Gå til innhold

Kristian82 sin lille rosa dagbok med fløyel på, hvor lenge får du leve?

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel... :sjenert: Joda vi har det!! Men vi er bare VELDIG glad i KG! :strix:

Skrevet (endret)

Hehe, du er rar du På en bra måte altså

Takk takk :fnise:

Å, du er så skjønn, min kjære K82!

Jepp, jeg må jo trene!! Jeg tørrtrener i morgen eller det heter vel ikke tørrtrene når jeg faktisk drikker alkohol da, men uansett... Lørdag blir det baluba!! :nigo:

Planen for helgen?

Ja, jeg har tatt helg

Wiii, k82 er kjempeglad for at han har så mange kooslige og vakre jenter i boka si :strix:

:hoho: nei, heter kanskje ikke tørrtrening da :nigo: Tøft, du må skrive referat på søndag :regler:

Nei, ingen foreløpig :)

Du har sikkert fått strekkmerker fordi du har fått store muskler for fort!

Mhm :jolie::ler:

Sterke K!!!

*k82 løfter opp stuebordet..se da...se da...jeg kan ta den over hodet også..hopp oppå al, jeg klarer å holde dere begge* :rulle:

Han blir så sterk atte

:fnise: nå blir jeg bare innbilsk.

Jah, han må være det slik at han kan passe på alle KG-bertene sine

Jaaa :hoppe: RosaK82 passer på :regler:

Ja, han har jo noen stykker nå

:rødme:

Kjedelig når gutta aldri er her..

Jeg var her tidligere i dag, og nå veldig sent, men skal skjerpe meg, men rakk det ikke før :opplyser:

Bra med deg Snusken?

Mhm, med deg da ? :klem:

Supermannen???

Er her nå :nigo::ler: men nå sover dere jo alle søtt :)

Endret av kristian82
Skrevet

Ja, jeg måtte bare sove og så våknet jeg for en halv time siden :sjenert: I dag må jeg ut og trene! Du må skjenne på meg om jeg ikke gjør det. Bare følg med om det blir startet en Oktober-treningstråd i treningsforumet :)

:vinke: forresten!

:klem:

Skrevet

Ja, jeg måtte bare sove og så våknet jeg for en halv time siden :sjenert: I dag må jeg ut og trene! Du må skjenne på meg om jeg ikke gjør det. Bare følg med om det blir startet en Oktober-treningstråd i treningsforumet

forresten!

:klem:

:vinke:

Deilig å sove lenge da, det elsker jeg :strix: Hva skal du trene da? Oki, jeg lover å gi deg en skjennepreken ja :jolie::ler: Har du startet en tråd der? Gi meg en link, men skal se om jeg finner den :):klem:

:vinke: Kristian! :klem: God helg!

:helen::vinke: God helg til deg også :klemmer:

Skrevet
:helen::klem: Det var godt med en VARM klem, her er det litt kjølig.. tror jeg skal fyre i ovnen i kveld.
Skrevet

:helen::klem: Det var godt med en VARM klem, her er det litt kjølig.. tror jeg skal fyre i ovnen i kveld.

:nigo: kaldt her også, det er helt klart vedfyringstid :jepp:

Skrevet (endret)

Guriane :rope: Hvor er duuuuuuuu...jeg som håpte jeg hadde fått post :grine::pisk:

Endret av kristian82

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...