kristian82 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #5281 Skrevet 6. oktober 2010 Masse arbeid her i gården. Må nok si stopp snart. Du må ikke slite deg helt ut da Faithy Jeg jobbet bare til kl 12 i dag. Og 100% overtid alle 4 timene 100% overtid er konge Selvfølgelig. Det er jo bare koselig : Det hørtes ikke helt bra ut, kanskje du burde sjekke det? : Bra Nei, det er nok ikke noe..får det forhåpentligvis aldri igjen God kveld. God ettermiddag *sover litt i den rosa tråden* : Så koslig Tar en lur sammen med deg,jeg. Så kan vi passe på Snusken og se om han føler seg i bra form igjen snart. Hvor er K da?? Er her nå, bare drev og styra rundt i går så rakk ikke KG Kristian82 : Jeg synes det passet seg at jeg postet mitt 5000. innlegg her som jeg føler meg så hjemme Natta til alle! Så koooslig. Gratulerer med 5000 Al
kristian82 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #5285 Skrevet 6. oktober 2010 så bra spenst du har, imponerende Skjer ellers da?
Gjest Mahareth Skrevet 6. oktober 2010 #5286 Skrevet 6. oktober 2010 Neei, jeg bare hopper litt her jeg! Takk forresten
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2010 #5287 Skrevet 6. oktober 2010 Jeg også hopper. Inn og ut av forumet som hurtigst, men sier god ettermiddag og hade i samme operasjonen. Ikke nettkveld i kveld.
kristian82 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #5289 Skrevet 6. oktober 2010 Neei, jeg bare hopper litt her jeg! Takk forresten Oki, hopping er lov Jeg også hopper. Inn og ut av forumet som hurtigst, men sier god ettermiddag og hade i samme operasjonen. Ikke nettkveld i kveld. Åja, men du får ha en fin nettfrikveld da Hvordan er formen? Litt bedre Jeg ble skuffet over Robin hood jeg..har du sett den Guri? Eller andre her? (k82 bare hopper fra tema til tema )
Guriane Skrevet 6. oktober 2010 #5290 Skrevet 6. oktober 2010 Litt bedre Jeg ble skuffet over Robin hood jeg..har du sett den Guri? Eller andre her? (k82 bare hopper fra tema til tema ) Det er bra Den med Russel Crowe? Har ikke sett den, jeg. Var den ikke noe bra atså?
*appifany* Skrevet 6. oktober 2010 #5291 Skrevet 6. oktober 2010 Har sett den, den var helt grei. Robin Hood er jo uansett kult da
kristian82 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter #5292 Skrevet 6. oktober 2010 Det er bra Den med Russel Crowe? Har ikke sett den, jeg. Var den ikke noe bra atså? Mhm, med Russel Crowe Nei, eller jeg ble skuffet i alle fall. Men den har vel fått sånn nogenlunde bra kritikk og har hørt andre likte den, så kanskje bare jeg som hadde for høye forventninger Har sett den, den var helt grei. Robin Hood er jo uansett kult da Ja, men trodde den var mer enn "helt greit" :gjeiper: Men jeg likte ikke helt at det var historien om Robin Hood FØR han ble Robin Hood. Syns den historien var så tynn
Guriane Skrevet 6. oktober 2010 #5293 Skrevet 6. oktober 2010 Mhm, med Russel Crowe Nei, eller jeg ble skuffet i alle fall. Men den har vel fått sånn nogenlunde bra kritikk og har hørt andre likte den, så kanskje bare jeg som hadde for høye forventninger Ja, men trodde den var mer enn "helt greit" :gjeiper: Men jeg likte ikke helt at det var historien om Robin Hood FØR han ble Robin Hood. Syns den historien var så tynn Robin Hood er for meg Kevin Costner. Men fikk litt lyst til å se den med Russel Crowe nå Synes egentlig han er litt kjedelig, men..
Hoppetaujenta Skrevet 6. oktober 2010 #5294 Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Kevin Costner danser KUN med ulver i mitt hode. *upps,- er jeg her ennå da?* Endret 6. oktober 2010 av Margareth
VirreVapp Skrevet 6. oktober 2010 #5298 Skrevet 6. oktober 2010 Nå skjønner ikke jeg noe i alle fall :klø:
Gjest Katee Skrevet 6. oktober 2010 #5300 Skrevet 6. oktober 2010 Gratulerer med innlegg nr. 5000! Natta, ja! Takk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå