Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må sove jeg og! Men er glad i å sovne med tv'n på ;) Natti natt, og sov godt :kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mhm, nesten for billig. K82 klarer ikke spare når han havner på den siden :ler:

:natti: guriane :klem:

Alle legger seg jo :dåne: I samme rosaseng? :fnise::natti: virre :klem:

Skjønner hvorfor du bestiller deg filmer i ett sett :fnise:

Selvfølgelig :arwen:

Pathfinder er jo bare fæl :dåne:

Skrevet
:( Så her skjer det store ting når jeg ligger og sover de uskyldsrenes søvn? Ikke en eneste "trylle-film" fikk jeg sett snurten av. Tror jeg sitter her og furter bittelitt jeg. Setter klokka på ring om et kvarter. Lengre enn det er det ikke bra å sitte med hengenese, I think.
Skrevet

Må sove jeg og! Men er glad i å sovne med tv'n på ;) Natti natt, og sov godt :kose:

Ja, å sovne med tvn på er bra :Nikke: Jeg liker å ha tvn på uansett hva jeg driver med jeg :fnise: Det er selskap lissom :sjenert:

:kose:

Skjønner hvorfor du bestiller deg filmer i ett sett :fnise:

Selvfølgelig :arwen:

Pathfinder er jo bare fæl :dåne:

Ikke sant :Nikke:

Neeei, den er jo kul :pisk:

:( Så her skjer det store ting når jeg ligger og sover de uskyldsrenes søvn? Ikke en eneste "trylle-film" fikk jeg sett snurten av. Tror jeg sitter her og furter bittelitt jeg. Setter klokka på ring om et kvarter. Lengre enn det er det ikke bra å sitte med hengenese, I think.

:hoho:

Unnskyld :blomst:

Men du kan få ditt eget trylle-filmshow nå om du vil?

*k82 snekkrer opp en scene, tar på seg flosshatt, henter kaninene emil og alfred og finner frem en film* :lete:

Skrevet

*...sette seg rett ned på gulvet, med bena utstrakt foran seg, med foldede fingre og tær,- og vente i spenning* :biggrin:

Skrevet

Neeei, den er jo kul :pisk:

Nehei :opplyser:

Vil du være med og gå en tur i ruskeværet, Kristian?

Skrevet

Mye billig der da! Men Guriane burde jo spare pengene sine... :sjenert:

God natt Al. Burde vel i grunnen legge meg jeg også. Sov godt alle sammen! :natti:

Natta :klem:

Lykke til Al. Vet ikke helt hva du skal, men sier det uansett!!! :)

Tusen hjertelig, Virre! :klem: Det hjalp. Det herlige dramaet kan leses i min egen tråd. Link i signaturen. Du og alle som måtte ønske det er hjertelig velkommen innom. Akkurat nå diskuterer vi Riga og funderer på hvordan vi skal få alle KG-folkene med oss i kofferten eller ble det container?? :fnise:

Mhm, hyggelig du tok turen :kose: Vil du ha noe å drikke? :arwen:

:) Ja, det går bra vet du, men kjipt med sånne ting man blir litt :sjenert: av ja. Lykke til i alle fall, og før du vet ordet av det er det jo nevnt og glemt og alt er vanlig med A :kose: Natta Al :

Det gikk bra :klem:

Skrevet

Pathfinder = Veiviseren???

:dåne:

Hahaha, at jeg ikke skjønte det :rødme:

Skrevet

Jammen...du må ikke sove nå vettu! Det er tid for å hoppe og sprette litt inne i din tråd. :)

Skrevet

Jeg kan ikke sove enda nei.. jeg må lage matpakke først.. og gjøre klar kaffetrakteren.. og pakke gymtøyet til sønnen min..

Skrevet

Ja, var litt tidlig ennå, men jeg kunne godt ha blundet litt akkurat nå ;)

Skrevet

Jøjjemeg så snakkesalig dame da?!? Men gratulerer så masse. :) *beundre veldig*

Skrevet

Tusen takk til dere begge! :klem:

Jeg vil stige i gradene før jul! Det er målet mitt! Tror det er 35.000 det.. da blir jeg vel gullmedlem tror jeg.. og høyere grad kan man ikke få... det er litt synd egentlig. Det var dette vi drev med på Snikk-snakk blant annet. Vi satte oss mål for kvelden angående antall innlegg vi skulle skrive og antall sider vi skulle skrive i trådene.

Skrevet

Å...gullmedlem...høyeste grad?!? Kan man altså ikke bli forumgudinne her inne? :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...