Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er du ferdig med å trene snart? :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå må du komme tilbake og vise hvor sterk treninga har gjort deg!!! :nigo:

Skrevet (endret)

Måte på hvor lang tid man bruker på å trene??? :klø:

Endret av *appifany*
Skrevet

Står foran speilet og bare; GOD DAMN jeg er digg!

Skrevet

Hehe, han viser vei til jentene.. Dere vet, flexer.. Jo, butikken er den veien!! :fnise:

Skrevet

:rope: Guuuuuuriaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaneeeeeeeeeeeeeee, kor ha du gjæmt dæg :lete: E du i pæppækaka bøksen, neej, E du i brødskuffan, næj :lete:

Du glemte å lete i havregrynsposen :opplyser:

Hehe, han viser vei til jentene.. Dere vet, flexer.. Jo, butikken er den veien!! :fnise:

:hoho:

Skrevet (endret)

God trening da

:helen:

Er du ferdig med å trene snart?

Ja, men kom meg ikke på KG igjen :sur:

Nå våknet jeg og får ikke sove igjen ...får høre på litt :plystre: keep on loooving you...lurer på hvor lang tid det går før jeg har hørt den ihjel :arwen:

Nå må du komme tilbake og vise hvor sterk treninga har gjort deg!!!

:K82trekker inn magen, skyter ut ladsen og stiller seg med en sånn bodybuilder vridning:

:jolie:

Måte på hvor lang tid man bruker på å trene???

Dumme KG, jeg trener jo ikke så leeeeeeeeeenge :ler:

Han flekser vel...

Bare på badet :jolie: eller foran nakne jenter :skratte:

Står foran speilet og bare; GOD DAMN jeg er digg!

:hoho: neeei, det gjør jeg ikke...never...ever....aldri....men at jeg gjør sånn dere boksebevegelser mot speilet og sier sånn "bring it on cunt" det kan skje... :skratte:

Hehe, han viser vei til jentene.. Dere vet, flexer.. Jo, butikken er den veien!!

:hoho:

Nå må dere være snille med Kristian!

Takker Hoggern :5:

Du glemte å lete i havregrynsposen

Der du hadde gjemt deg ja :sukk:

Endret av kristian82
Skrevet

You shold have seen by the look in my eye, that there was something missing.

:plystre:

When I said that I love you, I ment what that I love you forever. And im gonna keep on loving you, cause its the only thing I wonna do. I dont wanna sleep, I just wanna keep on loving you.

:plystre:

But I have no one to love, so I can go to sleep now :jolie:

K82 flexer i vei inn i drømmeland med nakne jente :flekke: , REO Speedwagon, og boller og brus så langt øyet kan se :goodbye:

Gjest hogwash
Skrevet

:hoho: neeei, det gjør jeg ikke...never...ever....aldri....men at jeg gjør sånn dere boksebevegelser mot speilet og sier sånn "bring it on cunt" det kan skje... :skratte:

Får du trent guarden med det samme :tommelsmil:

Skrevet

Får du trent guarden med det samme :tommelsmil:

True true, men jeg har sånn regel at jeg slår alltid først :fnise: Men seff, Guard må man ha :lur:

Gjest hogwash
Skrevet

True true, men jeg har sånn regel at jeg slår alltid først :fnise: Men seff, Guard må man ha :lur:

Hehe, vel, bra utganspunkt for ikke å gå i bakken ja. Etter man har prøvd å fjerne seg fra situasjonen seff :lur:

God natt Mr. Pink (hvem var Mr. pink i resorvoir dogs? Buscemi?)

Skrevet

Hehe, vel, bra utganspunkt for ikke å gå i bakken ja. Etter man har prøvd å fjerne seg fra situasjonen seff :lur:

God natt Mr. Pink (hvem var Mr. pink i resorvoir dogs? Buscemi?)

Jaja, først prøver man jo å fjerne seg fra situasjonen, eventuelt skremme den andre med grynting og lignende :ler:

Hmmmmm...Buscemi mener jeg :Nikke:

Skrevet

K82 flexer i vei inn i drømmeland med nakne jente :flekke: , REO Speedwagon, og boller og brus så langt øyet kan se :goodbye:

:ler:

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg har aldri hørt den der Keep on loving you-sangen, så jeg måtte jo høre om dere har rett her. Men vet dere hva? Den fikk meg til å få et enormt sug etter å høre Eye of the tiger :skratte:

Skrevet

Link til oss andre? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...