*appifany* Skrevet 9. oktober 2010 #5461 Skrevet 9. oktober 2010 Kan jo kjøpe en pakke melk da, blit litt lettere
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #5464 Skrevet 9. oktober 2010 Kanskje jeg bare må ta inn på et hotell her i byen!! Mømømømø! Mia!
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2010 #5466 Skrevet 9. oktober 2010 Kanskje jeg bare må ta inn på et hotell her i byen!! Mømømømø! En veldig god idè, syns jeg. Det der må du begynne å si allerede ved innsjekkingen.
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #5467 Skrevet 9. oktober 2010 Å gud! Jeg ser det for meg allerede!! Haha!
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2010 #5468 Skrevet 9. oktober 2010 Vi må jo gjøre det vi kan for å gjøre opphold på hotell morsommere, hehe....både for oss selv og forbipasserende.
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #5469 Skrevet 9. oktober 2010 Og så gjør vi dagen komplett for de som jobber i resepsjonen
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2010 #5470 Skrevet 9. oktober 2010 Regner med at selv om de prøver alt de kan med å holde seg alvorlige bak skranken, så kjenner de at six-packen har fått strammet seg når de kommer hjem etter endt dag, hehe...
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2010 #5474 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Tenk at husets herre ikke stikker innom oss en liten snutt en gang, før han drar på hygge-seg-aften hos kompisen. OSS, liksom, - sine faste undersåtter... Endret 9. oktober 2010 av Margareth
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2010 #5476 Skrevet 9. oktober 2010 *samle opp alle tårene til Alyah i passende beholdere på gulvet, så det ikke blir overforsvømmelse når han en gang kommer hjem igjen*
Faithy Skrevet 9. oktober 2010 #5478 Skrevet 9. oktober 2010 Kanskje alle jentene hans skal stille opp og ønske han vellkommen Vi synger en velkomstsang, bøyer oss i støvet og bærer han inn på kjærlige armer. Legger han i sine rosa fløyelslaken, stryker han kjærlig over hele kroppen og synger en bussanlull? Blir du glad da, Kristian Du fortjener det. Du snusken!!
Hoppetaujenta Skrevet 9. oktober 2010 #5479 Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Det var en god idè. Jeg så faktisk for meg noe litt annet. Vi legger oss på kne, sammenkrøpet etter hverandre på gulvet, med rumpen i været, så kan Hr. K hoppe bukk over oss og SÅ lande på sin lille rosa....eh...auda...DET hørtes ikke helt bra ut, jeg innrømmer det, men tanken var god da jeg begynte på den, hehe...og ser i samme slengen at hans velbårenhet kan komme i tanker om noe "helt annet",- så vi får nøye oss med å lage et "VELKOMMEN HJEM"-skilt og henge i inngangshallen her, mens vi synger "God shave the Queen"! Endret 9. oktober 2010 av Margareth
Gjest Katee Skrevet 9. oktober 2010 #5480 Skrevet 9. oktober 2010 Likte veldig godt at vi skal synge God SHAVE the Queen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå