn-samtale med strenge frøken gerd:

V****** M***** sier (14:45):

Ai knøw it! kristian is my dreamguy!

Ble din dagbok istedet! :)

Hmm...hva mener du? :klø: Skjønner ikke ??

:vinke::hoppe:

:vinke: Så flink du er til å hoppe, klarer du å hoppe gjennom denne ringen da *k82 holder opp en rokkering og lurer med en sukkerbit på andre siden, komme da bisken*

:skratte:

Al synger Stao no pao, superlag frao Saogndal helt alene

Huff, jeg liker ikke den sangen, MEEEN siden det er deg får du lov å synge og jeg skal joine på refrenget :opplyser:

Mens mia underholder oss, går jeg runden min og sier natta. :)

:vinke:

snusken, ta vare på deg selv :danse::kose::kyss:

:hjerte::hjerte:

:helen::klemmer:

Så lenge du har vært borte Faithy, hva har du drevet med? Står til? :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg føler en trang til å lage en noteringsliste igjen jeg.

Jeg noterer meg at Hogwash er i tråden min, men ikke poster. Sovna du? Er du på do? Eller hva driver du med :sur:

Jeg noterer meg at endorfiner er en fin ting og at endorfiner og "keep on loving you" er en enda finere ting. Makes mee feel like a Glaaaadiator.

Jeg noterer meg at gladiator følelsen imidlertid hadde forsvunnet så fort jeg fikk et sverdhugg i armen/et kutt på brystet.

Jeg noterer meg at jeg har lyst til å begynne med trading med valuta, men liker jo ikke å tape penger så jammen om jeg vet. Det er jo lissom ikke noe som heter easy money.

Jeg noterer meg at jeg egentlig helst skulle levd for 100 år siden. Jobbet i skogen, spist poteter osv. Men på en annen måte hadde jeg vært for pysete til det, men jeg hadde vel autoamtisk blitt mindre pysete om jeg hadde levd for 100 år siden.

Jeg noterer meg at jeg ler gapskrattende av alt det latterlige vi mennesker beskjeftiger oss med i dagens samfunn. Det være seg kroppshysteri,statusfokus, velstandskonkurranser, skattesøk, og bås setting av liten og stor.

Jeg noterer meg også at den mest grenseløse måten å irritere andre på/da man i alle får mest reaksjoner, er om man mot alle odds, har en fremferd og "ro" som på en ikke udregelig måte, bare viser at en kunne ikke brydd seg mindre om mas, fjas, skravling og statusfjas. At man er en kald fisk, som med stoisk ro sykler til et fancy bryllup/kommer med en rusten holk av en bil, og parkerer med verdens mest selvtilfredstilte glis i mellom to mercedeser og fjonge fruer. :fnise:

I admire the happy ones, that live love & shine, outside the box.

Jeg noterer meg at sistnevnte må være en målsetning for livet, en sånn derre...hva heter det, et motto..sånn ca i alle fall...men mulig det er noen engelske skrivefeil... :ler:

:bond:

Skrevet
:ler: Jeg vil ikke ha sukkerbit. Kan du ikke lokke meg med noe annet? :lur: Hvis det du kan tilby er fristende nok, hopper jeg gjennom ringen. :ler:
Gjest hogwash
Skrevet

Hmm...hva mener du? :klø: Skjønner ikke ??

Var sitat fra en MSN-samtale med Strenge Frk.Gerd. Måtte bare sensurere litt på navnet og sånn :lur:

Jeg noterer meg at Hogwash er i tråden min, men ikke poster. Sovna du? Er du på do? Eller hva driver du med :sur:

Sometimes a :ninja: got to do what a :ninja: got to do!

Skrevet (endret)
Det er vel sånn omtrent det selvmordsbomberene tenker også, når jeg tenker meg om... :jepp: Endret av Margareth
Skrevet (endret)

:fnise: Jeg liker noteringslistene dine, Kristian :nigo:

Det finnes de som jobber i skogen den dag i dag da. OG spiser poteter :fnise:

Nå er det helg! JUHU! :skya:

Endret av Guriane
Skrevet

Jeg vil ikke ha sukkerbit. Kan du ikke lokke meg med noe annet? :lur: Hvis det du kan tilby er fristende nok, hopper jeg gjennom ringen. :

Hmmm..... k82 *dingler med to par fine nye støvletter på andre siden av rokkeringen* Hopp da, hopp hopp :klappe:

:ler:

Var sitat fra en MSN-samtale med Strenge Frk.Gerd. Måtte bare sensurere litt på navnet og sånn :lur:

Aha, men Kristian? :klø:

Jeg også. Sender med en glad og fargerik fredagssang og ønsker at den må løfte inngangen til en ny helg noen hakk, for alle som er innom:

Opp med lyden og jump around! :enig:

:helen::danse:

:fnise: Jeg liker noteringslistene dine, Kristian :nigo:

Det finnes de som jobber i skogen den dag i dag da. OG spiser poteter :fnise:

Nå er det helg! JUHU! :skya:

Så bra :kyss:

Ja, men de sitter nok mest i sånne store hogstmaskiner, og gjør lite manuelt PLUSS de må jo fortsatt ta del i 2010 samfunnet :ler: Jaja, jeg vet at folk spiser poteter :skratte: Du skjønte hva jeg mente :pisk:

Skrevet

Hmmm..... k82 *dingler med to par fine nye støvletter på andre siden av rokkeringen* Hopp da, hopp hopp :klappe:

:ler:

:hoppe: gjennom ringen :sikle: og håper at de passer til PANSERLEGGER... :fnise:

Gjest hogwash
Skrevet

Det er vel sånn omtrent det selvmordsbomberene tenker også, når jeg tenker meg om... :jepp:

Prøver du å antyde noe? :lur:

Aha, men Kristian? :klø:

Ja hvilken Kristian tror du det kan ha vært snakk om siden jeg postet det i dagboken din? :lur:

Har forresten den +knappen på innlegg vært her lenge?

Skrevet

Er du litt treg i dag, Kristian? :roll:

Skrevet

:hoppe: gjennom ringen :sikle: og håper at de passer til PANSERLEGGER... :fnise:

Flinke Mia *gir flinkisen skoene* :) Jojo, seff passer de :nigo: (Jeg tok jo høyde for panserleggene når jeg kjøpte de :skratte: neida :kose: )

Prøver du å antyde noe? :lur:

Ja hvilken Kristian tror du det kan ha vært snakk om siden jeg postet det i dagboken din? :lur:

Har forresten den +knappen på innlegg vært her lenge?

Hmm, oki, snålt :fnise:

Nei, første gang jeg så den knappen i sta :klø:

Er du litt treg i dag, Kristian? :roll:

Ja, kanskje :ler:

Skrevet

We few, we happy few...

:klemmer:

...we band of brothers

:bolledeig::hug:

Skrevet

Åååh, Band of Brothers :rødme: Beste serien ever!!!! *Huske å se den igjen* :nigo:

Skrevet

:jepp: det er det som er planen :)

Kos deg masse :):kose:

Åååh, Band of Brothers :rødme: Beste serien ever!!!! *Huske å se den igjen* :nigo:

:vinke::kose: Alt bra Virre?

Nå må jeg logge av..For rastløs til å sitte rolig..Jeg hører malbro lightsen :rope: på meg fra kjøkkenet...eller ikke rope da...de mer visker søtt og lekent...og kjærlig "komme da k82 k82222" fløyelsmykt :sexy::ler:

Ha en fin helg folkens :bolledeig: Jeg skal bli lottomillionær i morgen, og som kjent så drøpper det på klokkern når det regner på presten :opplyser::ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...