Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober 2010 #5521 Skrevet 12. oktober 2010 Har saumfart tråden jeg også, og en kan bli forvirret av mindre. MYE mindre, i mitt tilfelle. Jeg tror ikke at han snakket nynorsk, men faktisk noe så skjeldent som dialekt. Og mens jeg leste, så jeg for meg epler i Hardanger... Was I wrong?
kristian82 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5522 Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Å. gud! Så god du er i nynorsk/islandsk!!! Gi meg han her, så skal jeg aldri forlate den rosa tråden!!! http://www.malecelebritywallpapers.com/wallpapers/Christian_Bale/Christian_Bale90M7.jpg Jeg vet Oki, da skal jeg prøve å fixe han til deg. Men ja, Christian Bale er klart kjekk, han er så kar i american psycho as - minus de psykiske plagene hans da - men ja, når han ligger og tar sit ups mens porr står og dundrer i bakgrunnen på tv, tenker k82 mens han trykker i seg godteri og brus at "for en jævla bøs kar". Driver du og kjaser og maser om han der Leonardo nå igjen Hmm.. Ikke overbevist Leo Leo Leeeeoo Du er så kresen :dåne: ..Og det var mitt innlegg nr 4000 Grattis unskyld men det der er den verste nynorsken jeg har sett på maaange år Pssssssssssssssssssssssssssssssf KRISTIAN! Oversett disse bokmålssetningene til nynorsk! Oki - "Eg elskar Leonardo Dicaprio og eg trur han elskar meg" "Keira Knightley kan vel ikkje kallas tjukk, men ho ser riktig så søt ut i den grønne kjolen". "Det er som det pleiar å være" "Kvifor gjer du på dette viset ?" "Eg håpar du forstår meg. Eg kan ikkje skrive nynorsk, men gjer mitt aller besta". - Hjarte - Frøken - Mykje - Vindauge - Auge - Nase - Sannheit - Ikkje Sånn, gi meg en karakter, og husk det er 10 år siden jeg hadde nynorsk, eller njuenorska som jeg kaller det noe må jeg jo gjøre her for å føle meg velkommen Du er jo bestandig velkommen Appi Men lov å pynte tråden så du føler deg enda mer velkommen såklart. Har saumfart tråden jeg også, og en kan bli forvirret av mindre. MYE mindre, i mitt tilfelle. Jeg tror ikke at han snakket nynorsk, men faktisk noe så skjeldent som dialekt. Og mens jeg leste, så jeg for meg epler i Hardanger... Was I wrong? Ikke sant, du har skjønt det. Jeg prøvde å etterligne dialekt i alle fall, akkurat hardanger eller ei, vet jeg ikke men Endret 12. oktober 2010 av kristian82
kristian82 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5523 Skrevet 12. oktober 2010 AAl, kom deg ned fra fjellet da vil ha karakter på nynorsken min Imponerende treningsbok du har foresten, du er jo kjempeflink Ellers noterer jeg meg - Jeg gjør ingen av de 10 tingene menn ikke skal gjøre i "Imponerende dumt artikkelen". - Jeg noterer meg at det uansett ikke bryr meg, da jeg syns det er toppen av patetiskhet alle disse "livsrådene" som florerer på nett og i aviser. - Jeg noterer meg at får jeg barn noen gang skal jeg lære de fra barnsben av til å ikke høre en dritt på majoriteten av "sannheter" såkalte "journalister" lirer av seg til stadighet. Det samme gjelder lærere man kan høre på de når de skal forklare deg en annen grads ligning, men drar de det ut - som de liker å gjøre - til mer livsbelærende prekener, er det bare å lukke ørene. Det være seg om temaet handler om innvandring, at "ingen er horer", at man ikke skal ta igjen men si ifra til en lærer om noen mobber en osv. - Ellers noterer jeg meg at fotokunster måtte vært et fett yrke. Så lenge mennesket er motivet. Samfunnkritisk og problembelysende og belærende K82 sitt første bilde skulle vært - Copyright k82 altså Skrift øverst "Den moderne kresne mann" Selve bildet - Fugleperspektiv. En prostituert som betjener en kunde i en seng. 2 andre menn som kler på seg og er i ferd med å forlate rommet. To menn i inngangsdøren som er starten på en kø på 20 menn som venter på sin tur. Skrift nederst - Det patetiske menneske Mitt andre bilde - Et bad. To toaletter med 20 cm avstand. En mann og en kvinne på hver sitt toalett, som gjør sitt fornødne. Skrift - Why the fuck not? Eg hadde gjooort det stooort, just know it meeen, klarer ikke ta bilder da, så ja, får heller selge ideene mine
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober 2010 #5524 Skrevet 12. oktober 2010 Slik snakker en mann med fremtidsutsikter! BRAVOO!
Gjest Katee Skrevet 12. oktober 2010 #5525 Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Haha, jeg må bare le.. Hvis det er noen timer, for ikke snakke om dager siden sist jeg var her inne skjønner jeg ikke en pøkk uten å lese meg langt tilbake.. Christian Bale og nynorsk om hverandre, jeje, I like it :nigo Ja, er vi ikke bare helskjønne? Hi, hi! Har saumfart tråden jeg også, og en kan bli forvirret av mindre. MYE mindre, i mitt tilfelle. ; Jeg tror ikke at han snakket nynorsk, men faktisk noe så skjeldent som dialekt. Og mens jeg leste, så jeg for meg epler i Hardanger... Was I wrong? :sjenert Eg skulle plukka plommor i Hardanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *synger av full hals* Jeg vet :jolie Oki, da skal jeg prøve å fixe han til deg. Men ja, Christian Bale er klart kjekk, han er så kar i american psycho as - minus de psykiske plagene hans da - men ja, når han ligger og tar sit ups mens porr står og dundrer i bakgrunnen på tv, tenker k82 mens han trykker i seg godteri og brus at "for en jævla bøs kar". Oki - "Eg elskar Leonardo Dicaprio og eg trur han elskar meg" "Keira Knightley kan vel ikkje kallas [kallast] tjukk, men ho ser riktig så søt ut i den grønne [grøne] kjolen". "Det er som det pleiar [pleier]å være [vere] " "Kvifor gjer du på dette viset ?" "Eg håpar du forstår meg. Eg kan ikkje skrive nynorsk, men gjer mitt aller besta [beste] Besta er jo det samme som bestemor, din luring". - Hjarte - Frøken - Mykje - Vindauge - Auge - Nase - Sannheit [sanning] - Ikkje Sånn, gi meg en karakter, og husk det er 10 år siden jeg hadde nynorsk, eller njuenorska som jeg kaller det :jolie Karakter: B+ Du er jo kjempeflink!!!! Endret 12. oktober 2010 av Alyah
Gjest Katee Skrevet 12. oktober 2010 #5526 Skrevet 12. oktober 2010 AAl, kom deg ned fra fjellet da vil ha karakter på nynorsken min Imponerende treningsbok du har foresten, du er jo kjempeflink Ellers noterer jeg meg - Jeg gjør ingen av de 10 tingene menn ikke skal gjøre i "Imponerende dumt artikkelen". - Jeg noterer meg at det uansett ikke bryr meg, da jeg syns det er toppen av patetiskhet alle disse "livsrådene" som florerer på nett og i aviser. - Jeg noterer meg at får jeg barn noen gang skal jeg lære de fra barnsben av til å ikke høre en dritt på majoriteten av "sannheter" såkalte "journalister" lirer av seg til stadighet. Det samme gjelder lærere man kan høre på de når de skal forklare deg en annen grads ligning, men drar de det ut - som de liker å gjøre - til mer livsbelærende prekener, er det bare å lukke ørene. Det være seg om temaet handler om innvandring, at "ingen er horer", at man ikke skal ta igjen men si ifra til en lærer om noen mobber en osv. - Ellers noterer jeg meg at fotokunster måtte vært et fett yrke. Så lenge mennesket er motivet. Samfunnkritisk og problembelysende og belærende K82 sitt første bilde skulle vært - Copyright k82 altså Skrift øverst "Den moderne kresne mann" Selve bildet - Fugleperspektiv. En prostituert som betjener en kunde i en seng. 2 andre menn som kler på seg og er i ferd med å forlate rommet. To menn i inngangsdøren som er starten på en kø på 20 menn som venter på sin tur. Skrift nederst - Det patetiske menneske Mitt andre bilde - Et bad. To toaletter med 20 cm avstand. En mann og en kvinne på hver sitt toalett, som gjør sitt fornødne. Skrift - Why the fuck not? Eg hadde gjooort det stooort, just know it meeen, klarer ikke ta bilder da, så ja, får heller selge ideene mine Du er ganske enkelt genial
Gjest Katee Skrevet 12. oktober 2010 #5527 Skrevet 12. oktober 2010 Takk for rosen forresten! Syns du virkelig? Jeg syns jeg har vært slapp i det siste
kristian82 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5528 Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Slik snakker en mann med fremtidsutsikter! BRAVOO! Ja, er vi ikke bare helskjønne? Hi, hi! Eg skulle plukka plommor i Hardanger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *synger av full hals* Karakter: B+ Du er jo kjempeflink!!!! Wiiiii, nå syns jeg du var snill på karakteren men til læreren Du er ganske enkelt genial Jeg vet lissom ikke helt om dere bare tuller men kanskje dere ikke skjønner dere på bildekunst men virker jo som dere forstår. Ja, du har jo vært kjempeflink til å trene al Endret 12. oktober 2010 av kristian82
Gjest Katee Skrevet 12. oktober 2010 #5529 Skrevet 12. oktober 2010 Jo, jeg mente det! Jeg syns det du skrev var genialt
kristian82 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5530 Skrevet 12. oktober 2010 Jo, jeg mente det! Jeg syns det du skrev var genialt Det er bare å sende en Pm, skulle det være noen som vil kjøpe ideer av K82 her. Du fortjente rosen også Du går jo som en gærning jo
Gjest Katee Skrevet 12. oktober 2010 #5531 Skrevet 12. oktober 2010 Hi, hi! Jeg er gal! Ja, jeg skal vurdere den PM-en
kristian82 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5532 Skrevet 12. oktober 2010 Hi, hi! Jeg er gal! Ja, jeg skal vurdere den PM-en Ja Du må passe på å spise nok da men du bør ha god samvittighet. Ikke sant Det er såklart spesialpriser for Al da
Gjest Katee Skrevet 12. oktober 2010 #5533 Skrevet 12. oktober 2010 Jepp, jepp, tror ikke jeg får i meg for lite du Ah, special price just for me??!
kristian82 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5534 Skrevet 12. oktober 2010 Jepp, jepp, tror ikke jeg får i meg for lite du Ah, special price just for me??! Oki, det er bra Må passe på så du ikke blir sånn kleshenger Åpenbart special price for you
kristian82 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5536 Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Ikke Keira Knightley kanskje? Neeei, fyf. Hun får seriøst høyere pris enn alle andre Jeg liker ikke henne altså, kan ikke fatte de som syns hun i det hele tatt ser ok ut :dåne: Misforsto kanskje jeg men ja, IKKE bli som henne nei Endret 12. oktober 2010 av kristian82
kristian82 Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #5540 Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Yeah! Venter...venter....jepp, der kom knekken og skjelvingene i knærne...I still got tha touch Endret 12. oktober 2010 av kristian82
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå